MSg Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Tegner du den, og jeg liker den, skal jeg seriøst vurdere den :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Qft! Vi får se hva det blir til. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Nei, jeg har en idé! Ei kake som det renner blod av, og så ligger det ei sprøyte ved siden av. Og så står det "enjoy your aids" eller noe i den duren. Æsj, det får han ikke lov til. Jeg så en fyr med artige plugger på BB konserten i går. Det så ut som han hadde diamanter i ørene. Type: Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 jeg likte den hesten!! (minus blodet i nesen) Lenke til kommentar
blehnda Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) ... Endret 29. mars 2011 av blehnda Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Kopiere ein anna manns tatovering? Deng skulle du hatt. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Oh, jeg liker den. Den jeg skal ha er det dog mer krimskrams på ^^ Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Nei, jeg har en idé! Ei kake som det renner blod av, og så ligger det ei sprøyte ved siden av. Ah, hvor herlig! Kopiere ein anna manns tatovering? Deng skulle du hatt. Støttes. Lenke til kommentar
blehnda Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Kopiere ein anna manns tatovering? Deng skulle du hatt. Ser ikke helt skammen over det, Vil kalle meg selv en Blodfan av IF, og har storsansen for Bjørn Gelotte, som herjer på Les Paul'n sin. IF er favorittbandet mitt, et band som er med meg hver dag, gjerne gjennom høyttalerne på anlegget hjemme. Synes tattoveringen er MEGAFEIT, og har sett 1 eller 2 som har tigertatto'n. Og har selv meget lyst på en selv. Som sagt, så skjønner jeg ikke hvorfor du reagerer på "KOPIERE EIN ANNA MANNS TATOVERING" og hvor ulovlig det er. og hvor mye deng den personen fortjener. Blir det samme som å kakke til alle de tusen millioner menneskene med Stjerner på handa/foten. bare fordi personene som har tattovert stjernen er en COPYCAT. for det er jo alltid en som er FØRSTEMANN å ha en slik tattoo. Så hvorfor ikke ta en tatto som en synes er kul, og som du har ett "forhold til" noe jeg har. IN FLAMES I TRUST Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Knis. For det første er det jo ganske døllt å ha ei tatovering som du allerede veit nokon har frå før, men det var ikkje det som var poenget. Han har jo heilt sikkert fått den tatoveringa laga til seg og ikkje med den intensjonen av at andre skal plagiere, fans eller ei. Eg hadde i ale fall blitt FLY forbanna hvis eg hadde oppdaga at nokon hadde kopiert tatoveringa mi. Då hadde eg funne fram ostehøvelen tvert. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hvis noen hadde kopiert tattoveringen min skal jeg personlig signere den. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Å kopiere andres tatoveringer er en fallitterklæring for personligheten sin. Lenke til kommentar
blehnda Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Synes det er forskjellige misforståelser ute å går. Det er snakk om en Tigertattoo, som jeg lurer på hvor mye vil koste å tatovere i Norge. Og det også da snakk om å personliggjøre den, ikke kopiere den bokstavelig talt.. men siden jeg ikke får noe særlig positiv respons, så skal jeg lavær å spørre her i nærmere fremtid! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Så lenge du snakker om noe annet enn total orginalitet vil du aldri få noen positiv respons i denne tråden! Har forøvrig begynt å fantasere litt for meg selv om hvordan en eventuell kombinert ansikts og øyetattis kan se ut. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hårsår eller? Lov å ta inspirasjon fra andres tattovering Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Synes det er forskjellige misforståelser ute å går.Det er snakk om en Tigertattoo, som jeg lurer på hvor mye vil koste å tatovere i Norge. Og det også da snakk om å personliggjøre den, ikke kopiere den bokstavelig talt.. Du må bli flinkere til å definere spørsmålene dine, så slipper du at folk misforstår deg. Endret 8. februar 2009 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hårsår eller? Lov å ta inspirasjon fra andres tattovering Tenkte det jeg også :!: Og som nevnes tviler jeg på at noen vil kritisere deg for og hente inspirasjon fra andre sine tattoveringer. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 "Men er det noen som vil anta hvor mye det vil koste å tattovere Bjørn Gelotte sin Tigertatto?" fremstår ikke akkurat som det en som har tenkt å ta inspirasjon ville skrevet, men det eneste gyldige argumentet imot kommer fra Glint. Du kan kalle det din tatovering, men du og alle som kjenner den igjen vil vite at det ikke er din tatovering, det er en annens. Hvis du ikke ser noe galt med det så skal ikke jeg klage på deg. Personligheten min krever derimot at en evt tatovering er min, og ikke en annen sin. Kilde til inspirasjon, ikke resultat av plagiat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå