Kuroi-Neko Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 DET var litt teit .___. jaja. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Noen som kan anbefale et tattoveringsstudio i østfold/oslo som kan tattovere en full-sleeve som er asia-inspirert? (Koifisk, bølger, lotus/rose®, samurai, drage og lignende)? Skal ikke ha alt det i en sleeve, men skal prøve å sette sammen noe av det til en full sleeve. Jeg er bare 17 år, og har tenkt nøye gjennom dette. Har hatt lyst på noe sånt i snart 3 år, og har bestemt meg for å vente til jeg blir 18 (November), så ta den i desember/januar. -Torger Darkforce tattoo i Jernbanegata i Sarpsborg(Har akkurat flyttet dit, lå i Fredrikstad før) er også veldig, veldig flinke Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Så mange piercinger som i den artikklen ble bare stygt. Imponerende å se på, men stygt. Lenke til kommentar
DesertRose Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Liker at folk pusher grenser. At de tør å skille seg ut. Men pent er det ikke alltid.... Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Har planer om en tatovering. United logo:) Er ikke helt sikker på hvor den skal være. Enten på overarmen eller over hjertet. Jasså? Bursdag: 12 Mai 1993 Vet det er ett par dager siden men. I lol'd! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Liker at folk pusher grenser. At de tør å skille seg ut. Men pent er det ikke alltid.... Det er nettopp det jeg også mener. Lukcy Diamond Rich feks. er det kult å se bilder av, men det er langt over streken for hva jeg selv ville gjort. Det samme med den pierca sykepleieren og en god del andre folk det har vært bilder av i tråden. Lenke til kommentar
fled Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Hei Har tenkt meg en ny tatovering snart og skal ha en som betyr new beginning. Har vært gjennom en tøff tid og vil ha en som symboliserer at jeg er på vei ut av det. Har titta litt og har sett litt på phoenix eller en lotus tatovering som jeg har skjønt betyr noe i den gata, og det er også tatoveringer som jeg synes er fine. Så, noen som har noen bilder, linker til fine tatoveringer av de nevnt ovenfor? Vil forresten ha tatoveringen ett eller annet sted på armen og den kan godt være stor. Er også takknemlig for andre ideer, forslag hvis noen har. Takker Vel, reinkarnasjon kan vel være et fint synonym til "ny begynnelse"? http://images.google.com/images?um=1&h...8k+etter+bilder http://www.radioliberty.com/Symbolsandtheirmeaning.html Takk for svar. Synes denne er fin ( som er en lotus blomst) : Flere eksempler på noe lignende? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 www.eviltwinstattoo.se Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Hadde en syyk drøm i natt. Jeg feira 16 mai med gutta på solid. Når jeg våkna dagen etter hadde jeg et kunstverk over høyrebryst som gikk opp til skrulderen og litt nedover armen. Samt 3 stk på ryggen og en på innersiden av venstre armen (hadde skrevet diesel der, pga mor har diesel bil :D). Den på brystet var ganske kul, men litt femi husker jeg at jeg synes. Husker ikke hvordan den så ut though :S Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Shit. Hvor stor? o_O Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Neppe praktisk dersom han snuser og legger snusen i underleppen. :!: Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Morsomt, ser ut til at han har utvidet øret, men ikke lenger har noe i det? Slapt Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Shit. Hvor stor? o_O Var 14mm tror jeg Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Haha, fett! Digger tattovering på fingrene. De diamantene var feeete. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 AIDS KAKE Y/N ? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Kan se for meg det. Aids : Kake: Edit: reaksjonen til folk, that is. Endret 27. februar 2009 av stakan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå