theoriginalAidskake Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Var det ikke jævlig vondt å strekke? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Det var jævelig vondt å skalpellere. Å strekke gjorde bare at det svei litt i nesa samtidig som den ble varm. Etter å ha tatt ut taperen litt og så dytte den inn igjen gikk det fint som bare uten noe smerte som helst. Tok lang tid å få på plass smykket og kula, da. Klarte det heldigvis til slutt. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Aids: øret mitt har null hevelse lenger og gjør ikke vondt lenger heller. Hjalp å la være å pirke :b Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Sa jo det! Jeg fikk plugger i denstorekjærlighetsdagen-gave! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Jaaaa. :3 custom made! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Nei, vent til de er i. Må vente til jeg ikke har sint øret og får strukket opp igjen. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Stemmer det. Hadde jeg glemt. Lenke til kommentar
No14 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Du kan vel røre den om du bare trykker nåla langt nok inn? Hvis du trykker den helt inn og nesten gjennom får du kanskje farge på andre siden også, sånn at det synes når du ruller med øynene. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Nå så jeg at en liste med artister som kommer til oslo tattoo convention er lagt ut. Jeg har planer om å ta min første tattoo der i år ( har nå hhatt lyst å taatovere meg i nesten 5 år, så jeg gleder meg ) , og lurte på om noen her vet om det er noen av artistene her som er spesielt dyktige på pinups? http://www.oslotattooconvention.no/artist.html Endret 15. februar 2009 av Mumsen Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Noen som vet om det blir TC i stavanger i år? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Satt å lurte på det med å legge et pirat skip inn i øyet på en av bildene lengre bak i tråden.. Har gjort det nå, bare er scretch altså, men ka tyks om ideen? Før After Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Min personlige mening er at hodeskallen er fin som den er. I alle fall ut i fra skissen din å bedømme. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Hehe, fin skisse ja, men du skjønner poenget Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Ja, joda, gjør vel det. Om utført i samme stil etc. skal jeg ikke nekte for at det nok hadde vært en artig kreasjon å ha på kroppen. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Må spørre, vet det har blitt spurt om og diskutert flere ganger.. Men er det veldig vondt å tattovere håndleddet? Vet at smerte er individuelt, men noen må kunne komme med et ca-svar? Lenke til kommentar
funkimonki Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Noen som erfaring med å lage tatoveringer på hobbybasis? Dama har kjøpt tatoveringsutstyr til meg som snart kommer i posten, og jeg har aldri gjort dette før (ei heller brukt forumet), så jeg tar gladelig i mot tips! Noen som har linker til tutorials etc. kanskje? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Kjøp deg en ribbebit og øv deg på denne. Bedre enn å skamtattovere et levende menneske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå