boffeeen Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 GJØR'E GJØR'E GJENNOMFØR'E Lenke til kommentar
MSg Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Gjør'e a! Gjør'e a! Trur ikke du tørr! Ikke gjør det =( Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Do it! Helt forferdelig, men utrolig gøy... Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Hva er feil med folk? I dag på jobben kom det to kunder bort til meg for å spørre om noe. Når de er ferdig med å spørre om det di skal tar han ene og napper i Septumen min ( gjorde dritvondt ) og ler litt mens han sier at jeg burde ta den ut, ellers løper alle damene sin vei, før han ler litt til og går. Altså hva i alle dager er gærent med enkelte? Det er jo direkte frekt gjort. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Land han en rett høyre. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Helt enig, jeg hadde gitt han en karamell eller to Utrolig at folk gjør noe sånt! Hvilken type butikk er det du jobber i? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Er en bilauksjon, så auksjonerer bort... biler Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Da trenger du jo ikke å være hyggelig en gang! ;D Finn fyren og slå til han =) Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Jeg hadde stappet fingrene mine langt opp i...og sett om han hadde likt den behandlingen i gjengjeld. Eller gitt ham en på tygga. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Grendel: At ikke den personen har brekt nese nå syns jeg er et under. Lenke til kommentar
DesertRose Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Ja, for å være en liten drittunge og synke ned på han andres nivå løser alt sammen...... Ord er en metode som kan funke meget bra om man har litt taleevne/vet hva man skal si. Hvis ikke så er det mulig å bruke konflikthåndtering for å legge han andre i bakken for å få kontroll over situasjonen. Uten skader, men man kan påføre smerte pga smertepunkt....Da har du full kontroll og ingen knytteneve kommer tilbake....og fremdeles jobb.... Nok med off topic..... Endret 1. mars 2009 av DesertRose Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Er det der virkelig en ekte tatovering? :!: Ja,ja. Folk har forskjellig smak. Lenke til kommentar
DesertRose Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Ser ut som en svart, malt strek som er inspirert av de i veibanen.... Synes det er artig med litt forskjellig om jeg liker det eller ei.... (Endringene på bodymod ) Jippi, innlegg nr 200 hvor 850 er på lekeplassen.... Endret 1. mars 2009 av DesertRose Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Joda, forskjeller og nye stiler er flott det, men ikke nødvendigvis fint eller kult. Gratulerer med innlegg nr. 200. Hadde mitt nr. 3000 for noen dager siden. Lenke til kommentar
No14 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Det skulle være et kors men han hadde ikke råd til mer... Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Fetere tatovering enn alt dere har å vise frem. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Hvordan kan du si det uten å ha sett bilder av alles tatoveringer? At den ene liker en spesiel stil og synes alt innen den stilen er kult betyr ikke at alle andre mener det samme! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 F-f...ordi dere får tatov-v-vert r-r-rræl? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå