theoriginalAidskake Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Jeg kommer aldri til å forstå meg på de som kjøper utstyr på ebay og setter permanent dritt på seg selv og dumme venner. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Som sagt: kjøp en ribbe og øv deg. Men, håndledd, vondt? Aids: fortsatt med i morgen eller onsdag? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Jeg kommer aldri til å forstå meg på de som kjøper utstyr på ebay og setter permanent dritt på seg selv og dumme venner. Ikke jeg heller. Jeg forstår de som kjøper utstyr og tegner fine ting på seg selv, men ikke de som gjør det stygt. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Noen som erfaring med å lage tatoveringer på hobbybasis? Dama har kjøpt tatoveringsutstyr til meg som snart kommer i posten, og jeg har aldri gjort dette før (ei heller brukt forumet), så jeg tar gladelig i mot tips! Noen som har linker til tutorials etc. kanskje? Brenn det. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Få deg jobb som lærling Endret 16. februar 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Denne er kanskje litt nyttig.. Lenke til kommentar
funkimonki Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Jeg kommer aldri til å forstå meg på de som kjøper utstyr på ebay og setter permanent dritt på seg selv og dumme venner. Det skal sies at målet er å gjøre det knakende bra, og jeg har alt på g når det gjelder kreative skills. Så det er bare det å lære seg det her. Selvsagt har jeg ingen planer om å gjøre makabert stygge ting - bortsett fra de som villig stiller opp som nødslakt og prøvekaniner. Hovedsaken er - jeg er ny, og ett sted må man begynne. Så får heller du kose deg med innestengt hat og slenge en hamster i mikroen underveis eller noe. Lenke til kommentar
funkimonki Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Denne er kanskje litt nyttig.. Takker! Keep'em coming! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Det skal sies at målet er å gjøre det knakende bra, og jeg har alt på g når det gjelder kreative skills. Så det er bare det å lære seg det her. Selvsagt har jeg ingen planer om å gjøre makabert stygge ting - bortsett fra de som villig stiller opp som nødslakt og prøvekaniner. Hovedsaken er - jeg er ny, og ett sted må man begynne. Så får heller du kose deg med innestengt hat og slenge en hamster i mikroen underveis eller noe. Det kan være en fordel å prøve å få noen som KAN det til å lære deg det, istedenfor å bli kjent som "han som tar crappy hjemmetættiser for 300 kroner". Lenke til kommentar
funkimonki Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Det skal sies at målet er å gjøre det knakende bra, og jeg har alt på g når det gjelder kreative skills. Så det er bare det å lære seg det her. Selvsagt har jeg ingen planer om å gjøre makabert stygge ting - bortsett fra de som villig stiller opp som nødslakt og prøvekaniner. Hovedsaken er - jeg er ny, og ett sted må man begynne. Så får heller du kose deg med innestengt hat og slenge en hamster i mikroen underveis eller noe. Det kan være en fordel å prøve å få noen som KAN det til å lære deg det, istedenfor å bli kjent som "han som tar crappy hjemmetættiser for 300 kroner". Joa, sant nok. Jeg har en som skal vise meg litt, som også holder på privat. Jeg får se hvordan det går, og så blir målet i utgangspunktet å lage noe bra på meg selv og et par av prøvekaninene, uten for mye risiko. Så satser jeg bare på å bli fantastisk god! Takker for alle tips uansett! Det blir å prøve seg på noen ribbestykker først ja! Lenke til kommentar
MSg Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Tror nok alle du kjenner er glade for at du starter med noen uskyldige ribbebiter ja. Jeg ble i hvertfall veldig glad nå. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Joa, sant nok. Jeg har en som skal vise meg litt, som også holder på privat. Neppe en god idé; men det er nå min mening. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Hvorfor ikke prøve og få jobb som lærling? Ja, det er en jobb i seg selv og gå rundt og snakke med forskjellige studioer og utallige nei. Men så lenge du står på og det er det du vil så får du en plass til slutt. Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Synes du bare skal kjøre på sånn som du har planlagt jeg Finn ut om det er noe for deg, og om venna dine faktisk stoler på deg nok til å la deg blekke dem så er jo det bare flott Men det å spørre rundt om lærlingplass er nok ikke dumt! Men dette her har jeg absolutt ikke noe peiling på! Så skal ikke utale meg noe særlig! Men en plass må man jo starte Om det så er med prøvekaniner og Ribbestykker eller Lærlingplass. Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Er det lurt å ta tatovering når man er 16? kommer den til å "strekke" seg etter hvert når man vokser? jeg har lyst på en slik: http://urm.deviantart.com/art/koi-tattoo-100442538 stjernetegnet mitt er fiskene, så Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Fasitsvar: Nei, det er sjelden lurt å tatovere seg når man er 16. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Er det lurt å ta tatovering når man er 16? kommer den til å "strekke" seg etter hvert når man vokser? jeg har lyst på en slik: http://urm.deviantart.com/art/koi-tattoo-100442538 stjernetegnet mitt er fiskene, så trodde du skulle ha en fe jeg Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Ja, det skal jeg og.. Fasitsvar: Nei, det er sjelden lurt å tatovere seg når man er 16. Hva da? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 planen min er ihvertfall å få en gitaristarm oppover de neste årene og Slash blir den første. Rekkefølga er sånn her til nå - Slash - Jimi Hendrix - Gary Moore Lenke til kommentar
Bango Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Same, har tenkt på akkuratt noe samme. Bare med Keith Moon, Jimi Hendrix og Pete Doherty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå