Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan er det med prins albert forresten? Hvor lang tid må man vente før man kan hoppe til sengs igjen(vet det helt sikkert varierer voldsomt fra person til person) og hvordan blir det med forhuden etterpå? Fordel å være omskåret kanskje? Eller blir det ikke noe stort problem?

Lenke til kommentar
Kommer veldig an på størrelsen. Om du bare skal ha et utsnitt av frøken dings + noen centimeter alle veier bør det være stort, om du skal ha hele bildet må du nok tenke på hele ryggen. Det er mye pirkearbeid med alle linjene, så jo større du går, jo bedre er det.

Slik det er i hodet mitt nå er det flere av bildene i den serien koblet sammen, med starten nederst og en slags tidslinje som følger oppover. Motivene kjenner de fleste, og kan sees her.

"Starten" på ene armen og "slutten" på den andre hadde jo også vært skammelig fett.

Lenke til kommentar

For å få det til må du gjøre alt helt, altså. Ikke detaljene på treverket, du kan jo selvfølgelig få til annet som får det til å virke som treverk, men slike små streker må opp i rygg størrelse for å få bildet i sin helhet. Kunne tenkt meg Pesta farer landet rundt på leggen, har alltid likt det bildet selv.

Lenke til kommentar

Hei hei alle sammen.

Ny innen denne delen av forumet.

Holder på med en tatovering for øyeblikket (tok første session for straks 3 uker siden) og skal fortsette på onsdag. Fått ferdig alt av outlines og skal begynne på fargelegging da.

Tenkte jeg forsåvidt kunne dra en aldri så liten "showoff" :whistle:

post-96641-1236024543_thumb.png

Kan jo forsåvidt linke til orginalen jeg har tatt utgangspunkt i også.

Fire_Dragon_concept_by_KaijuSamurai.jpg

Dette er min første tatovering og syntes egentlig det later til å være noe jeg kan tenke meg å gjøre igjenn senere om jeg finner et motiv jeg kunne tenkt meg en annen plass ^^

Lenke til kommentar

heisann.

tok min første tattoering for snart ett år siden, og helt siden jeg reiste meg fra stolen har jeg hatt lyst til å bygge den større. ganske mye større.

kort sagt, det er kjennemerket til bandet In Flames, som er noe modifisert. historien bak den er en annen. (ikke-negativ nei ;P) generelt veldig glad i metal og kunne kansje bygd den ut med noe om det? trenger noen i deeer så kan jeg event tegne selv :)

legger ut to bilder og om dere trenger flere av motivet så bare google In Flames Jesterhead :)

hjertelig takk for svar!

1572008049.jpg

1572008043.jpg

Lenke til kommentar

Har selv tenkt å ta Jester Head på underarmen. Tenkt å ta den sånn som den er original, svart outline, svart munn og svarte øyne, ikke noe mer.

Ser for meg at jeg bygger på med flere tattoveringer senere og kanskje en sleeve som inneholder Jester Head..

Lenke til kommentar

Hvordan funker det egentlig å tatovere over føflekker? Har en del små (2-3mm maks) på høyre forarm, hvor jeg også planlegger å evt legge en piece. Vil dette funke? Har hørt prat om at det ikke funker på føflekker, men kan ikke tenke meg at det ikke skulle gå sålenge de ikke "står ut"

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Da er det duket for apadravya i morgen. Hjelpes. :fun:

Men dette går jo ikke når studioet ikke har det rette smykket. :thumbdown:

Jeje.. får ta det som et tegn. :fun:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...