After Dark Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Smak og behag vet du. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Hu der har putta inn lytt flytt andre plasser enn bare i pannen (Måtte bare si det ) Endret 21. februar 2009 av bIsk0p Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Ear stretching disaster ! Advarsel: Ekle bilder. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 At hun ikke skjønte at det gikk dårlig før den ble så ille. Idiot. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Ear stretching disaster !Advarsel: Ekle bilder. Synes ikke de bildene var det minste ekle. Sikkert kjedelig å få ødelagt øret på en måten, men det finnes værre skjebner. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Jo, litt ekle var de Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Niks, jeg har sett langt eklere ting. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Ja, jeg vet at dette er et "åpent" spørsmål: Sånn ca hvor mye må en belage seg på å bruke på en tatovering som fyller underarmen? Farger eller svart/grått. Har svært lyst på en, så må nesten begynne å sette av litt penger. Er18 atm, så kommer nok til å vente ihvertfall ett (sikkert også flere, om jeg ikke klarer å bestemme meg) år før jeg har råd og vet hva jeg vil ta, men hadde satt stor pris på om folk kunne lagt ut noen kule underarmsjobber. Liker litt gammeldags hardcore rock-typer men også mer tradisjonelle japanske ting. Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Er det vanlig å få munnsår etter man har tatt hull i tungen? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Boffen: Alt fra noen få tusen til 15000, spørs hva du tar=) Jo mer innviklet jo dyrere som oftest. Endret 22. februar 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Er det vanlig å få munnsår etter man har tatt hull i tungen? Kanskje? Ser for meg at det har noe med litt endret bakterieflora i munnen? Lenke til kommentar
espe-87 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 jeg hadde tenkt å begynne å stretche øre flippene, jeg har frisør hull. går det ann å prøve seg litt fram eller må man gjøre noe med hullene? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Hvis du skaffer deg en eks plugg som er litt større, så er det bare å ta en varm dusj, smøre flippen inn og trykke på (forsiktig hvis du er pyse ) Lenke til kommentar
espe-87 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 er det dumt å stretche frisør hull? kan det bli stygt da? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Jeg hadde vanlig hull, faktisk tatt på fylla med potet og synål. Har gått veldig fint det Bare ikke gå for fort fram ;D Lenke til kommentar
espe-87 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) lurte bare siden noen har skjært vekk frisør hull og slikt. da er det vel bare å rense expanderenog trøkke den igjennom forsiktig da. noen tips? få øre flippen varm? må man gå med expanderen i hele tiden? til pluggen har kommet i? Endret 22. februar 2009 av cyclo To påfølgende poster slått sammen Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Ja, øreflippen blir lettere å jobbe med når den er varm, er mykere. En lang, varm dusj er ofte brukt. Smøring er veldig greit og ha; olje, fuktighetskrem, (såpe kan brukes, men kan svi hvis du får en liten rift ) Lenke til kommentar
espe-87 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 da funker sikkert vaselin bra. når jeg tar ut expanderen, trekker hullet seg igjen ganske mye med en gang? eller går det greit å trykke i en tunnel eller plugg da? har lett etter info på nettet men finner ikke så mye Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Er det vanlig å få munnsår etter man har tatt hull i tungen? Kanskje? Ser for meg at det har noe med litt endret bakterieflora i munnen? Ja, det kan godt hende.. det er hva jeg tror ialefall, for jeg pleier aldri å ha munnsår til vanlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå