Myklebust89 Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Scarification kan rett og slett være så utrolig kult. Ser aldri for meg at jeg tar motet til meg og tør å ta, men utrolig fett på andre Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Man må lide for kunsten tydeligvis. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Den der var utrolig pen syns jeg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Scarification kan rett og slett være så utrolig kult. Ser aldri for meg at jeg tar motet til meg og tør å ta, men utrolig fett på andre Kunne ikke sagt det bedre selv. Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Om nom nom. AU Faen det der var fett, men satan så vondt det må gjøre xD Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Jeg ser for meg at det er tida etter som gjør vondt. Dusje, og å generellt sett få ting på det. Lenke til kommentar
DesertRose Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Scarification er ganske sexy hvis det er bra utført og helst litt størrelse på. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Jeg ser for meg at det er tida etter som gjør vondt. Dusje, og å generellt sett få ting på det. Å dusje er faktisk ikke så ille. Det verste er egentlig at det går så grusomt vondt om noen kommer hardt borti. Den jeg har rundt håndleddet gjør vondt neste hele tiden, mtp at jeg beveger leddet så mye. Den svære der må være helt vanvittig vond å få grodd, i og med at den er så innmari stor. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Lurer på hvordan det er å ha på bukse med den der. Tenker han må bruke joggebukser elns, jeans (med mindre de er for store) må jo være dritvondt. Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Lurer på hvordan det er å ha på bukse med den der. Tenker han må bruke joggebukser elns, jeans (med mindre de er for store) må jo være dritvondt. Bare kle seg litt G en periode xD Hva er egentlig grotiden på sånn a? 6-8 ukerish? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Scarification er ganske sexy hvis det er bra utført og helst litt størrelse på. Er det bare vanlig rød tattoo eller? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Nei, er en scarification av Wayde Dunn. KUTT KUTT, liksom. Endret 17. mars 2009 av Aidskake Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Scarification er ganske sexy hvis det er bra utført og helst litt størrelse på. Er det bare vanlig rød tattoo eller? Scarification = skalpellert.. altså skjært av huden. Det røde er blod Lenke til kommentar
Tityus Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Må inrømme at det ser utrolig kult ut men auuuu!!! Finnes det bilder av det når det er grodd? Fikk endelig surret meg til å poste noen bilder av noen av tattoveringene mine i bildetråden. Ikke klag på kinategn Er japansk, betyr antikrig og er fra en ett jakkemerke som fulgte med en 7" av ett band som betydde/betyr mye for meg. Håper på å få gjort om armen med mørkalver til fullsleeve til høsten og skal bruke sommeren på å finne resterende motiver/komponere det sammen. Har vurdert å fylle det tribal lignende mønsteret i bakgrunn av alven på underarmen med sort og samtidig få rettet det opp litt, men har på en måte sin sjarm at det ikke er 100% symmetrisk men ser ut som det er tegnet for hånd. Hva synes folk? Endret 17. mars 2009 av Tityus Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 To kjappe spørsmål jeg ikke orker å google etter: Sånn ca hvor mye koster det for snakebites, og hvordan blir det med "hullet" etter du tar dem ut etter en gitt tid (1 år, 2 år, 5 år) Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 To kjappe spørsmål jeg ikke orker å google etter: Sånn ca hvor mye koster det for snakebites, og hvordan blir det med "hullet" etter du tar dem ut etter en gitt tid (1 år, 2 år, 5 år) 1050 betalte jeg. Hadde en labret som er et lite arr igjen. Ser det ikke så veldig tydelig med mindre du ser godt etter. Tok den ut for en 4-5 måneder siden. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Har Mats på Paradise Hotel skarification på høyre skulder, eller har han bare skadet seg? Kom på det nå, har ikke fått sett så nøye etter. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Det ser veldig ut som scarification, men jeg er ikke helt sikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå