Gjest Slettet+9871234 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (...)Tatt i betraktning,så var nok mitt innlegg rettet mot Aidskake litt forhastet. Dette? Jasså? Bursdag: 12 Mai 1993 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (...)Tatt i betraktning,så var nok mitt innlegg rettet mot Aidskake litt forhastet. Dette? Jasså? Bursdag: 12 Mai 1993 Jepp.Som du leser i mitt innlegg før dette,trodde jeg dessverre at Aidskake plukket en random fødselsdato utifra det store blå.Derfor trakk jeg tilbake min utalelse på bakgrunn av hva Tommy henviser til. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg reagerer mest på at man tatoverer logoen til 11 menn man ikke kjenner som ikke er fra byen de representerer, som har spilt og vil spille for andre lag og som egentlig ikke har noen spesiell tilknytning til personen som tar tatoveringen, annet enn at de heier på dem. Dette viser jo tydeligvis hvor liten innsikt folk flest i denne tråden har for fotball generelt Personlig synes jeg innlegget mitt var en rasjonell måte å vise at fotballfolk har lite innsikt i hva de faktisk driver med, men vi får bli enig om å være uenig. Det var absolutt nedlatende, men såvidt jeg vet er det fortsatt lov her på forumet. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Dorian: Det blir som å tatovere en bandlogo, en sangtekst, et bilde man liker, et albumcover - det betyr noe helt spesiellt for han eller hun som vil ha tatoveringen. Tanken bak som betyr noe. Alle kan mene at tanken er teit, men om det er ektefølt for den som tatoverer den (noe det vil være med fotballag, folk bytter faen ikke fotballag), så er det ingen grunn til ikke å gjøre det. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Dorian: Det blir som å tatovere en bandlogo, en sangtekst, et bilde man liker, et albumcover - det betyr noe helt spesiellt for han eller hun som vil ha tatoveringen. Tanken bak som betyr noe. Alle kan mene at tanken er teit, men om det er ektefølt for den som tatoverer den (noe det vil være med fotballag, folk bytter faen ikke fotballag), så er det ingen grunn til ikke å gjøre det. Jeg kan gi deg fem forskjellige eksempler på veldig fotballintreserte mennesker som har skiftet lag flere ganger enn jeg klarer å holde telling med. Også meg da. Jeg har heiet vilt på Brann (nærmeste lag), Viking (mammas nærmeste lag) og Rosenborg (tøffe, tøffe draktene). Burde jeg tatovere en av de logoene, syns du? x) Lenke til kommentar
Lord-of-the-End-Times Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 JEg har piercing i begge brystvortene, tenkte å ta de ut litt bare for morroskyld... Men jeg får de ikke av Det er sånne stenger så regner med jeg skal skru på et eller annet, men får det ikke til. Er det noe jeg kan gjøre for å få de til å løsne? Rustfjerner? haha Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Dorian: Det blir som å tatovere en bandlogo, en sangtekst, et bilde man liker, et albumcover - det betyr noe helt spesiellt for han eller hun som vil ha tatoveringen. Tanken bak som betyr noe. Alle kan mene at tanken er teit, men om det er ektefølt for den som tatoverer den (noe det vil være med fotballag, folk bytter faen ikke fotballag), så er det ingen grunn til ikke å gjøre det. Jeg kan gi deg fem forskjellige eksempler på veldig fotballintreserte mennesker som har skiftet lag flere ganger enn jeg klarer å holde telling med. Også meg da. Jeg har heiet vilt på Brann (nærmeste lag), Viking (mammas nærmeste lag) og Rosenborg (tøffe, tøffe draktene). Burde jeg tatovere en av de logoene, syns du? x) De kan ikke ha vært å veldig glad i de lagene de heiet på, ikke du heller. Jeg syntes det er bedre å tatovere en logo fra et fotballag enn logoen fra et band. Smaken kan forandre seg, men hvis du virkelig liker et øag så vil du alltid gjøre det. Jeg har ingen tanker om å ta noen av delene Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Men dersom du virkelig liker et band så liker du det ikke alltid, eller? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Dorian: Det blir som å tatovere en bandlogo, en sangtekst, et bilde man liker, et albumcover - det betyr noe helt spesiellt for han eller hun som vil ha tatoveringen. Tanken bak som betyr noe. Alle kan mene at tanken er teit, men om det er ektefølt for den som tatoverer den (noe det vil være med fotballag, folk bytter faen ikke fotballag), så er det ingen grunn til ikke å gjøre det. Jeg kan gi deg fem forskjellige eksempler på veldig fotballintreserte mennesker som har skiftet lag flere ganger enn jeg klarer å holde telling med. Også meg da. Jeg har heiet vilt på Brann (nærmeste lag), Viking (mammas nærmeste lag) og Rosenborg (tøffe, tøffe draktene). Burde jeg tatovere en av de logoene, syns du? x) Veldig fotballinteresserte mennesker er ikke det samme som fotballsupportere av 1 lag. Som sagt, man bytter ikke fotballag, ergo er det bare å tatovere. Er du blant de som bytter fotballag, tviler jeg sterkt på at du går rundt og vurderer tattis. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Men dersom du virkelig liker et band så liker du det ikke alltid, eller? Joda Det er bare det at jeg tror mange som skal tatovere en bandlogo kanskje ikke tenker så mye over det. Jeg syntes da at det kanskje er bedre å ta en tekst eller noe sånt som kanskje betyr mer for deg. Ikke misforstå, det er helt sikkert mange der ute med en bandlogo som er kjempefornøyd. Det nblei litt rart formulert, men håper poenget mitt kommer fram. Lenke til kommentar
-- Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 JEg har piercing i begge brystvortene, tenkte å ta de ut litt bare for morroskyld... Men jeg får de ikke av Det er sånne stenger så regner med jeg skal skru på et eller annet, men får det ikke til. Er det noe jeg kan gjøre for å få de til å løsne? Rustfjerner? haha Prøv med papir f.eks for å få bedre grep, er ofte vanskelig fordi fingrene er glatte :- P Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 JEg har piercing i begge brystvortene, tenkte å ta de ut litt bare for morroskyld... Men jeg får de ikke av Det er sånne stenger så regner med jeg skal skru på et eller annet, men får det ikke til. Er det noe jeg kan gjøre for å få de til å løsne? Rustfjerner? haha Prøv med papir f.eks for å få bedre grep, er ofte vanskelig fordi fingrene er glatte :- P Gummi hanser er nokk mye bedre! =) Og ta de ut for morroskylden ville jeg kanskje ikke anbefalt.. Jeg tok mine ut i 2 timer, fikk de ikke inn igjen etterpå :| Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Men dersom du virkelig liker et band så liker du det ikke alltid, eller? Og så da? Man har sikkert mange gode minner fra da man likte den gruppa. Selv om man skifter smak så ligger det noe i den du tattoverte uansett, vi mennesker forandrer oss. Og tenke slik så er det ikke vits og blekke noe som har med ting du liker....siden man "kan" skifte mening i fremtiden. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Folk kan tatovere hva de vil for min del, men akkurat fotball-logoer syntes jeg er innmari harry. Logoene er sjeldent noe fine anywayz. Men det er min mening. Jobber med skisser så jeg får bygget på hibiscusen på armen i nærmeste fremtid. Frøken piercer hadde så mye bra forslag, så planen er nå å dekke hele underarmen med blomster. Scarification ofc. Lenke til kommentar
No14 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Personelig kunne jeg tenke meg en tribal i ansiktet kombinert med en tattis i det ene eller begge øynene selvom dette ikke symboliserer noe spesielt ang. meg. Mange tatoveringer kan være rå/kule/ tøff/ fine osv. uten at de nødvendigvis har en dypere mening. Det symboliserer i aller høyeste grad noe spesielt ang deg..! Åja? Som hva da? Et sterkt ønske om å skille deg ut og teste grenser kanskje? At det krysser grenser er en kjent sak. Men som tideligere skrevet har jeg alt tatovering på fingre og hals så jeg har tråkket litt på grensen uansett. SOm jeg har skrevet tideligere synes jeg det er synd at man skal bli så fordomsdømt og skjøvet vekk fra det sosiale bare fordi man tar tatoveringer i ansiktet. Mulig fordommene vil forsvinne en gang med tiden. Nå er det jo blitt noe mer vanelig med tatoveringer på fingre, hender og hals så det blir vel mer akseptabelt i ansiktet også ved tiden. Kansje jeg blir en av dem som blir med på å bekjempe fordommene. Men nei, jeg gjør ikke noe spesielt for å skille meg ut. Tenkte mer på det at du er fullstendig loco som vurderer øyetattis for det ser sinnsykt vondt ut og virker veldig risikabelt Men jeg er med på ideen din om å bekjempe fordommene. Fett hvis du går til det skrittet og tar øyetattis, men som sagt, du er ikke riktig navla! Endret 25. februar 2009 av No14 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Blir jeg lei av tatovert øye så er det jo bare å bruke øelapp. Evnt. solbriller hvis det er snakk om begge øynene. Smerten får være så som så. Det kan være vondt når du tatoverer og så har du det resten av livet. Det jeg fremdeles lurer litt på er hvordan du behandler en nylagd tatovering på øyet. "Ikke riktig i navla"? Du forstår deg bare ikke på kunst... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg håper virkelig ikke den gamle klassekameraten min er seriøs ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg hadde i alle fall ikke latt han røre meg. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Du må legge ut bilder av dette etterhvert da. Ser for meg tattoo harald second edition in the making. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Å gud, nesten litt pinlig. Hadde denne fyren vært min venn, hadde jeg slettet han ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå