After Dark Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Ta det her i Norge dersom du vil følge tideligere råd her i tråden. Står foresten litt om det i åpningsinnlegget. Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Hei! Er ikke noen som har noen linker til bra inspirasjonssider med viking/norrønt tema? Hvis dere ser for dere rettferdighet, og å kjempe/holde stand for den, fear none stil etc., og blander litt norrøn mytologi/viking inn i de ordene så skjønner dere kanskje hva jeg er ute etter Har ikke bilder tilgjengelig, men vet at det er tøft med disse dyrene som ser ut som slanger. De er noe av det vanligste i norrøn bildekunst. Det kan være drager, fugler og andre skapninger som slanger seg inn i et fint mønster. Kanskje du kan låne noen bøker på biblioteket om vikingalderen med mange bilder i, så ser det du sikkert hva jeg mener. Her er min tattovering: Nice tattoo Abigor Det er noe sånt som du beksriver jeg er ute etter, takk for tipset Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Noe ala dette dere tenker på? Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Venninna mi tok en tatovering for to uker siden, og nå som skorpen faller av forsvinner linjene o_O Har han ikke gått dypt nok i huden da eller? Litt freaky om sånt skal skje. Når det skjer på outlinen så er det kanskje waste å gå å betale den samme fyren for å fargelegge, i tilfelle sånt skjer igjen? Eller? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 At fargen faller vekk med skorpen er vanligvis fordi nålen ikke har gått dypt nok, ja. Stort sett holder outlinen bedre enn fyllet, i og med at det må mindre kraft til for å få tre nåler gjennom huden (fyll-nåler er stort sett 9-14). De fleste tatovører fikser dårlig arbeid gratis. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Men aner ikke om Milanjo og jeg bruker samme studio. Jeg prøvde meg på Solid og Leading Light i Stavanger. På Solid var autoklaven ødelagt, samtidig som de ikke hadde smykkene. På LL hadde de verken kunnskapen eller de rette smykkene. Verden er ikke stor! Er de samme studioene jeg bruker. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 http://www.joemonster.org/art/11019/Strelo...atuazu_z_Kurska Å du heilage Storberget. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Hvorfor er det bare du som finner sånne sider? Likte den øverste. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Haha, det var gøye bilder det Den øverste var hysterisk! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Venninna mi tok en tatovering for to uker siden, og nå som skorpen faller av forsvinner linjene o_OHar han ikke gått dypt nok i huden da eller? Litt freaky om sånt skal skje. Når det skjer på outlinen så er det kanskje waste å gå å betale den samme fyren for å fargelegge, i tilfelle sånt skjer igjen? Eller? Så lenge resten ser bra ut så er det ikke noe skummelt og gå tilbake. ( de fleste plasser gjør de det gratis innen så og så lang tid). Han\henne kan ikke vite hva som mangler før det har grodd, siden hud er forskjellig. Noen tar opp farge bra...andre ikke=) Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Åh, stakar hun (eller han?) som hadde den katten på hofta. Så stygg!! Lenke til kommentar
espe-87 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 hei alle sammen! eg tok hull iøret 15 feb. noen som vet om eg kan strekke hullet snart? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Å herregud.. noe så ille !! Denne likte jeg. Ler høyt her jeg sitter Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Smak og behag forstår jeg. Lenke til kommentar
deu Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Haha, den lo jeg også av. Hva er det for noe uans?! Krokodille med krone? Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 hei alle sammen! eg tok hull iøret 15 feb. noen som vet om eg kan strekke hullet snart? Du bør vente 4-5 uker iallefall. La hullet gro først. Har bare ett tips: Ikke stress! Lenke til kommentar
grellegrill Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Noen som vet hvor Tusj Tattoo i Møllergata har flyttet? Vanskelig å finne ino på nettet. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Å herregud.. noe så ille !! Denne likte jeg. Ler høyt her jeg sitter Til og med mine er finere enn dem :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå