Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hey Folks!

Legger inn ett lite spørsmål i den fine tråden her jeg:-D

Sitter her å lurer på å tattovere inn Bjørn Gelotte (IN FLAMES gitarist) sin Tigertatto på armen, samme plass, bare på venstrearmen, hvor jeg allerede har tattovert et Jesterhead.

Og lurer på hvor mye dette vil komme til å koste sånn ca. i Norge.

Jeg har ikke noe spesielt stor arm at det gjør noe heller, og lurer derfor om en slik tatto vil bli "ødelagt" ved vekst/større arm (mer flesk på armene)

post-90455-1234040898_thumb.jpgpost-90455-1234040801_thumb.jpg

post-90455-1234040729_thumb.jpg

Lenke til kommentar

At det er så fryktelig mye vondere å tatovere underarmen enn andre steder er en myte... Steder hvor det er tynn hud med skjelett rett under, kan derimot være litt mer ubehaglig enn andre steder (f.eks. kragebein, ribbein, foten etc) Men det er veldig forskjell fra person til person

Lenke til kommentar
At det er så fryktelig mye vondere å tatovere underarmen enn andre steder er en myte...

Så absolutt.

Selv harjeg tatovert fingre, underarm, overarm, albue, skulder og hals. Fingre og underarm var knapt noe jeg kjente. Albbue og skulder der det er hardt samt tynn hud på innsiden av overarmen samt halsen var langt værre.

Lenke til kommentar

Jeg ble klippet i øret av en frisørlærling en gang.

Det er nesten litt irriterende å få servert sånne bilder. Jeg har lyst på tatovering en gang i fremtiden, og er ikke redd for å ha noe foreviget på huden, andres reaksjoner eller lignende, men redd for at jobben ikke blir utført skikkelig.

Når jeg ser arbeid som det som ble gjort på Meph sin underarm skremmer det meg nesten fra å oppsøke en tatovør i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Sitter her å lurer på å tattovere inn Bjørn Gelotte (IN FLAMES gitarist) sin Tigertatto på armen, samme plass, bare på venstrearmen, hvor jeg allerede har tattovert et Jesterhead.

Bilde av Jesterheaden din? Vurdert en selv (har funnet den jeg har lyst på alt) og skal forandre litt på den og få inn et bestemt tall i den.

Lenke til kommentar
Hadde vært gøy å sett alle som sier de kunne gjort det bedre, faktisk gjøre det bedre.

Innlegg nummer 1000!

Jeg har laget en waaay better tattis med synål og penn. I fylla.

edit: Tror det ligger bilde av den i tråden her, en audilogo :p

Endret av toth
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Nei, jeg har en idé! Ei kake som det renner blod av, og så ligger det ei sprøyte ved siden av. Og så står det "enjoy your aids" eller noe i den duren. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...