Vann: kr.15 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Da er det duket for apadravya i morgen. Hjelpes. Men dette går jo ikke når studioet ikke har det rette smykket. Jeje.. får ta det som et tegn. Har ikke dette vært et problem flere ganger i tråden? At et studio ikke hadde smykke for intimpiercing flere ganger altså. -Grendel Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 For min del har det tideligere vært et problem ja. Men aner ikke om Milanjo og jeg bruker samme studio. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Det var jo ikke pent.. Hvordan funker det egentlig å tatovere over føflekker? Har en del små (2-3mm maks) på høyre forarm, hvor jeg også planlegger å evt legge en piece. Vil dette funke? Har hørt prat om at det ikke funker på føflekker, men kan ikke tenke meg at det ikke skulle gå sålenge de ikke "står ut" Lurer også på det samme. Endret 4. mars 2009 av MSg Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Det var jo ikke pent.. Hvordan funker det egentlig å tatovere over føflekker? Har en del små (2-3mm maks) på høyre forarm, hvor jeg også planlegger å evt legge en piece. Vil dette funke? Har hørt prat om at det ikke funker på føflekker, men kan ikke tenke meg at det ikke skulle gå sålenge de ikke "står ut" Lurer også på det samme. Hvis dere leser første post så slipper dere lure mer på det... Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Syns jo ikke at den er i ett øre engang Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Faen, jeg har lyst på bridge, men vet for det første ikke om jeg passer til det, og for det andre ikke om hvor godt det passer seg med briller Lenke til kommentar
kverna Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Faen, jeg har lyst på bridge, men vet for det første ikke om jeg passer til det, og for det andre ikke om hvor godt det passer seg med briller "Ikke" som de sier i Sverige Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Men aner ikke om Milanjo og jeg bruker samme studio. Jeg prøvde meg på Solid og Leading Light i Stavanger. På Solid var autoklaven ødelagt, samtidig som de ikke hadde smykkene. På LL hadde de verken kunnskapen eller de rette smykkene. Lenke til kommentar
Thyristor Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Da var tatoverings-session 2 av 3 ferdig. Blei så "lite" som 5 timer med en røykepause. Poster oppdatert bilde i morra. Lenke til kommentar
lain Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Kjenner det kribler i kroppen, skal inn igjen å oppfriske fargene på koien, og gjøre ferdig det rundt på overarmen neste uke. Driver også å planlegger resten av armen, og lurer veldig på en biomech stil, men må passe med resten, og overgangen må ikke bli en sort strek. Blir vel noe diskusjon mens koien blir ferdiggjort. Lenke til kommentar
DesertRose Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Noen lærer aldri... Et vanlig motiv med en annen vri. Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Hei! Er ikke noen som har noen linker til bra inspirasjonssider med viking/norrønt tema? Hvis dere ser for dere rettferdighet, og å kjempe/holde stand for den, fear none stil etc., og blander litt norrøn mytologi/viking inn i de ordene så skjønner dere kanskje hva jeg er ute etter Noen som kjeder seg, som vil komme med tips om symboler, dyr/skapninger, skisser/bilder som kan bli en kult tema til en tattoo med betydning av det nevnt over? Er åpen for forslag utenfor norrønt også, selvom det er å foretrekke. Men betydningen er det viktigste. Lenke til kommentar
Thyristor Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Oppdatert bilde etter gårsdagens session. Mange som sa det ville sett best ut i sort-hvitt men "I beg to differ" =) Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Selve motivet var så som så (imo osv), men utførelsen var veldig bra, så sålenge du liker motivet har du all grunn til å være stolt Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 OooOoo! Sweet, bra resultat! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Lookin' fly. Lag en knasefeit bakgrunn, så blir det tommelen opp. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Hei! Er ikke noen som har noen linker til bra inspirasjonssider med viking/norrønt tema? Hvis dere ser for dere rettferdighet, og å kjempe/holde stand for den, fear none stil etc., og blander litt norrøn mytologi/viking inn i de ordene så skjønner dere kanskje hva jeg er ute etter Har ikke bilder tilgjengelig, men vet at det er tøft med disse dyrene som ser ut som slanger. De er noe av det vanligste i norrøn bildekunst. Det kan være drager, fugler og andre skapninger som slanger seg inn i et fint mønster. Kanskje du kan låne noen bøker på biblioteket om vikingalderen med mange bilder i, så ser det du sikkert hva jeg mener. Her er min tattovering: Endret 6. mars 2009 av Abigor Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Nå vill eg og ta tattovering, og da noe Norrønt motiv! men hvordan er det og ta i syden? skal til cypros i sommer, men bør kansje ta det her hjemme i norge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå