theoriginalAidskake Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Nei, ikke alle! :| De vet det bare ikke enda. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Snakker du av erfaring? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Har du endret oppfattning om intimpiercing nå da? Klart; hvis jeg kan dra damer på det! Nei, det var nok en spøk. Tissemann forblir urørt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Stilig bilde. Ganske imponerende hva enkelte eksprimenterer med og finner på med piercing. Lurer forøvrig på hvordan det går og hvor mye han må tørke når han nyser...Bjelleklang? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Det bildet minnet meg om den overpiercede pungen en del sider tilbake. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Stilig bilde. Ganske imponerende hva enkelte eksprimenterer med og finner på med piercing. Lurer forøvrig på hvordan det går og hvor mye han må tørke når han nyser...Bjelleklang? Hva mener du? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Shit.. Er du virkelig klar for at pikken din skal se ut som en Tyskerhjelm? Gjennomhullet, mener du? 8) Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Hva mener du? Når han nyser. *Kling klang* Endret 23. februar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Har du endret oppfattning om intimpiercing nå da? Klart; hvis jeg kan dra damer på det! Nei, det var nok en spøk. Tissemann forblir urørt. Da så. Har forøvrig ikke vært noen problemer med pungpiercingen så langt så det ser ut som skepsisen din til intimpiercing er ubegrunnet. Hva mener du? Når han nyser. *Kling klang* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Det bildet minnet meg om den overpiercede pungen en del sider tilbake. Den hadde jo strengt tatt bare ett hull i seg, da? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Var kansje størrelsen på hullet han tenkte på. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Har forøvrig ikke vært noen problemer med pungpiercingen så langt så det ser ut som skepsisen din til intimpiercing er ubegrunnet. Jeg liker det bare ikke. Har ikke noe med komplikasjoner å gjøre. Den hadde jo strengt tatt bare ett hull i seg, da? Da tenker vi ikke på samme. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hva mener du? Når han nyser. *Kling klang* Mimir said it. Ser det for meg. :!: Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Har forøvrig ikke vært noen problemer med pungpiercingen så langt så det ser ut som skepsisen din til intimpiercing er ubegrunnet. Jeg liker det bare ikke. Har ikke noe med komplikasjoner å gjøre. Smak og behag. Hva mener du? Når han nyser. *Kling klang* Mimir said it. Ser det for meg. :!: Treng ikke noe nys for å skape et "kling klang" med det der i nesen. Det holder lenge å riste kraftig på hodet. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Snakker du av erfaring? Nei, jeg har dessverre ikke piercing i penishodet mitt. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Du har vel ikke noe penishode å ha piercing i heller? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Ikke sist jeg sjekka. Men nei, har aldri vært borti noen med den piercingen. Hadde en fling med en med frenum, og kan ikke si jeg merka noe særlig forskjell på det og en vanlig peniz. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Nei, ikke alle! :| De vet det bare ikke enda. Min erfaring strekker seg ikke lengre enn PA og EN jente, men erfaringen er at du tar feil aids Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 PA går jo ikke helt gjennom da. (: Annen piercing, annen opplevelse? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Ikke igjennom hva da? Den går da gjennom urinrøret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå