Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei

Har tenkt meg en ny tatovering snart og skal ha en som betyr new beginning. Har vært gjennom en tøff tid og vil ha en som symboliserer at jeg er på vei ut av det. Har titta litt og har sett litt på phoenix eller en lotus tatovering som jeg har skjønt betyr noe i den gata, og det er også tatoveringer som jeg synes er fine.

Så, noen som har noen bilder, linker til fine tatoveringer av de nevnt ovenfor? Vil forresten ha tatoveringen ett eller annet sted på armen og den kan godt være stor.

Er også takknemlig for andre ideer, forslag hvis noen har.

Takker

Lenke til kommentar
Hei

Har tenkt meg en ny tatovering snart og skal ha en som betyr new beginning. Har vært gjennom en tøff tid og vil ha en som symboliserer at jeg er på vei ut av det. Har titta litt og har sett litt på phoenix eller en lotus tatovering som jeg har skjønt betyr noe i den gata, og det er også tatoveringer som jeg synes er fine.

Så, noen som har noen bilder, linker til fine tatoveringer av de nevnt ovenfor? Vil forresten ha tatoveringen ett eller annet sted på armen og den kan godt være stor.

Er også takknemlig for andre ideer, forslag hvis noen har.

Takker

Vel, reinkarnasjon kan vel være et fint synonym til "ny begynnelse"?

http://images.google.com/images?um=1&h...8k+etter+bilder

http://www.radioliberty.com/Symbolsandtheirmeaning.html

Endret av toth
Lenke til kommentar

Har hatt Labret selv, men syntes det ble for sentrert. Nå vet ikke jeg hva du har fra før av, men om du ikke har noe særlig på siden ville jeg gått for snakebites.

Hadde lyst på dem selv en perioden men har gått litt vekk fra å like mye smått i ansiktet til bare å like få og strekte ting. Min personlige mening dog.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...