b-real Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Og nintendo er ikke japansk? Syns bare tattoveringa ville vært kulere med et par type sånne pistoler 5107707[/snapback] Nintendo (Japanese: 任天堂; (NASDAQ: NTDOY), (TYO: 7974)) is a Japanese company originally founded in 1889 by Fusajiro Yamauchi to produce handmade hanafuda cards, for use in a Japanese playing card game of the same name Lenke til kommentar
chil Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 vil se en som har tattoed en bæsj! finnes det? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Hvorfor skulle noen ville tattovere bæsj på seg? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 vil se en som har tattoed en bæsj! finnes det? 5110727[/snapback] Dvæhæ! Genialt! Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 (endret) Det finnes på nesten stygg link, du hadde flaks som ikke postet den riktige linken ~Mod Endret 6. november 2005 av Alastor Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Det er helt utrolig hva dyr må gjennomgå pga menneskets ubeskrivelige dumhet. Folka som fikk bikkja tatovert skulle vært pint på et eller annet vis. ARgh! Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Så utrolig dyreplageri! Det finnes grenser. Har også sett de som piercer øret til bikkja også. Sjuke greier. :S Liker ikke dette. Noen som har en formening om Starlight i Drammen? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Hunden må jo være bedøvet, men alikevel... Fy faen... Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Noen som har en formening om Starlight i Drammen? 5121431[/snapback] Tok min første tatovering der. Var ei dame, var på opplæring eller noe tror jeg. Resultatet ble iallefall ræva. Har i ettertid hørt at ho har slutta, og de andre som jobber der skal være meget flinke. Ergo: kjerringa kunne ikke tatovere, men jeg tror de andre som er der er veldig flinke. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Noen som har en formening om Starlight i Drammen? 5121431[/snapback] Tok min første tatovering der. Var ei dame, var på opplæring eller noe tror jeg. Resultatet ble iallefall ræva. Har i ettertid hørt at ho har slutta, og de andre som jobber der skal være meget flinke. Ergo: kjerringa kunne ikke tatovere, men jeg tror de andre som er der er veldig flinke. 5121795[/snapback] Har ei veninde som har ei veninde som går opplæring der nå... Og derfor får jeg halv pris. Tror ikke jeg skal gå for den. Vil ta hos en med god erfaring og har tidligere gode resultater. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Noen som har en formening om Starlight i Drammen? 5121431[/snapback] Det jeg har sett av de er ikke mye å skryte av. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 (endret) Har ei veninde som har ei veninde som går opplæring der nå... Og derfor får jeg halv pris. 5121954[/snapback] Bare der hadde jeg backet ut for lengst. tattoveringer er ikke gjenstand for anbud for min del. G Endret 10. november 2005 av Goebbels Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Har ei veninde som har ei veninde som går opplæring der nå... Og derfor får jeg halv pris. 5121954[/snapback] Bare der hadde jeg backet ut for lengst. tattoveringer er ikke gjenstand for anbud for min del. G 5131770[/snapback] Akkurat slik jeg også tenkte Lenke til kommentar
chil Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 ja det er ikke slik som med hårklipp... at man stikker til en lærling.. man vil ha noen som kan faget! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Saft suse, lønn i morgen! På tide med en dagstur til Bjørgvin igjen om ikke så lenge og fortsette på sleeven. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 Saft suse, lønn i morgen! På tide med en dagstur til Bjørgvin igjen om ikke så lenge og fortsette på sleeven. 5168997[/snapback] Frk. Jannicke reiser til Sarpsborg en liten stund, hun er tilbake 10. Desember. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Saft suse, lønn i morgen! På tide med en dagstur til Bjørgvin igjen om ikke så lenge og fortsette på sleeven. 5168997[/snapback] Frk. Jannicke reiser til Sarpsborg en liten stund, hun er tilbake 10. Desember. 5169636[/snapback] Aw, fiddlesticks! Men...har dere åpent i romjula? Da kan jeg sitte to dager i stolen slik som sist. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Glint: bilde av din tattis? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå