KimNK Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Hvordan kan du si det uten å ha sett bilder av alles tatoveringer? Lett. Det er ikkje alle som forstår seg på kunst vettu. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Hadde tenkt til å si at det var utrolig mye bedre enn de utallige tribalene som finnes rundt om kring. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 F-f...ordi dere får tatov-v-vert r-r-rræl? Igjen, bare en smaksak! Jeg synes det diktet du har er patetisk og latterlig og jeg ville aldri hatt det diktet skrevet på så mye som et papirark som befant seg i huset mitt! Men sånn er folk forskjellige. Noen liker det ene, noen liker det andre. Hvorfor er det så vanskelig å akseptere? Hadde tenkt til å si at det var utrolig mye bedre enn de utallige tribalene som finnes rundt om kring. Igjen, bare en smaksak. Lenke til kommentar
DesertRose Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Hvilket dikt? Ikke fått med meg det.... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 Glint har et par setninger fra et dikt i Giger-sleeven sin. For øvrig helt enig ang. streken. Mye mer futt i noe så gjennomført men likevel enkelt, enn tribals og annet generisk skit. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) DesertRose Dette: Though lovers be lost, love shall not. And Death shall have no dominion.[/i] Endret 1. mars 2009 av Glimti Lenke til kommentar
DesertRose Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Takk for hjelpen med diktet Kjekt å henge med i samtalen. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Er dette et egnet tattoveringsmotiv, eller blir det vanskelig å opprettholde stilen? Plassering: Skulder/overarm/rundt der Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Har selv tenkt på noe av Kittelsen. Fantastiske bilder. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Har i noen måneder fundert på om en tattovering i området jeg nevnte, med Pesta som tema. Elsker de bildene. Lenke til kommentar
toth Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Fetere tatovering enn alt dere har å vise frem. F-f...ordi dere får tatov-v-vert r-r-rræl? Greit du ikke er den største diplomaten av dem alle, men den overdrevent usaklige elitist-holdnignen og generaliseringen blir ganske latterlig innimellom. Det er noe som heter "dersom du ikke har noe positivt å si, la være å si noe". Kanskje du kunne tenke litt på den (yea right) Lenke til kommentar
Josso Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Hei folkens! Jeg er ny i denne delen av forumet, men tror jeg er kommet riktig Driver og planlegger ny tattoo (min første tattoo). Jeg er ute etter noe som symboliserer styrke, og vil gjerne ha den bak på ryggen, under nakken, mellom skulderbladene. Jeg er ganske glad i norrønt, runetegn osv. men jeg sliter veldig med og finne ut hva som kan symbolisere styrke. Etter litt forsking her og der, har jeg sånn delvis funnet ut at om jeg skriver "Styrke" med runeskrift, og kanskje til og med ordet på gammelnorsk, så kan jo det bli stilig. Har søkt en del rundt på nettet, men finner ikke noe som kan hjelpe meg skikkelig. Er det noen her som har gode forslag? og kanskje eventuelt vet hva "Styrke" er på gammelnorsk? Og om dette i det hele tatt er en god idè? Takk for svar! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Er dette et egnet tattoveringsmotiv, eller blir det vanskelig å opprettholde stilen? Plassering: Skulder/overarm/rundt der Kommer veldig an på størrelsen. Om du bare skal ha et utsnitt av frøken dings + noen centimeter alle veier bør det være stort, om du skal ha hele bildet må du nok tenke på hele ryggen. Det er mye pirkearbeid med alle linjene, så jo større du går, jo bedre er det. Ang. runer, søk etter futhark. Endret 1. mars 2009 av psilocybe Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Fetere tatovering enn alt dere har å vise frem. F-f...ordi dere får tatov-v-vert r-r-rræl? Greit du ikke er den største diplomaten av dem alle, men den overdrevent usaklige elitist-holdnignen og generaliseringen blir ganske latterlig innimellom. Det er noe som heter "dersom du ikke har noe positivt å si, la være å si noe". Kanskje du kunne tenke litt på den (yea right) Og noen syns det er veldig artig og se andres reaksjoner, noe som alltid kommer på et forum hvis man sier noe sånt. Lenke til kommentar
toth Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Joda, gjenkjenner en fiskekrok når jeg ser en. Men etter en stund i denne tråden tror jeg forunderlig nok han er ganske seriøs i sin overdrevent høye selvoppfatning. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Der er jeg faktisk enig med deg, litt skremmende og tenke på :!: Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Kommer aldri til å forstå meg på den stilen der. Ikke på pinnemennene eller de tegningene som ser ut som noe femåringer har tegnet heller. Men for all del, hver sin smak. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Alt for større e-penis, vet dere. Hva er det med at alle skal tatovere peniser? Syntes det blir mer og mer av det. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Penis som tatto er helt å jordet etter min mening. Fatter ikke hvorfor folk kan velge DET som motiv. Appropå kjønnsorganer som tattoo. OBS! Ufin tattoo! Endret 2. mars 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå