Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fin tattis her for dere som ikke fikk med dere programmet "Si ja, bli min" på NRK i dag.

Spol fram til 17:25

http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/467148

TRAGISK denne mannen skulle ikke ha lov til og røre mennesker! Terje Vigebo Forever Tattoo Kristiansand!!!

Snakker av egen erfaring fikk et bånd rundt armen av denne mannen for flere år siden,kunne ikke fullføre det da det ikke møttes på riktig plass!

Han sa ingenting bare sa at blekket ikke ville sitte og derfor måtte stoppe.

Gikk da til Glenn på House of pain i stavanger og fikk rettet det opp,han laget det slik at det ser ut som det har revnet.

Lenke til kommentar

Heisann.

Jeg er en gutt som funderer på å pierce brystvorta(ene) men funderer litt på om de kan være for små til å få det til :cry:

til vanlig er de ganske "flate" men kan også få de litt "stive" eller hva man skal kalle det. Legger ved ett dårlig bilde som kanskje hjelper dere eksperter litt

bilde

Nå vet jeg ikke om de setter den rett i selve brystvorta eller litt bak den heller så..

All hjelp mottas med takk

Lenke til kommentar
Heisann.

Jeg er en gutt som funderer på å pierce brystvorta(ene) men funderer litt på om de kan være for små til å få det til :cry:

til vanlig er de ganske "flate" men kan også få de litt "stive" eller hva man skal kalle det. Legger ved ett dårlig bilde som kanskje hjelper dere eksperter litt

bilde

Nå vet jeg ikke om de setter den rett i selve brystvorta eller litt bak den heller så..

Ser nesten ut som min det. Bortsett fra at jeg har litt mindre hår. Jeg hadde ikke noe problemer med å få tatt piercing så det går nok bra med dine også.
Lenke til kommentar
Naais! Alltid gøy å se på gutte brystvorter :D

Jeg tror ikke det skal være noe problem. Piercingen skal legget bak selve "knuppen" uansett.

hehe regnet med at dere liker å se hårete guttebryst.hehe..

så den blir lagt bak selve knuppen ja. da er det kanskje håp i hengende snøret da. høres meget bra ut

da må man finne ut om man skal ha en eller begge da...hehe

noen andre eksperter her?

Ser nesten ut som min det. Bortsett fra at jeg har litt mindre hår. Jeg hadde ikke noe problemer med å få tatt piercing så det går nok bra med dine også.

Takker og bukker for svar. Høres meget lovende ut dette

Lenke til kommentar
Heisann.

bilde

Skal gå fint det. Har ikke noe struttende nipples selv:P

Som en tilleggskommentar ville jeg fjernet noe av håret rundt brystvorten, ikke sikkert damene liker å sutte på hår :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...