Gjest Slettet+9871234 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Og poenget med oljemalinga er? In other news: Håper jeg får smykkene mine i dag. Lenke til kommentar
toth Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Og poenget med oljemalinga er? Tatovere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Åja, trodde det var snakk om å pierce seg selv jeg. 8) Ser for meg å bruke malinga enten når det kommer til strekking eller desinfisering. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Nå har jeg nettopp søkt litt her og litt der og prøvd å finne informasjon om hvordan tatovering av øyet gjøres og hvor jeg kan få gjort det, men uten resultat så langt. Noen her som er litt mer tekniske av seg og klarer å finne fram til riktige sider eller som bare rett og slett har mer flaks? Takk på forhånd. Lenke til kommentar
deu Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Tja: Her står det jo litt Dog ikke noe detaljert Endret 13. februar 2009 av deu Lenke til kommentar
No14 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 http://blogs.smarter.com/beauty/tag/eye-tattoos/ Her står det litt til! Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Som jeg skrev litt tidligere så tror jeg ikke dette med øyetatovering er noe man kan lage motiv på øynene med. Og jeg vil også tro det er ytters få i verden som er villige til å prøve seg på noe slikt (da tenker jeg på de som driver profesjonelt, og ikke i en bakgård i polen). Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Så du ikke motivet av haitennene? Ligger litt lengre bak i tråden der vi begynte å diskutere øyetattis. Vil foresten ikke ha noe detaljerte greier heller. Helt svart øye kansje eller med hvitaktig pupill. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Oja, nei det visste jeg ikke jeg har bare sett de bildene av blå/røde øyner. Du husker vel ikke sidetall? Lenke til kommentar
deu Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) hvitaktig pupil er da ikke mulig, uten å fucke opp hvordan du ser? Det er jo den som regulerer lysmengden, selve åpninga inn til selve øyet. Endret 14. februar 2009 av deu Lenke til kommentar
toth Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Så du ikke motivet av haitennene? Ligger litt lengre bak i tråden der vi begynte å diskutere øyetattis. Vil foresten ikke ha noe detaljerte greier heller. Helt svart øye kansje eller med hvitaktig pupill. Som Deu sier, pupillen kan du ikke røre. Du tenker kanskje på iris? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Du kan vel røre den om du bare trykker nåla langt nok inn? Jeg fikk smykkene mine dag! Yay! Blir å forsøke å strekke senere, med andre ord. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Si fra om det ble vellykket da. Lykke til. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Du kan vel røre den om du bare trykker nåla langt nok inn? Hæ? Håper ikke det er pupillen du snakker om. Grunnen til at den ikke kan tatoveres er jo at det vil "forstyrre" lyset. Det er jo ikke sånn at pupillen er et hull direkte inn i øyet. Det har jo en overfalte, som resten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Si fra om det ble vellykket da. Lykke til. Strekket gikk glitrende, men jeg har vanskelig med å få på kula på ringen. :/ Hæ? Håper ikke det er pupillen du snakker om. Grunnen til at den ikke kan tatoveres er jo at det vil "forstyrre" lyset. Det er jo ikke sånn at pupillen er et hull direkte inn i øyet. Det har jo en overfalte, som resten. Høhø, det jeg sa i stad var egentlig ment som en spøk. Tenkte på å dytte tatoveringsnåla _inn_ i øyet, på en måte. Auauau. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Si fra om det ble vellykket da. Lykke til. Strekket gikk glitrende, men jeg har vanskelig med å få på kula på ringen. :/ Er det i orden nå? Lenke til kommentar
geil Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Så du ikke motivet av haitennene? Ligger litt lengre bak i tråden der vi begynte å diskutere øyetattis. Vil foresten ikke ha noe detaljerte greier heller. Helt svart øye kansje eller med hvitaktig pupill. Det var en linse, ingen tatovering. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Er det i orden nå? Definer "i orden". Ringen er i men kula er ikke på. Blir sår på fingrene av å prøve å dytte den på plass. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Så du ikke motivet av haitennene? Ligger litt lengre bak i tråden der vi begynte å diskutere øyetattis. Vil foresten ikke ha noe detaljerte greier heller. Helt svart øye kansje eller med hvitaktig pupill. Det var en linse, ingen tatovering. Ja, la merke til det da jeg tok meg tid til å sjekke linken, men har uansett ingen ting å si da jeg ikke planlegger noe detaljert. Har tenkt litt og må si meg enig med de andre i tråden om at å prøve å tatovere selve pupillen blir for vågalt så antageligvis blir det bare til at jeg tatoverer resten av øyet svart. Man kan da uansett ikke se forskjell på ppillen og resten av øyet ved mindre man gransker nøye med forstørrelsesglass helt inntil øye. Videre leker jeg med tanken om å få det til å passe sammen med en tribal i ansiktet. Blir kult prosjekt! Er det i orden nå? Definer "i orden". Ringen er i men kula er ikke på. Blir sår på fingrene av å prøve å dytte den på plass. Med "i orden" tenkte jeg på om kulen var på og saken dermed i boks. SÅ lenge du har fått ringen i har du kommet langt. Frister selv å utvidet øret når jeg leser om det. Må se til å få fortsatt snart. kan ikke ha 14 mm. i all evighet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 1,6mm: 2,0mm: Liten forskjell på avstand: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå