Gjest Slettet+9871234 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Det er jo bra da eller?=) Ikke når jeg har 11 fra før. Fikk beskjed om å ta i en mindre tunnell etter 10-14 dager. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 da forstår jeg, det er litt kjedelig ja:( Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Haha, hele tråden har begravelse hver gang noe kjedelig skjer. Depp litt for blowouten min også a. haha, flotte greier! Ser ut som jeg har fått en allergisk reaksjon mot tatoveringsblekk. Hurra.. Endret 11. februar 2009 av Aidskake Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Kjekt. Eg reagerer på rødt, berre bra at eg ikkje har igjen så mykje rødt på... Ånei, vent litt. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Bruker/brukte du salve på det irriterte området? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Næh.. Smurte litt hvis det blei veldig tørt og lot det ellers stå til. Grodde pent til slutt, men litt meir farge som forsvant akkurat der ofc. Men når sant skal seiast var ikkje reaksjonen veldig stor. Hovent og små kvite prikkar som etterlot seg knappenålshode-size krater som forsvant etter kort tid. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Haha, hele tråden har begravelse hver gang noe kjedelig skjer.Depp litt for blowouten min også a. haha, flotte greier! Ser ut som jeg har fått en allergisk reaksjon mot tatoveringsblekk. Hurra.. Hva skal deppes for? Noe jeg ikke har fått med meg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Hva skal deppes for? Noe jeg ikke har fått med meg? Så du det ikke? Haha, hele tråden har begravelse hver gang noe kjedelig skjer.Depp litt for blowouten min også a. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Næh.. Smurte litt hvis det blei veldig tørt og lot det ellers stå til. Grodde pent til slutt, men litt meir farge som forsvant akkurat der ofc. Men når sant skal seiast var ikkje reaksjonen veldig stor. Hovent og små kvite prikkar som etterlot seg knappenålshode-size krater som forsvant etter kort tid. Får du sånn utslett der de små prikkene som kommer er harde med små tupper( eller hva jeg skal kalle det )? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Hva skal deppes for? Noe jeg ikke har fått med meg? Så du det ikke? Haha, hele tråden har begravelse hver gang noe kjedelig skjer.Depp litt for blowouten min også a. Joda, men har ikke hørt historien bak det hele. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Næh.. Smurte litt hvis det blei veldig tørt og lot det ellers stå til. Grodde pent til slutt, men litt meir farge som forsvant akkurat der ofc. Men når sant skal seiast var ikkje reaksjonen veldig stor. Hovent og små kvite prikkar som etterlot seg knappenålshode-size krater som forsvant etter kort tid. Får du sånn utslett der de små prikkene som kommer er harde med små tupper( eller hva jeg skal kalle det )? Hugsar ikkje heilt, er vel eit år sidan dette no. Fikk i alle fall ting som såg ut som pittesmå kviser og litt hevelse akkurat i områda der det var rødt. Det gikk i alle fall fint etter kort tid. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 er plaget med det av og til, men virker som det er utslett som hadde kommet uansett. siden det er liksom aldri samme plass, men bare der det er blekka:P Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Pleier å bli veldig hoven akkurat når jeg tatoveres. Så går det over i løpet av en times tid. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Jeg har et spørsmål angående House of Pain; Er det Oslo Vest eller Oslo City som gjelder? House of Pain gjelder ikke. Det finnes bedre alternativer til både tatovering og hulling i Oslo. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 De modige drar på Body Art Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) De modige drar på Body Art Safari? Alle fjortisene drar dit. <3 Endret 13. februar 2009 av Venom Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Hvorfor dra et sted når du kan gjøre det selv, tilnærmet gratis? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Helst med en rusten sikkerhetsnål eller, om du er veldig modig, en binders. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Blir ikke bra før du gjør det på en parkeringsplass med rusten spiker og oljemaling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå