Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Så generelt sett er det smartest å skalpellere dersom man har frisørhull? Eller funker det like bra å stikke nye hull?

Når man setter hull hos frisør, får man arrdannelse rundt hullet. Arrvev er mindre elastisk enn frisk hud, og derfor han det blir mer stress med strekkingen. Så det kan være en fordel. Du kan fint stikke nye hull og strekke når de har grodd, eller skalpellere. Da kan du jo få litt størrelse på det med en gang. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Max er jo et alternativ, men dessverre ligger det lite arbeid på nett. Men om du bor i Oslo kan du jo stikke innom og titte på arbeidet hans.

PS: Han er litt spesiell. Men veldig koselig! Har hørt om et par som har blitt litt skremt av han, men han er egentlig ikke så skummel.

Og ikke kopier den tatoveringa der. Det er dårlig gjort.

Endret av Aidskake
Lenke til kommentar

Au og fysj så vondt jeg har i øret. Var visst kjempefull i går, og mistet ringen min. Så da jeg kom hjem hoppet jeg i dusjen for å utvide, og brukte masse jojoba-olje og gode greier. Men allikevel var det vondt som helvete. Men jeg var full og dum, og den skulle inn. Blør ikke eller noe sånn, så det skal vel gå bra selv om det gjør vondt?

Lenke til kommentar

Hei alle sammen! Ikke lenge til jeg har bursdag nå!:D Tenkte at i den anledning å skulle jeg skaffe meg tattoo. Spennende eller hva? Mer spesifikk en sleeve på en av armene. Noe a la 320x.jpg.

Motivet skal være preget at noe asiatisk som drager, koi(?, svære gullfisker), sminka damer, regner med at dere skjønner TATOVERINGA(:D).

Siden dette er ganske stort så har jeg noen spørsmål. Hvor burde jeg skaffe sånn tattoo, hva ligger prisen på for en bra arbeidet sleeve? Og aller viktigst; hvor kan jeg henvende meg til om jeg vil få fart på ideen. Hvor kan jeg finne inspirasjon til sånn type tattoo?

Blir takknemlig for ALL hjelp!

Klem.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Virker som som du har ideen i behold, i alle fall. :) Vil tro det beste hadde vært å droppet innom et studio og luftet ideen for dem. Da vil de nok kunne gi deg et prisoverslag samtidig, om jeg ikke tar helt feil.

Går også ut i fra at du kan finne inspirasjon på bl.a. BMEink.com.

Hvor gammel blir du? :)

Lenke til kommentar
Bilder skal bli vettu! OTC er 1.-3. mai =)

Ikke lenge til, men samtidig lenge å vente O.o

Utrolig lenge å vente, spør du meg!

Skal få meg nytt blekk på OTC den 3 mai. Gleder meg veldig!!!

Lenke til kommentar

Blir 19 år (Oj shit, følte meg voksen da jeg skrev det. Haha). Har tenkt på det i ett år nå etter at jeg fikk vite noe som forandra identiteten helt! Tattoo'en vil gjøre meg mer stolt av den jeg er.

Edit; hvor mye kommer det til koste ca? Har ikke peiling i det hele tatt. Tipper 10 000kr på de bedre stedene?

Endret av kroofant4
Lenke til kommentar
Bilder skal bli vettu! OTC er 1.-3. mai =)

Ikke lenge til, men samtidig lenge å vente O.o

Utrolig lenge å vente, spør du meg!

Skal få meg nytt blekk på OTC den 3 mai. Gleder meg veldig!!!

6 uker å vente blir det, huff... :(

Hva er det du skal få deg da?

Lenke til kommentar
Noen her som vet noe om Jo fra Lucky 7? Har fått time hos henne på otc =)

Jeg var faktisk innom lucky 7 i dag selv. sjekket ut arbeidet deres og forhørte meg om hva det ville koste med en half-sleeve. Det var rundt 10-12000 mest sannsynlig. avhengig av detaljer og antall timer. Så på arbeidet til Jo. hun hadde mye utrolig bra arbeid, trodde ikke man fikk så bra arbeid i oslo. en jente som heter maja var også utrolig god på orientalske. gleder meg til min tatovering også!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...