Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Næh.. Smurte litt hvis det blei veldig tørt og lot det ellers stå til. Grodde pent til slutt, men litt meir farge som forsvant akkurat der ofc. Men når sant skal seiast var ikkje reaksjonen veldig stor. Hovent og små kvite prikkar som etterlot seg knappenålshode-size krater som forsvant etter kort tid.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Hva skal deppes for? Noe jeg ikke har fått med meg?

Så du det ikke?

Haha, hele tråden har begravelse hver gang noe kjedelig skjer.

Depp litt for blowouten min også a.

Lenke til kommentar
Næh.. Smurte litt hvis det blei veldig tørt og lot det ellers stå til. Grodde pent til slutt, men litt meir farge som forsvant akkurat der ofc. Men når sant skal seiast var ikkje reaksjonen veldig stor. Hovent og små kvite prikkar som etterlot seg knappenålshode-size krater som forsvant etter kort tid.

Får du sånn utslett der de små prikkene som kommer er harde med små tupper( eller hva jeg skal kalle det )?

Lenke til kommentar

Får du sånn utslett der de små prikkene som kommer er harde med små tupper( eller hva jeg skal kalle det )?

Hugsar ikkje heilt, er vel eit år sidan dette no. Fikk i alle fall ting som såg ut som pittesmå kviser og litt hevelse akkurat i områda der det var rødt. Det gikk i alle fall fint etter kort tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...