Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
F-f...ordi dere får tatov-v-vert r-r-rræl?

Igjen, bare en smaksak!

Jeg synes det diktet du har er patetisk og latterlig og jeg ville aldri hatt det diktet skrevet på så mye som et papirark som befant seg i huset mitt! Men sånn er folk forskjellige.

Noen liker det ene, noen liker det andre. Hvorfor er det så vanskelig å akseptere?

Hadde tenkt til å si at det var utrolig mye bedre enn de utallige tribalene som finnes rundt om kring.

Igjen, bare en smaksak.

Lenke til kommentar
Fetere tatovering enn alt dere har å vise frem.

Greit du ikke er den største diplomaten av dem alle, men den overdrevent usaklige elitist-holdnignen og generaliseringen blir ganske latterlig innimellom. Det er noe som heter "dersom du ikke har noe positivt å si, la være å si noe". Kanskje du kunne tenke litt på den (yea right) :)

Lenke til kommentar

Hei folkens!

Jeg er ny i denne delen av forumet, men tror jeg er kommet riktig :)

Driver og planlegger ny tattoo (min første tattoo). Jeg er ute etter noe som symboliserer styrke, og vil gjerne ha den bak på ryggen, under nakken, mellom skulderbladene.

Jeg er ganske glad i norrønt, runetegn osv. men jeg sliter veldig med og finne ut hva som kan symbolisere styrke.

Etter litt forsking her og der, har jeg sånn delvis funnet ut at om jeg skriver "Styrke" med runeskrift, og kanskje til og med ordet på gammelnorsk, så kan jo det bli stilig. Har søkt en del rundt på nettet, men finner ikke noe som kan hjelpe meg skikkelig.

Er det noen her som har gode forslag? og kanskje eventuelt vet hva "Styrke" er på gammelnorsk? Og om dette i det hele tatt er en god idè?

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Er dette et egnet tattoveringsmotiv, eller blir det vanskelig å opprettholde stilen?

NG.KH.1982.0026.jpg

Plassering: Skulder/overarm/rundt der

Kommer veldig an på størrelsen. Om du bare skal ha et utsnitt av frøken dings + noen centimeter alle veier bør det være stort, om du skal ha hele bildet må du nok tenke på hele ryggen. Det er mye pirkearbeid med alle linjene, så jo større du går, jo bedre er det.

Ang. runer, søk etter futhark.

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar
Fetere tatovering enn alt dere har å vise frem.

Greit du ikke er den største diplomaten av dem alle, men den overdrevent usaklige elitist-holdnignen og generaliseringen blir ganske latterlig innimellom. Det er noe som heter "dersom du ikke har noe positivt å si, la være å si noe". Kanskje du kunne tenke litt på den (yea right) :)

Og noen syns det er veldig artig og se andres reaksjoner, noe som alltid kommer på et forum hvis man sier noe sånt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...