Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

psilocybe: Du sier det er mange som spør etter 'George Clooney - From Dusk til Dawn' tatoveringen. Men er det mange som tar den og? Eller snakker dere dem fra å gjøre det? Fordi alle sier at ALLE har den og at den er blitt en klisje. Men jeg føler ingen kjenner noen som har den, de har liksom bare blitt fortalt at det er en klisje.

 

Selv syns jeg den virker veldig spennende, fordi jeg er fanatisk opphengt i Tarantino. Og selv om jeg aldri kommer til å gjøre det (fordi jeg er verdens største pyse når det gjelder slikt), så har jeg lenge tenkt på den fra True Romance og den kjente 'Clooneyen' (+ Bad Mother Fucker lommeboka og Pussy Wagon nøkkelkjede :D)

 

Yakuza tatoveringer er og ganske tøffe, men det virker litt skummelt å reise til Japan med hele kroppen dekket på denne måten ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe. Nei, selv om jeg hadde vært modig nok til å ta en så stor tatovering, så hadde jeg aldri tatt en yakuza tattis. Og som sagt, i noen japanske yakuza filmer så fins folk som ser utrolig barske ut når de er dekket slikt. Men jeg er enig at en nordmann aldri hadde 'pulled if of'.

Endret av Scarface^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...