flogieboogie Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Fikk brått lyst til å ta en tur til Oregon etter å ha sett noen tattoveringer gjort av Jeff Gogue... Myspace siden hans med flere bilder samt hjemmesiden: Gogueart Myspace Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Satan, digga den nest siste der! Hadde vært sykt fet med et sjørøverskip som segler inn i det venstre øye der! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Disse var grusomme: Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg ber til høyere makter om at du ikke var ironisk. For disse var virkelig grusomme. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Haha, var ikke ironisk. Disse var søte. Men ikke i min størrelse, ofc. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Haha, var ikke ironisk. Takk, Ida. Takk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Disse var grusomme: Grusomt kule? Syns ikke de var så ille. Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 ATTENTION: Er det noen som ser Miami Ink? Her kommer spm: Er det en sjappe som er oppe å går nå? Eller var den bare åpen under innspillingen? Kan jeg liksom få en tatto på Miami Ink hvis jeg drar til florida, feks? Ja studioet er åpent, og heter Love Hate. caod:Tror det er prøver, og at man må søke. Er det på LA ink. http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=540171 Det er jo bare hvis man skal være med på tv-sendingene. Tror ikke det er det caod mener. LA ink spilles forøvrig inn på high voltage. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg har endelig bestemt meg for 3 tattiser som skal på,forhåpentligvis før sommeren. Den første som skal på er ordene "If I hadnt seen such riches" i Bickham skrift,på venstresiden av brystet. Men,grunnen til jeg skriver det her,er fordi jeg tenkte få det gjort på Leading Light i Stavanger.Di virket ganske ok di,men eneste grunnen til at jeg gikk der,er fordi Solid har ventetid til Juni Er det noen som har erfaringer herfra?Eventuelt andre anbefalinger.Totalinntrykket mitt av stedet var bra,men gøy å høre meninger før jeg bestiller. Ellers,ser jeg at det blir disuktert Miami Ink.Er denne serien ferdig-innspilt?Ser jo at di kun viser repriser på Discovery atm.Hadde også tenkt meg en tur bort i sommer og få en tattis av et anker med en rose rundt,eventuelt en sleeve med en Phoenix fugl Ber til Gud om at Chris Garver er ledig,hvis jeg tar turen bort..Hehe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Vil nå tro du kan se litt arbeid fra Solid på nettsidene deres. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Ber til Gud om at Chris Garver er ledig,hvis jeg tar turen bort..Hehe. Haha, drop-in hos Chris Garver. Ja det får du. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Ber til Gud om at Chris Garver er ledig,hvis jeg tar turen bort..Hehe. Haha, drop-in hos Chris Garver. Ja det får du. Hehe,ja det er jo lov å håpe Tenkte å sende dem en mail å spørre om å reservere,men det står på nettsiden atm at di kun tar Drop In,så det blir vel litt uhøflig å spørre om reservasjon Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Er absolutt ikke uhøflig og spørre om han kan sette av tid, jeg tror han ser på det som ganske så morsomt at en fra norge kommer til han for og blekke seg=) Send en mail og hør, kan ikke skade noe med det;) Lenke til kommentar
chevalier Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Jeg har et spørsmål angående House of Pain; Er det Oslo Vest eller Oslo City som gjelder? det står sikkert her i tråden et eller annet sted, men jeg er for trøtt til og konsentrere meg. Jeg tenkte på og stikke innom i dag. Hvem skal jeg spørre etter, osv? Endret 11. februar 2009 av chevalier Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Når man har en fersk tattoo, da er det vel slik at man må holde seg unna bading, som basseng og på stranden? Det er mange som tar sydentattoo, og det er ikke rart tattoveringene deres blir stygge og betente? Tar du en på leggen på dag nummer fem, når du skal være der i ei uke, er det jo ikke til å unngå og plaske i vannet. Endret 11. februar 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Hvem er det du snakker til, Turtlis? In other news: Blir å ta i 8mm tunnell i høyre øre i dag. :'( Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Det er jo bra da eller?=) Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Sikkert. Alltids gøy med litt utviding. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Han hadde og da måtte jeg ta med eller:P Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg har et spørsmål angående House of Pain; Er det Oslo Vest eller Oslo City som gjelder? det står sikkert her i tråden et eller annet sted, men jeg er for trøtt til og konsentrere meg. Jeg tenkte på og stikke innom i dag. Hvem skal jeg spørre etter, osv? Oslo city? Hæ? Vi kan ikke vite hvem du skal spørre etter når du ikke skriver hva du skal der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå