theoriginalAidskake Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hadde ikke vært dumt med begrunnelser på uttalelsene dine.. Blir bare litt lei av å gjenta ting. Klorhexidin er for sterkt. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Hadde ikke vært dumt med begrunnelser på uttalelsene dine.. Antagelser, men klorhexidin inneholder vel noen stoffer for desinfisering o.l. Saltvann er bare saltvann og bedre for et sår som gror. Ps: Rolig Ida ^^ Vi skal jo bake kake snart ^^ Og så besøke KongKake! <3 Endret 9. februar 2009 av MSg Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hadde ikke vært dumt med begrunnelser på uttalelsene dine.. Når det gjelder Aids og piercing kombinert med sine tips setter jeg ikke spørsmål til engang. Hun lever og ånder for piercing=) Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Når det gjelder Aids og piercing kombinert med sine tips setter jeg ikke spørsmål til engang. Det kan man ikke forvente at en nykommer i tråden skal vite. Det er selvsagt lov å søke litt, men det er en annen sak. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Ida jeg ringer til når det gjelder piercing og tattoveringer. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Mente ikke det sånn, mente at man kan stole på det hun sier=) Så ikke noe negativt ment. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Øh, jeg er ikkno leksikon, altså. Men takk for tillitten! Hender jeg tar feil men. Endret 9. februar 2009 av Aidskake Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Klorhexidin er dritt. Bruk saltvann. Sier meg enig her, selv om jeg kan forstå at noen blir feilinformerte om at klorhexidin funker fjell å bruke. Eksempelvis ble jeg fortalt at klorhexidin var flott å bruke til å rense septumpiercingen når jeg tok den på Solid i Stavanger, mens det stod i renseheftet jeg fikk med meg fra PinPoint etter at jeg hadde skalpellert at stoffet virkelig ikke var å anbefale. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Mente ikke det sånn, mente at man kan stole på det hun sier=)Så ikke noe negativt ment. Jah, bare konstaterte det du sa om at Ida er Gud(inne). Aids: Joa, litt så <3 (...) mens det stod i renseheftet jeg fikk med meg fra PinPoint etter at jeg hadde skalpellert at stoffet virkelig ikke var å anbefale. Jah, derfor jeg bruker saltvann også. Saltvann er helt rent og naturlig og inneholder ikke noe som kan irritere såret noe mer enn nødvendig. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Når det gjelder Aids og piercing kombinert med sine tips setter jeg ikke spørsmål til engang. Hvor god kombinasjon kan det egentlig være å ha både aids og piercing? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Aids er alltid bra. Aids og jeg skal lage Aidskake til KongKake snart :!: Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Rimelig sikker på at resten driter i kakeplanene våres. Og jeg har fortsatt ikke aids. (Såvidt jeg vet) Glimti: De måtte recutte den, ser det ut som: Lenke til kommentar
MSg Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Regner med det ja :!: Nevnte det bare som en gratis opplysning til folket. Men den var sykt stilig, dog vanskelig å se mønsteret skikkelig. Kanskje derfor den recuttes.. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Motivet: Ble litt skuffa, syntes ikke den var noe særlig. Den er av Lukas Zpira så er rart den ikke er hundre ganger finere. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Er det samme? isåfall var den ikke så stilig som tidligere antatt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Tull, MSg. Den blei konge. Endret 9. februar 2009 av Lars Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Kunne vært mye bedre utført. Sjekk over hodet på personen, f.eks. Men såvidt jeg har skjønt var visst det originale motivet sånn, og da ville hun vel kanskje ha den helt likt.. aner ikke, egentlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hadde jeg vært en tynn gutt hadde jeg vurdert å ta noe lignende: *vente på mange rare reaksjoner* Det er teksten i en av de beste sangene til Korn (et av mine favorittband) for de som lurer. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Ikke noe rar komentar fra meg, jeg syns det var dritkult. Skulle kanskje hatt noe bak skriften, bare noe svakt for og skape litt mer liv i den. Men utenom det syns jeg den var helt kurant ja:D Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Er enig i det ja, bare synd jeg ikke er gutt. Kunne jo tatt det men ser ikke for meg at det blir så "pent" på en jentekropp.. Tror jeg går for litt mindre skrift også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå