theoriginalAidskake Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hah, du burde tatovere kompisen min: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-bb8tEVpY Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hah, du burde tatovere kompisen min: Hehe fin ide, men har ikke noe spesiellt forhold til rocky, så blir vel noe rart : ) Men faktisk kan jeg kjenne meg igjen i bildet egentlig Lenke til kommentar
Mato Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 det bilde har vært meg en søndags mårra men jeg venter på taxi utenfor legevakten gitt , dog uten gips Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Har tenk litt på denne; Men tror jeg skal tenke litt lengre før jeg tar noe valg Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Sikkert smart. Tenkte ganske lenge hver gang før jeg tok noen av de jeg har selv. Er forøvrig langt uti tenkeprosessen med enda en. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Dritt altså. Det høyre øret mitt vil ikke gro likt som det venstre, dvs. at det blør enda litt. Tåler ingenting, på sett og vis. >< Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Dritt altså. Det høyre øret mitt vil ikke gro likt som det venstre, dvs. at det blør enda litt. Tåler ingenting, på sett og vis. >< Tålmodighet... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jammen.. hva med det som jeg er redd skal være begynnelsen på en liten keloid på baksida av øret, da? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Eg har òg fått ei lita blemme ved holet. Og eg tok i... September /oktober? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hum hum. Hadde vært utrolig surt om den vokste seg større. Er hullet ditt ordentlig grodd, Kim? Altså, for all del, for alt jeg vet kan det jo godt bare være en hevelse som ikke har gått skikkelig ned enda, men igjen er det greit å være på den sikre sida. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Det har oppført seg fint heile tida, så skulle tru at det hadde grodd greit. Men plutseleg for eit par dagar sidan dukka det opp ei lita blemme. Lenke til kommentar
Arieline Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Er det lov å ta tungetatovering i Norge? Og hvor/hvem artist burde jeg i såfall velge? Lenke til kommentar
Vann: kr.15 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Er det lov å ta tungetatovering i Norge? Og hvor/hvem artist burde jeg i såfall velge? Bare stikk innom et studio og hør du, er vel lurest Lenke til kommentar
Gjest Slettet-bb8tEVpY Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hvor i Kristiansand/Arendals området er de tryggeste og beste tattovørene? Lenke til kommentar
lain Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Fin tattis her for dere som ikke fikk med dere programmet "Si ja, bli min" på NRK i dag. Spol fram til 17:25 http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/467148 TRAGISK denne mannen skulle ikke ha lov til og røre mennesker! Terje Vigebo Forever Tattoo Kristiansand!!! Snakker av egen erfaring fikk et bånd rundt armen av denne mannen for flere år siden,kunne ikke fullføre det da det ikke møttes på riktig plass! Han sa ingenting bare sa at blekket ikke ville sitte og derfor måtte stoppe. Gikk da til Glenn på House of pain i stavanger og fikk rettet det opp,han laget det slik at det ser ut som det har revnet. Der bør du ikke ta den Franks06. De andre shappene i området vet jeg ingenting om, men styr i det minste unna forever tattoo. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-bb8tEVpY Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Fin tattis her for dere som ikke fikk med dere programmet "Si ja, bli min" på NRK i dag. Spol fram til 17:25 http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/467148 TRAGISK denne mannen skulle ikke ha lov til og røre mennesker! Terje Vigebo Forever Tattoo Kristiansand!!! Snakker av egen erfaring fikk et bånd rundt armen av denne mannen for flere år siden,kunne ikke fullføre det da det ikke møttes på riktig plass! Han sa ingenting bare sa at blekket ikke ville sitte og derfor måtte stoppe. Gikk da til Glenn på House of pain i stavanger og fikk rettet det opp,han laget det slik at det ser ut som det har revnet. Der bør du ikke ta den Franks06. De andre shappene i området vet jeg ingenting om, men styr i det minste unna forever tattoo. Så den videoen og tenkte på noe jeg leste innledningsvis i denne tråden. Han brukte ikke pose på maskinen.... trengs kanskje ikke på den type pistol? Syntes også at K arin ble litt rart... var jo ett voldsomt mellomrom mellom K'en og resten av navnet Tipper han er best på anker og andre sjømann-tattiser Edit: Stavanger blir litt langt for min del.. Endret 9. mars 2009 av Slettet-bb8tEVpY Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Og ikke glem Svennis Tattoo, selv om det riktignok er i Lyngdal. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Har ikke hørt om det studioet før. Er det noe ala TattooHarald? Synes bare det var litt betenklig siden du hadde med den smileyen... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Er nok det. (: Har ingen bilder å vise til, men har ei på jobben som skulle tatovere et engleansikt med vinger der. Det ser ut som en mann med bart og noen svære ørnevinger bak. (: Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Høres jo ut som drømmemotivet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå