machonga Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Ah, høres bra ut hvertfall! Skal spørre om hun har en portfolio liggende som jeg kunne sett i når jeg er der neste fredag.Dette blir min første, og jeg gleder mmeg som en unge Slapp av. Alle har sin egen portfolie du kan se på. digger hele sjappa deres, utrolig gjennomført og stilig. bare å glede seg!! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Bilder skal bli vettu! OTC er 1.-3. mai =)Ikke lenge til, men samtidig lenge å vente O.o Utrolig lenge å vente, spør du meg! Skal få meg nytt blekk på OTC den 3 mai. Gleder meg veldig!!! 6 uker å vente blir det, huff... Hva er det du skal få deg da? Er ofte en måneds ventetid på noen av studioene, men uansett så er 6 uker litt og vente:( Trøsten er at du har noe artig og se frem til Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Ventetiden hos Electric Linda er rundt 5 måneder nå, har time i Juni xD Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Ventet i noen måneder selv på time hos henne, og så glemte hun den xD Lenke til kommentar
AVF Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) 6 uker å vente blir det, huff... Hva er det du skal få deg da? Skal ha cherry blossoms (à la disse; http://mytattooink.com/images/cherry-bloss...too-design.jpg) med noen slags bakgrunn på høyre side fra ribbeina og ned til hofta. Er Dalmiro fra South of Heaven som skal tatovere meg. Han ser veldig flink ut! http://www.southofheaven.se/ Endret 20. mars 2009 av AndrineF Lenke til kommentar
kroofant4 Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Han så veldig veldig flink ut! Hvordan er det med sleeves og trening? Tenker på når armen kan vokse 5 cm i omkrets fra 32 cm. Hva vil skje? Har noen eksempler Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 hmm, der Emil har begynt og jobbe ja Kanskje prøve og få time med han en gang, han var på OTC i fjor. Ikke mange årene han har drevet på enda og det ser bra ut det han gjør. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg har hørt navne Emil ett sted i tatoverings-sammenheng, jobbet han for Evil Twins før? Her er forresten utgangspunktet mitt for tatovering på otc, skal gjøre noen små endringer på den bare. Den skal jeg ha nedover ribbeina på høyre side, relativt stor skal den også være Oioioi som jeg gleder meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hepp, og så var det 2,4mm septum på meg. Nå gjelder det bare å få på kula. Lenke til kommentar
izek_mendez Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Er piercing i tragus veldig feminint eller kan gutter fint gå med en? Og passer det best med kun en, eller i begge ørene? Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Personlig synes jeg tragus kan være kult på oss gutter også, men både på jenter og gutter synes jeg det bare skal være i ene øret. Men det er jo bare min mening. Etter den fyllestrekkingen min natt til fredag har jeg fått en deilig betennelse og gode greier. Så dette er jo flott. Aldri mer strekke i fylla, uansett om jeg mister den ringen jeg har i eller ei. Lenke til kommentar
izek_mendez Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) synes jeg det bare skal være i ene øret. Syntes du det ene øret er mer korrekt enn det andre, eller er det likegyldig? Endret 22. mars 2009 av izek_mendez Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Syntes gutter burde ha ring i tragusene. Og såklart hull i begge to. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Jeg også? Jessir! Har en kunde på jobben med ring i begge tragusene, og det ser dritbra ut. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Men om jeg hadde kledd det er jo en annen sak. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Helt enig med Aids, må være i begge ørene=) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Når vi først er inne på det, så skjønner meg ikke på folk som bare strekker det ene øret svært når det andre har flott grunnlag for det også. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 hvordan er det med gutter og industrial piercing...eller er det for feminint det også eller?? har aldrig sett noen gutter med det?? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Bruttern har det, han ser ihvertfall ikke femi ut=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå