Gjest Slettet+9871234 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Smerte er individuelt. Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Det har du rett i men hørt at det er så mange som sier at det er helt jævlig og tatovere der. men pleier vanligvis ikke å kjenne noe smerte.. så satser på det går bra:P Lenke til kommentar
blehnda Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hey Folks! Legger inn ett lite spørsmål i den fine tråden her jeg:-D Sitter her å lurer på å tattovere inn Bjørn Gelotte (IN FLAMES gitarist) sin Tigertatto på armen, samme plass, bare på venstrearmen, hvor jeg allerede har tattovert et Jesterhead. Og lurer på hvor mye dette vil komme til å koste sånn ca. i Norge. Jeg har ikke noe spesielt stor arm at det gjør noe heller, og lurer derfor om en slik tatto vil bli "ødelagt" ved vekst/større arm (mer flesk på armene) Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 At det er så fryktelig mye vondere å tatovere underarmen enn andre steder er en myte... Steder hvor det er tynn hud med skjelett rett under, kan derimot være litt mer ubehaglig enn andre steder (f.eks. kragebein, ribbein, foten etc) Men det er veldig forskjell fra person til person Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 At det er så fryktelig mye vondere å tatovere underarmen enn andre steder er en myte... Så absolutt. Selv harjeg tatovert fingre, underarm, overarm, albue, skulder og hals. Fingre og underarm var knapt noe jeg kjente. Albbue og skulder der det er hardt samt tynn hud på innsiden av overarmen samt halsen var langt værre. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Mephistopheles: Kom han hjem til deg? Da syns jeg virkelig at disse berømte varsellampene burde ha blinket for harde livet. Lærlinger er heller aldri gull. Jeg lar ikke lærlinger klippe håret mitt engang. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg ble klippet i øret av en frisørlærling en gang. Det er nesten litt irriterende å få servert sånne bilder. Jeg har lyst på tatovering en gang i fremtiden, og er ikke redd for å ha noe foreviget på huden, andres reaksjoner eller lignende, men redd for at jobben ikke blir utført skikkelig. Når jeg ser arbeid som det som ble gjort på Meph sin underarm skremmer det meg nesten fra å oppsøke en tatovør i det hele tatt. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg ser tankegangen din, uten problemer. Men hvis man går til erfarne tatovører med godt rykte skulle det ikke være noe problem. De som er gode har jo tilhengerlass med bilder av tidligere verk. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Sitter her å lurer på å tattovere inn Bjørn Gelotte (IN FLAMES gitarist) sin Tigertatto på armen, samme plass, bare på venstrearmen, hvor jeg allerede har tattovert et Jesterhead. Bilde av Jesterheaden din? Vurdert en selv (har funnet den jeg har lyst på alt) og skal forandre litt på den og få inn et bestemt tall i den. Lenke til kommentar
toth Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Hadde vært gøy å sett alle som sier de kunne gjort det bedre, faktisk gjøre det bedre. Innlegg nummer 1000! Jeg har laget en waaay better tattis med synål og penn. I fylla. edit: Tror det ligger bilde av den i tråden her, en audilogo Endret 8. februar 2009 av toth Lenke til kommentar
MSg Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Pics or it didn't happen. Lenke til kommentar
toth Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Som editen sier, ligger bilde i tråden. Skal se om jeg finner det igjen. edit: Fant et work-in-progress hvertfall; Endret 8. februar 2009 av toth Lenke til kommentar
MSg Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hmm, har du bilde av det endelige resultatet? Og er det rester av den i dag? Lenke til kommentar
toth Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Vet ikke om jeg har resultatet på maskinen her, må sjekke noen mobiler isåfall.. Rester? Den er like tydelig den dag i dag, et år etter Lenke til kommentar
MSg Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Kjekt. Gleder meg til å se bilder. Aids: jeg sliter litt med å bestemme meg for hva jeg vil ha på overarmen :S Endret 8. februar 2009 av MSg Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hva med et hjerte med "Ida"? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Haha Payer du, er jeg med jeg :!: (Hvis jeg kan ha den et annet sted.. ) Står mellom et jesterhead med no tekst (tror du har sett den før), eller to til jeg har tenkt ut. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Det finnes mange idaer i verden så den tattisen kunne lett gjelde for hvem som helst. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Får skrive Aidskake i den da.. :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Nei, jeg har en idé! Ei kake som det renner blod av, og så ligger det ei sprøyte ved siden av. Og så står det "enjoy your aids" eller noe i den duren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå