Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei! :)

Er ikke noen som har noen linker til bra inspirasjonssider med viking/norrønt tema?

Hvis dere ser for dere rettferdighet, og å kjempe/holde stand for den, fear none stil etc., og blander litt norrøn mytologi/viking inn i de ordene så skjønner dere kanskje hva jeg er ute etter :)

Har ikke bilder tilgjengelig, men vet at det er tøft med disse dyrene som ser ut som slanger. De er noe av det vanligste i norrøn bildekunst. Det kan være drager, fugler og andre skapninger som slanger seg inn i et fint mønster. Kanskje du kan låne noen bøker på biblioteket om vikingalderen med mange bilder i, så ser det du sikkert hva jeg mener.

Her er min tattovering:

post-118993-1236312946_thumb.png

Nice tattoo Abigor :) Det er noe sånt som du beksriver jeg er ute etter, takk for tipset ;)

Lenke til kommentar

Venninna mi tok en tatovering for to uker siden, og nå som skorpen faller av forsvinner linjene o_O

Har han ikke gått dypt nok i huden da eller? Litt freaky om sånt skal skje. Når det skjer på outlinen så er det kanskje waste å gå å betale den samme fyren for å fargelegge, i tilfelle sånt skjer igjen? Eller?

Lenke til kommentar
Men aner ikke om Milanjo og jeg bruker samme studio.

Jeg prøvde meg på Solid og Leading Light i Stavanger.

På Solid var autoklaven ødelagt, samtidig som de ikke hadde smykkene. På LL hadde de verken kunnskapen eller de rette smykkene. :thumbdown:

Verden er ikke stor! Er de samme studioene jeg bruker.

Lenke til kommentar
Venninna mi tok en tatovering for to uker siden, og nå som skorpen faller av forsvinner linjene o_O

Har han ikke gått dypt nok i huden da eller? Litt freaky om sånt skal skje. Når det skjer på outlinen så er det kanskje waste å gå å betale den samme fyren for å fargelegge, i tilfelle sånt skjer igjen? Eller?

Så lenge resten ser bra ut så er det ikke noe skummelt og gå tilbake. ( de fleste plasser gjør de det gratis innen så og så lang tid).

Han\henne kan ikke vite hva som mangler før det har grodd, siden hud er forskjellig. Noen tar opp farge bra...andre ikke=)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...