Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Skjønner at Golden Needle ligger i Kil (som så vidt jeg vet er i danmark? Altså Kiel?),

men hvor ligger Evil Twins?

Fant ikke noe på nettet, men så er jeg ikke så fokusert om dagen at det gjør noe :p

Ingen som har noen idè om ventetid på disse stedene?

Endret av Pluggen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skjønner at Golden Needle ligger i Kil (som så vidt jeg vet er i danmark? Altså Kiel?),

men hvor ligger Evil Twins?

Fant ikke noe på nettet, men så er jeg ikke så fokusert om dagen at det gjør noe :p

Ingen som har noen idè om ventetid på disse stedene?

Kiel i Danmark ja .... :thumbup:

Er nok Kil i Sverige det er snakk om, og ikke Kiel i Tyskland.

Utrolig hva google får til:

eviltwins

Golden needle

Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar

Ingen erfaring fra det, men tror at det vil gro dårligt, siden det eer særledes vanskeligt å holde hånda i ro. Må vel regne med en del touch ups.

Hørte med en tatovør om å ta bak knæra og han (gjetta?) seg frem til at det måtte gjøres mellom 3-7 ganger for at det skulle gro godt nok.

Har også kompis med tatovert finger, og den trenges å touches opp et par ganger.

Lenke til kommentar

På hånden er det håndbaken som egner seg best til å bli tatovert, oversiden av de to første leddene på fingrene kan også gå greit. Beveger du deg ned på siden av fingrene (fingerbart) eller på undersiden av hele hånden, må du regne med at motivet falmer, flyter ut og trenger flerfoldige touchups for å i det hele tatt se middelmådig ut. Det er for mye bevegelse og utskiftning av hud til at en tatovering vil se bra ut.

Det er litt vanskelig å finne eksempler på BME, for veldig mye av det som er lagt opp, er helt ferske tatoveringer og ikke representativt for hvordan det endelige resultatet blir. Det jeg har sett, pleier å ende opp slik som denne.

fz0y-untitled.jpg

Lenke til kommentar

hadde en kompis som hadde en enkel smily på tommelen , ytterste leddet , på puta , den retattoverte han vell hvergang han gjørde no annet tatto arbeide , vil tippe langt over 7-8 ganger over 2-3 år og den så konstant falma ut .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...