Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Og nintendo er ikke japansk? :tease:

 

Syns bare tattoveringa ville vært kulere med et par type sånne pistoler :p

5107707[/snapback]

Nintendo (Japanese: 任天堂; (NASDAQ: NTDOY), (TYO: 7974)) is a Japanese company originally founded in 1889 by Fusajiro Yamauchi to produce handmade hanafuda cards, for use in a Japanese playing card game of the same name

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som har en formening om Starlight i Drammen?

5121431[/snapback]

 

Tok min første tatovering der.

Var ei dame, var på opplæring eller noe tror jeg. Resultatet ble iallefall ræva.

 

Har i ettertid hørt at ho har slutta, og de andre som jobber der skal være meget flinke.

 

Ergo: kjerringa kunne ikke tatovere, men jeg tror de andre som er der er veldig flinke.

Lenke til kommentar
Noen som har en formening om Starlight i Drammen?

5121431[/snapback]

 

Tok min første tatovering der.

Var ei dame, var på opplæring eller noe tror jeg. Resultatet ble iallefall ræva.

 

Har i ettertid hørt at ho har slutta, og de andre som jobber der skal være meget flinke.

 

Ergo: kjerringa kunne ikke tatovere, men jeg tror de andre som er der er veldig flinke.

5121795[/snapback]

 

Har ei veninde som har ei veninde som går opplæring der nå... Og derfor får jeg halv pris. Tror ikke jeg skal gå for den. Vil ta hos en med god erfaring og har tidligere gode resultater.

Lenke til kommentar
Saft suse, lønn i morgen! På tide med en dagstur til Bjørgvin igjen om ikke så lenge og fortsette på sleeven. :)

5168997[/snapback]

 

Frk. Jannicke reiser til Sarpsborg en liten stund, hun er tilbake 10. Desember. :(

5169636[/snapback]

Aw, fiddlesticks!

 

Men...har dere åpent i romjula? Da kan jeg sitte to dager i stolen slik som sist.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...