Vann: kr.15 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Noen som vet hva de her heter? Lyst på dem selv, men veit da søren hva dem faktisk heter jo =) Beklager dårlig bilde. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Fikk skåret inn flere blomster på armen idag. Skar litt rundt håndleddet og litt opp mot fingrene, men det verste var egentlig de blomstene som lå på underarmen. Au au au. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Snakebites? Er det da ikke to vertikale labrets? Går jo gjennom selve leppa? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Alle vet jo at Danskebåten også går til tyskland Kil ligger rett ved Karlstad. I Sverige. Studioet ligger litt bortgjemt på et industriområde. Takk for det Lurer på om noen har noen gode feriesteder i nærheten av en av de nevnte studioene? Er lite kjent utenfor Skien`s grenser, så trenger litt hjelp med sånne ting Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Dette har sikkert blitt spurt om tusen ganger før, men jeg lurer på hvordan det er å tatovere over arr? Blir det dårlig resultat? Prøvde å søke litt i tråden her men fant ikke noe, kanskje bare jeg som er blind. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Fikk skåret inn flere blomster på armen idag. Skar litt rundt håndleddet og litt opp mot fingrene, men det verste var egentlig de blomstene som lå på underarmen. Au au au. 1. Hva kan smerten sammenlignes med? 2. Når får vi bilde? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 1. Ehm.. Som å få en skarp skalpell dytta mot huden, I guess. Vanskelig å sammenligne. Som et jævlig vondt papercut, kanskje. 2. Når Mathias sender meg bilderz. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Jeg orker ikke å sende nå, Espen er her og hører på Hiphop. Men legger ut noen, greit? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Klabert! Jeg er så fornøyd. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Skal jeg legge ut noen "Under progress-bilder" også? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Neh. Du kan sikkert skrive under på at det blødde mye uansett. Gruer meg til den første uka. Men en sånn plassering kommer det til å svi mye. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Wow, flotte blomster! Pain is temporary, glory is forever, er det ikke hva det heter? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Pain for pleasure? Editerte bort en smurfeleif Endret 13. mars 2009 av Pluggen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Hah, kanskje det? Kan vel si at å ta septumerpicing var mye mer "AWESOME!!!!!!one" enn vondt. Syns det er spennende å se hvor mye en tåler osv. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Snakebites? Er det da ikke to vertikale labrets? Går jo gjennom selve leppa? Jeg så det nå jeg også Lenke til kommentar
Vann: kr.15 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Siden Msg ikke postet bilde av ansiktsutrykket under skjæringa tar jeg meg friheten å gjøre det selv. Neida, Ida er ikke skallet, men jeg orket ikke tegne alt håret. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Ser bra ut Ida Håper første uka ikke blir for ille. Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Dette har sikkert blitt spurt om tusen ganger før, men jeg lurer på hvordan det er å tatovere over arr? Blir det dårlig resultat? Prøvde å søke litt i tråden her men fant ikke noe, kanskje bare jeg som er blind. Står litt om det i første posten... Jeg har selv tatovering over et arr, men det er et ganske lite arr, og det "står" ikke ut av huden... Går vel greit i de fleste tilfeller, men hvor pent det blir avhenger selvfølgelig av hvor stygt/stort/"klumpete" arret er.... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2009 Tatovering over arr går fint, men arrvev kan være veldig forskjellig. Noen har såvidt antydning til arr, noen har store, utstående bulker. Man bør regne med å gå over tatoveringen en gang eller to for å få blekket til å sitte, da arrvev er seigere enn resten av huden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå