Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kopiere ein anna manns tatovering? Deng skulle du hatt.

Ser ikke helt skammen over det,

Vil kalle meg selv en Blodfan av IF, og har storsansen for Bjørn Gelotte, som herjer på Les Paul'n sin.

IF er favorittbandet mitt, et band som er med meg hver dag, gjerne gjennom høyttalerne på anlegget hjemme.

Synes tattoveringen er MEGAFEIT, og har sett 1 eller 2 som har tigertatto'n. Og har selv meget lyst på en selv.

Som sagt, så skjønner jeg ikke hvorfor du reagerer på "KOPIERE EIN ANNA MANNS TATOVERING" og hvor ulovlig det er. og hvor mye deng den personen fortjener.

Blir det samme som å kakke til alle de tusen millioner menneskene med Stjerner på handa/foten.

bare fordi personene som har tattovert stjernen er en COPYCAT.

for det er jo alltid en som er FØRSTEMANN å ha en slik tattoo.

Så hvorfor ikke ta en tatto som en synes er kul, og som du har ett "forhold til"

noe jeg har.

IN FLAMES I TRUST

Lenke til kommentar

Knis.

For det første er det jo ganske døllt å ha ei tatovering som du allerede veit nokon har frå før, men det var ikkje det som var poenget. Han har jo heilt sikkert fått den tatoveringa laga til seg og ikkje med den intensjonen av at andre skal plagiere, fans eller ei. Eg hadde i ale fall blitt FLY forbanna hvis eg hadde oppdaga at nokon hadde kopiert tatoveringa mi. Då hadde eg funne fram ostehøvelen tvert.

Lenke til kommentar

Synes det er forskjellige misforståelser ute å går.

Det er snakk om en Tigertattoo, som jeg lurer på hvor mye vil koste å tatovere i Norge.

Og det også da snakk om å personliggjøre den, ikke kopiere den bokstavelig talt..

men siden jeg ikke får noe særlig positiv respons, så skal jeg lavær å spørre her i nærmere fremtid!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Synes det er forskjellige misforståelser ute å går.

Det er snakk om en Tigertattoo, som jeg lurer på hvor mye vil koste å tatovere i Norge.

Og det også da snakk om å personliggjøre den, ikke kopiere den bokstavelig talt..

Du må bli flinkere til å definere spørsmålene dine, så slipper du at folk misforstår deg. :)

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

"Men er det noen som vil anta hvor mye det vil koste å tattovere Bjørn Gelotte sin Tigertatto?" fremstår ikke akkurat som det en som har tenkt å ta inspirasjon ville skrevet, men det eneste gyldige argumentet imot kommer fra Glint. Du kan kalle det din tatovering, men du og alle som kjenner den igjen vil vite at det ikke er din tatovering, det er en annens. Hvis du ikke ser noe galt med det så skal ikke jeg klage på deg. Personligheten min krever derimot at en evt tatovering er min, og ikke en annen sin. Kilde til inspirasjon, ikke resultat av plagiat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...