MSg Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Jeg har vurdert det selv. Men usikker på om jeg kommer til å kle det. Og vet ikke hvilket øre jeg skal ta i heller; det jeg har piercinger i alt, eller det andre uten noen.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Er piercing i tragus veldig feminint eller kan gutter fint gå med en? Og passer det best med kun en, eller i begge ørene? Er tragus den bittelille ringen i den lille søte delen av øret? Det ser jævlig badass ut. Lenke til kommentar
toth Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Er tragus den bittelille ringen i den lille søte delen av øret? Endret 22. mars 2009 av toth Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Må si det ser unektelig stilig ut med traguser på en 4-5mm. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Har sykt lyst på en tatovering langt nede på beinet der det står "Made in Norway" og/eller en på ryggen/overarmen med et norrønt tema.. Må nok vente et år til jeg blir 18, men det gir meg god tid til å tenke Edit: Tenkte på noe som dette Endret 22. mars 2009 av Fatcrap Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Du er sikker på at du er lagd i norge da? Tenk om du ble til under en hyttetur i Sverige Lenke til kommentar
Coa Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Kanskje jeg skal spørre mamma.. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Har sykt lyst på en tatovering langt nede på beinet der det står "Made in Norway" og/eller en på ryggen/overarmen med et norrønt tema.. Må nok vente et år til jeg blir 18, men det gir meg god tid til å tenke Pappa har tatovert "Made in Norway" Endret 22. mars 2009 av bazukh Lenke til kommentar
super-ss Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Hjelp da blir det PA imorgen. Hva har jeg gjort...hehe Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Er tragus den bittelille ringen i den lille søte delen av øret? bilde Visste det egentlig, googlet det skjønner du. Jeg mobbet bare litt fordi den er så liten og søt og feminin. Lenke til kommentar
DesertRose Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Når vi først er inne på det, så skjønner meg ikke på folk som bare strekker det ene øret svært når det andre har flott grunnlag for det også. Enig. Enten strekker man begge ørene eller ingen. Det ser helt forferdelig ut å strekke et øre og ikke det andre. Sett de som bare tar ett øre og de ser helt skjev ut. Noen ting ser bare best ut når det er symmetri. Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) nja, det funker å strekke kun det ene øret, opp til en viss størrelse, hvertfall.. Endte plutselig på 12 mm på ene øret og endte med å skalpelere det andre edit: faen ta NAV, de skylder meg 30k :@ Endret 23. mars 2009 av scarface15 Lenke til kommentar
matsktsk Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Når vi først er inne på det, så skjønner meg ikke på folk som bare strekker det ene øret svært når det andre har flott grunnlag for det også. Enig. Enten strekker man begge ørene eller ingen. Det ser helt forferdelig ut å strekke et øre og ikke det andre. Sett de som bare tar ett øre og de ser helt skjev ut. Noen ting ser bare best ut når det er symmetri. Er enig i det i forhold til de som går rimelig stort (20mm+), men når man strekker forholdsvis lite så er det hipp som happ synes jeg. Det blir så lite at det skaper ikke ubalanse. Lenke til kommentar
DesertRose Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Liker symmetri. Jo større, jo verre er det. (altså hvis man kun strekker 1 øre) Strekker man begge kan man gå så stort man ønsker. Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Off.. jeg som lovte meg selv å ikke utvide mer! Noen som veit om noen sider som har salg eller noen gode tilbud på alt over 10mm? xD (Piercinger altså) Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Off.. jeg som lovte meg selv å ikke utvide mer! Noen som veit om noen sider som har salg eller noen gode tilbud på alt over 10mm? xD (Piercinger altså) Jeg bestiller alt mitt herfra. Grisebillig og knall kvalitet! http://www.bodyjewelleryshop.com/online_store/ Noen som har navn på en bra E-vitaminolje som kan kjøpes på norsk apotek? Endret 24. mars 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Hey. Jeg og dama mi skal til Trondheim om 2 uker, og planen var at hun skulle ta piercinger i leppa. Hun skulle gjøre det hos Ragnaråkk, men de kunne visst ikke fra den 01.04 - 14.04 elns, så det jeg lurer på er om det finnes andre plasser i Tr.heim hvor det bra å ta piercinger? Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Eneste i Trondheim er Ragnarokk og tattooworld Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Min er erfaring fra tr.heim som piercing by er utrolig dårlig! Det er vel to plasser i "sentrum" og en 15-20 min med buss uttafor. Veldig dårlig utvalg, ialf når det gjelder plugger og tunneler. Og det jeg så av stenger og lignende var rimelig tacy Though, det er vel over 2 år siden jeg var på leit .. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Disse var søte, men ikke helt min greie: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå