Jørgen Sørheim Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 Mye sinte folk som kommenterte der, gitt. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Noen som kan anbefale et tattoveringsstudio i østfold/oslo som kan tattovere en full-sleeve som er asia-inspirert? (Koifisk, bølger, lotus/rose®, samurai, drage og lignende)? Skal ikke ha alt det i en sleeve, men skal prøve å sette sammen noe av det til en full sleeve. Jeg er bare 17 år, og har tenkt nøye gjennom dette. Har hatt lyst på noe sånt i snart 3 år, og har bestemt meg for å vente til jeg blir 18 (November), så ta den i desember/januar. -Torger Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Maya hos Lucky 7 er ganske god på farger og blomster, hvertfall. Skulle jeg hatt noe lignende tror jeg at jeg hadde tatt turen til hun. Maya. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Det så veldig bra ut! Likte spesielt denne: http://viewmorepics.myspace.com/index.cfm?...mageID=16046831 Vil ha noe lignende det på overarmen, og en koifisk med bølger og mer på underarmen. Takk for rask hjelp, Aidskake! -Torger Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Aj, så litt på de andre bildene, denne armen så ikke direkte bra ut : / Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Mye sinte folk som kommenterte der, gitt. For ikke å snakke om stereotypiske oppfatninger. Ingen/Lite utdannelse = TattooNHH/JUS/BI = Hehe... tror ikke man bør ha for mye Inc her nei.. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Aj, så litt på de andre bildene, denne armen så ikke direkte bra ut : / Hva var så ille med den? Maya har gjort leggene til en god venninne av meg. Liker stilen hennes veldig godt. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Aj, så litt på de andre bildene, denne armen så ikke direkte bra ut : / Hva var så ille med den? Ikke tatoveringen, armen. Selve tatoveringen var helt ok, om enn litt kjedelig motiv. Denne var veldig kul, da. Noe lignende det jeg går å tenker på. Endret 26. februar 2009 av xBoffen Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Maya har gjort leggene til en god venninne av meg. Liker stilen hennes veldig godt. Kult det der. Synes alltid det er gøy å se tatoveringer med mye farger. Lenke til kommentar
toth Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Kanskje jeg er helt blanco nå.. Men hvordan kan man legge føttene slik? Inntil hverandre, med stortåa opp på begge`? oO Edit: Wait.. it's not just one persons feet, is it. Endret 26. februar 2009 av toth Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Ser ut som det er 2 personer ja Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Hvis det ikke er et freak of nature som har to venstre føtter Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Det at det er to forskjellige personer på hudfargen og tærne Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Edit: Haha, feil link. Elaine har 6005 piercinger. Endret 26. februar 2009 av Aidskake Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Merka dette, men interesang den andre linken også Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Bergensere (jeg generaliserer ut i fra bt.no-sakene) virker livredde for å endre på utseende sitt. Er det disse som sitter foran speilet når de er 40 og fortviler over rynkene? At folk tatoverer seg mye for tiden har sannsynligvis en del å gjøre med nevnte Miami Ink, men også at mange har skjønt hvor pent det faktisk kan være. Stigmatiseringen er helt klart en av de største grunnene til at folk ikke tatoverer seg og når den etter hvert blir fraværende, kommer blekket til å flyte. Lenke til kommentar
toth Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Edit: Haha, feil link. Elaine har 6005 piercinger. Wow, håper hun aldri får behov for akutt MR-undersøkelse.. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Hvordan kan man ha så mange piercinger og si at man egentlig ikke liker piercinger? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Hun gjorde det for rekorden sin skyld? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå