Mrpusten Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Haha, hadde vært flaut Lenke til kommentar
super-ss Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Skal gå fint det. Har ikke noe struttende nipples selv:P Som en tilleggskommentar ville jeg fjernet noe av håret rundt brystvorten, ikke sikkert damene liker å sutte på hår Hehe er du frekk eller :!: får nok ta barberhøvelen fatt når piercingen er klar ja.. hehe takker for hjelpen Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Ikke alle som liker å sutte på gutte-nippler (punktum) Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Ikke alle gutter som liker å få de sutta på heller. Punktum? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Finnes bedre plasser ja enn brysvortene. Ble hyperfølsom i den ene når den ble piercet. Men liker ikke noe spess. at noen sutter på b-vortene nei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Ja, sutt på de vanlige vortene i stedet! :!: Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Heisann. Jeg er en gutt som funderer på å pierce brystvorta(ene) men funderer litt på om de kan være for små til å få det til til vanlig er de ganske "flate" men kan også få de litt "stive" eller hva man skal kalle det. Legger ved ett dårlig bilde som kanskje hjelper dere eksperter litt bilde Nå vet jeg ikke om de setter den rett i selve brystvorta eller litt bak den heller så.. All hjelp mottas med takk Ser nesten ut som min det. Bortsett fra at jeg har litt mindre hår. Jeg hadde ikke noe problemer med å få tatt piercing så det går nok bra med dine også. Skal du ikke legge ut bilde så dere kan sammenligne? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Altså, jeg spør ikke om jenten vil suge brystvorten min, men er jo noen som liker å ta turen innom der på vei ned, og jeg sier ikke "Nein, danke!". Jeg er en lettvekter her da, jeg har bare 2 piercinger (i tungen også), men en ting vet jeg, de er veldig dyktige på å skape oppmerksomhet. Så gjelder å pierce seg der man ønsker feminin oppmerksomhet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Skal du ikke legge ut bilde så dere kan sammenligne? "Min er større enn din!" Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Jeg synes personlig det blir bedre med bare den ene. Da skiller den seg ut og blir mer i øyenfallende. Men det er hva jeg liker. Andre er sikkert uenig. Jeg har i begge, men forskjellige. Ring i den ene og stang i den andre. Forandring fryder. Skal du ikke legge ut bilde så dere kan sammenligne? "Min er større enn din!" Var det det jeg spurte om? Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Haha, hadde vært flaut Ville faktisk heller ha glemt navnet mitt enn å tatovert det på ryggen.. Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Haha, hadde vært flaut Ville faktisk heller ha glemt navnet mitt enn å tatovert det på ryggen.. Fordi at? Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Fordi det er noe av det teiteste jeg ser, men du vet, smaken er som..... Bare håper du har tenkt på det en god stund og at du er nærmere 25 enn 15 år... Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Fordi det er noe av det teiteste jeg ser, men du vet, smaken er som..... Bare håper du har tenkt på det en god stund og at du er nærmere 25 enn 15 år... Er vel en personlig ting det. Hva hadde du tatovert da? En fugl på stumpen? Og ja, 20 is the age, så vi møttes på halvveien. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Noen som har noe å si på Karma Tatto i Haugesund? Har en kamerat som skal tattovere seg der til helgen. Lenke til kommentar
toth Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Fordi det er noe av det teiteste jeg ser, men du vet, smaken er som..... Bare håper du har tenkt på det en god stund og at du er nærmere 25 enn 15 år... Er vel en personlig ting det. Hva hadde du tatovert da? En fugl på stumpen? Og ja, 20 is the age, så vi møttes på halvveien. Å tatovere navn er vel i 99% av tilfellene noe man gjør fordi man syns det er kult med tattis, og vil ha det, men ikke kommer på noe kreativt å ta. Hva skal denne tattisen si om deg, som ikke navnet ditt allerede sier? Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Fordi det er noe av det teiteste jeg ser, men du vet, smaken er som..... Bare håper du har tenkt på det en god stund og at du er nærmere 25 enn 15 år... Er vel en personlig ting det. Hva hadde du tatovert da? En fugl på stumpen? Og ja, 20 is the age, så vi møttes på halvveien. Å tatovere navn er vel i 99% av tilfellene noe man gjør fordi man syns det er kult med tattis, og vil ha det, men ikke kommer på noe kreativt å ta. Hva skal denne tattisen si om deg, som ikke navnet ditt allerede sier? Det er mye mulig. Men jeg har tenkt på det her noen år nå, og navnet PÅ kroppen får deg kanskje til å ja.. vet ikke. Føle deg den du er? Hva ville så du tatovert om du skulle være så "dum/gjennomtenkt"? Lenke til kommentar
toth Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Noe som betyr noe for meg, og/eller uttrykker noe om meg som ikke uttrykkes uansett. Navnet ditt er ikke noe nytt, det vet jo folk før de ser tattisen, og jeg ser ikke hvilket utbytte det ville hatt for meg selv å ha fornavnet mitt tatovert. Etternavn er litt annerledes, det kan det være historie og andre personlige ting tilknyttet til. Personlig blir nok første tatovering inspirert av en sang som sier mye om meg, og betyr mye for meg. Spør deg selv hva hovedmotivet ditt er: å vise frem navnet ditt, eller å få deg en eller annen tatovering? Er det det siste, så syns jeg du bør tenke mer. Endret 24. februar 2009 av toth Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Personelig kunne jeg tenke meg en tribal i ansiktet kombinert med en tattis i det ene eller begge øynene selvom dette ikke symboliserer noe spesielt ang. meg. Mange tatoveringer kan være rå/kule/ tøff/ fine osv. uten at de nødvendigvis har en dypere mening. Lenke til kommentar
M_Jern93 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Har planer om en tatovering. United logo:) Er ikke helt sikker på hvor den skal være. Enten på overarmen eller over hjertet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå