Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ATTENTION:

Er det noen som ser Miami Ink? Her kommer spm: Er det en sjappe som er oppe å går nå? Eller var den bare åpen under innspillingen? Kan jeg liksom få en tatto på Miami Ink hvis jeg drar til florida, feks?

Ja studioet er åpent, og heter Love Hate.

caod:

Tror det er prøver, og at man må søke. Er det på LA ink.

http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=540171

Det er jo bare hvis man skal være med på tv-sendingene. Tror ikke det er det caod mener. LA ink spilles forøvrig inn på high voltage.

Lenke til kommentar

Jeg har endelig bestemt meg for 3 tattiser som skal på,forhåpentligvis før sommeren.

Den første som skal på er ordene "If I hadnt seen such riches" i Bickham skrift,på venstresiden av brystet.

Men,grunnen til jeg skriver det her,er fordi jeg tenkte få det gjort på Leading Light i Stavanger.Di virket ganske ok di,men eneste grunnen til at jeg gikk der,er fordi Solid har ventetid til Juni :dontgetit:

Er det noen som har erfaringer herfra?Eventuelt andre anbefalinger.Totalinntrykket mitt av stedet var bra,men gøy å høre meninger før jeg bestiller.

Ellers,ser jeg at det blir disuktert Miami Ink.Er denne serien ferdig-innspilt?Ser jo at di kun viser repriser på Discovery atm.Hadde også tenkt meg en tur bort i sommer og få en tattis av et anker med en rose rundt,eventuelt en sleeve med en Phoenix fugl :p

Ber til Gud om at Chris Garver er ledig,hvis jeg tar turen bort..Hehe.

Lenke til kommentar
Ber til Gud om at Chris Garver er ledig,hvis jeg tar turen bort..Hehe.

Haha, drop-in hos Chris Garver. Ja det får du. :)

Hehe,ja det er jo lov å håpe :innocent:

Tenkte å sende dem en mail å spørre om å reservere,men det står på nettsiden atm at di kun tar Drop In,så det blir vel litt uhøflig å spørre om reservasjon :blush:

Lenke til kommentar

Jeg har et spørsmål angående House of Pain; Er det Oslo Vest eller Oslo City som gjelder? det står sikkert her i tråden et eller annet sted, men jeg er for trøtt til og konsentrere meg. Jeg tenkte på og stikke innom i dag. Hvem skal jeg spørre etter, osv?

Endret av chevalier
Lenke til kommentar

Når man har en fersk tattoo, da er det vel slik at man må holde seg unna bading, som basseng og på stranden?

Det er mange som tar sydentattoo, og det er ikke rart tattoveringene deres blir stygge og betente? Tar du en på leggen på dag nummer fem, når du skal være der i ei uke, er det jo ikke til å unngå og plaske i vannet.

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...