Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som erfaring med å lage tatoveringer på hobbybasis? Dama har kjøpt tatoveringsutstyr til meg som snart kommer i posten, og jeg har aldri gjort dette før (ei heller brukt forumet), så jeg tar gladelig i mot tips! Noen som har linker til tutorials etc. kanskje?

Brenn det.

Lenke til kommentar
Jeg kommer aldri til å forstå meg på de som kjøper utstyr på ebay og setter permanent dritt på seg selv og dumme venner.

Det skal sies at målet er å gjøre det knakende bra, og jeg har alt på g når det gjelder kreative skills. Så det er bare det å lære seg det her. Selvsagt har jeg ingen planer om å gjøre makabert stygge ting - bortsett fra de som villig stiller opp som nødslakt og prøvekaniner.

Hovedsaken er - jeg er ny, og ett sted må man begynne. Så får heller du kose deg med innestengt hat og slenge en hamster i mikroen underveis eller noe.

Lenke til kommentar
Det skal sies at målet er å gjøre det knakende bra, og jeg har alt på g når det gjelder kreative skills. Så det er bare det å lære seg det her. Selvsagt har jeg ingen planer om å gjøre makabert stygge ting - bortsett fra de som villig stiller opp som nødslakt og prøvekaniner.

Hovedsaken er - jeg er ny, og ett sted må man begynne. Så får heller du kose deg med innestengt hat og slenge en hamster i mikroen underveis eller noe.

Det kan være en fordel å prøve å få noen som KAN det til å lære deg det, istedenfor å bli kjent som "han som tar crappy hjemmetættiser for 300 kroner". :)

Lenke til kommentar

Det kan være en fordel å prøve å få noen som KAN det til å lære deg det, istedenfor å bli kjent som "han som tar crappy hjemmetættiser for 300 kroner". :)

Joa, sant nok. Jeg har en som skal vise meg litt, som også holder på privat. Jeg får se hvordan det går, og så blir målet i utgangspunktet å lage noe bra på meg selv og et par av prøvekaninene, uten for mye risiko. Så satser jeg bare på å bli fantastisk god! :p Takker for alle tips uansett! Det blir å prøve seg på noen ribbestykker først ja!

Lenke til kommentar

Synes du bare skal kjøre på sånn som du har planlagt jeg :)

Finn ut om det er noe for deg, og om venna dine faktisk stoler på deg nok til å la deg blekke dem så er jo det bare flott ;)

Men det å spørre rundt om lærlingplass er nok ikke dumt!

Men dette her har jeg absolutt ikke noe peiling på! Så skal ikke utale meg noe særlig! Men en plass må man jo starte ;) Om det så er med prøvekaniner og Ribbestykker eller Lærlingplass.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...