Dorian Gray Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 De jeg kjenner som tok tatovering kun fordi det er kult å ta tatovering gikk enten for tribal, stjerner, stjernetegnet sitt, bursdagen sin (!) eller etternavnet, da gjerne på arabisk eller kinesisk siden de tross alt ikke har noe med de kulturene å gjøre. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Har planer om en tatovering. United logo:) Er ikke helt sikker på hvor den skal være. Enten på overarmen eller over hjertet. Jasså? Bursdag: 12 Mai 1993 Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) @Magg: Etter min mening er en fotballaglogo hakket værre enn å ha sitt eget navn(som er diskutert litt lenger opp). Hvor mye har du tenkt over dette? Endret 24. februar 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Har planer om en tatovering. United logo:) Er ikke helt sikker på hvor den skal være. Enten på overarmen eller over hjertet. Jasså? Bursdag: 12 Mai 1993 Det kan vel ordnes hos en av våre alles kjente og kjære TattoHarald eller Bo. Alt har en løsning vett`u. Lenke til kommentar
No14 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Bo ordner biffen! Tips: Ta den under armen, få som ser den der! Lue Dotten- hvorfor er det værre med fotball logo? Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) LueDotten- hvorfor er det værre med fotball logo? Navnet sitt kan man da lett leve med, men en fotballaglogo? Navnet har man hele livet, men man er neppe like fanatisk til et fotballag hele livet. Endret 24. februar 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
No14 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Personelig kunne jeg tenke meg en tribal i ansiktet kombinert med en tattis i det ene eller begge øynene selvom dette ikke symboliserer noe spesielt ang. meg. Mange tatoveringer kan være rå/kule/ tøff/ fine osv. uten at de nødvendigvis har en dypere mening. Det symboliserer i aller høyeste grad noe spesielt ang deg..! Lenke til kommentar
No14 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Lue Dotten- er ikke enig med deg der. Folk som er lidenskapelig optatt av fotball og er fan av et lag kommer aldri til å bytte lag! Jeg ville ikke hatt det selv, men skjønner at noen vil ha det. Ditt eget navn tattovert skjønner jeg ikke poenget med i det hele tatt. Hadde ikke gitt meg noe å tattovere fornavnet mitt. Var ikke mitt valg og hete det jeg heter engang Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Slutt å del meg;) Vi er ikke på bølgelengde, men jeg respekterer meningen din. I rest my case. En diskusjon er nytteløst Lenke til kommentar
No14 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Sorry, skal ikke gjenta seg! Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Jeg synes også fotballogoer som oftest er stygt. Ikke fordi det er et fotballag, men fordi det ikke finnes (som jeg vet om) en kul/pen/bra fotballogo. Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Det jeg synes er så bra, er at alle mennesker er forskjellige, og dermed forskjellige synspunkter og meninger Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Jeg reagerer mest på at man tatoverer logoen til 11 menn man ikke kjenner som ikke er fra byen de representerer, som har spilt og vil spille for andre lag og som egentlig ikke har noen spesiell tilknytning til personen som tar tatoveringen, annet enn at de heier på dem. Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Fotball galskap da vet du Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Personelig kunne jeg tenke meg en tribal i ansiktet kombinert med en tattis i det ene eller begge øynene selvom dette ikke symboliserer noe spesielt ang. meg. Mange tatoveringer kan være rå/kule/ tøff/ fine osv. uten at de nødvendigvis har en dypere mening. Det symboliserer i aller høyeste grad noe spesielt ang deg..! Åja? Som hva da? Lenke til kommentar
toth Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 De jeg kjenner som tok tatovering kun fordi det er kult å ta tatovering gikk enten for tribal, stjerner, stjernetegnet sitt, bursdagen sin (!) eller etternavnet, da gjerne på arabisk eller kinesisk siden de tross alt ikke har noe med de kulturene å gjøre. O'yes, har en fetter og kamerater av ham som kom hjem fra Aya napa med "020487" i gotiske bokstaver o.l. på leggen. Personelig kunne jeg tenke meg en tribal i ansiktet kombinert med en tattis i det ene eller begge øynene selvom dette ikke symboliserer noe spesielt ang. meg. Mange tatoveringer kan være rå/kule/ tøff/ fine osv. uten at de nødvendigvis har en dypere mening. Det symboliserer i aller høyeste grad noe spesielt ang deg..! Åja? Som hva da? Et sterkt ønske om å skille deg ut og teste grenser kanskje? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Jeg reagerer mest på at man tatoverer logoen til 11 menn man ikke kjenner som ikke er fra byen de representerer, som har spilt og vil spille for andre lag og som egentlig ikke har noen spesiell tilknytning til personen som tar tatoveringen, annet enn at de heier på dem. Dette viser jo tydeligvis hvor liten innsikt folk flest i denne tråden har for fotball generelt,hvor kaka blir toppet av Aidskake sitt innlegg!Jeg regner ikke med at dere vil forstå uansett,så jeg sparer meg bryet å prøve forklare hvor dypt det stikker og være en ihuga fotballsupporter,som meg selv.Men jeg syns dere kan spare dere for å virke nedlatende overfor en som kommer inn på denne tråden og spør om hjelp,eventuelt vil fortelle litt om seg selv.Jeg har forstått det slik at folk som er tatoverte ofte blir satt i bås som "freaks" osv pga manglende innsikt,hvorfor skal da dere gjøre det samme? PS:Jeg skal selv ta en drøss med tatoveringer,så da blir vel jeg en fotballfreak og en tattis-freak. PSPS:Nei,jeg skal ikke tatovere en fotball-logo. Endret 25. februar 2009 av Corey Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Dette viser jo tydeligvis hvor liten innsikt folk flest i denne tråden har for fotball generelt,hvor kaka blir toppet av Aidskake sitt innlegg!.... Men jeg syns dere kan spare dere for å virke nedlatende overfor en som kommer inn på denne tråden og spør om hjelp,eventuelt vil fortelle litt om seg selv. Hvilket innlegg da? Der hvor hun påpeker at han er 15 år? Hvilket bedre råd kan en på 15 år få enn at han bør la være (les:vente med) å ta en tatovering? Hvis man ikke tåler at det man skriver blir diskutert (både positivt og negativt) ville jeg henvendt meg andre steder enn åpne DISKUSJONSforum.. Endret 25. februar 2009 av Tommy Lenke til kommentar
Corey Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hvilket innlegg da? Der hvor hun påpeker at han er 15 år? Hvilket bedre råd kan en på 15 år få enn at h*n bør la være å ta en tatovering?Hvis man ikke tåler at det man skriver blir diskutert (både positivt og negativt) ville jeg henvendt meg andre steder enn åpne DISKUSJONSforum.. Jeg ser poenget ditt og er selvfølgelig 100% enig. Hovedpoenget mitt er at noen av svarene på innlegget virker ganske nedlatende. Tatt i betraktning,så var nok mitt innlegg rettet mot Aidskake litt forhastet. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Personelig kunne jeg tenke meg en tribal i ansiktet kombinert med en tattis i det ene eller begge øynene selvom dette ikke symboliserer noe spesielt ang. meg. Mange tatoveringer kan være rå/kule/ tøff/ fine osv. uten at de nødvendigvis har en dypere mening. Det symboliserer i aller høyeste grad noe spesielt ang deg..! Åja? Som hva da? Et sterkt ønske om å skille deg ut og teste grenser kanskje? At det krysser grenser er en kjent sak. Men som tideligere skrevet har jeg alt tatovering på fingre og hals så jeg har tråkket litt på grensen uansett. SOm jeg har skrevet tideligere synes jeg det er synd at man skal bli så fordomsdømt og skjøvet vekk fra det sosiale bare fordi man tar tatoveringer i ansiktet. Mulig fordommene vil forsvinne en gang med tiden. Nå er det jo blitt noe mer vanelig med tatoveringer på fingre, hender og hals så det blir vel mer akseptabelt i ansiktet også ved tiden. Kansje jeg blir en av dem som blir med på å bekjempe fordommene. Men nei, jeg gjør ikke noe spesielt for å skille meg ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå