Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pix plz

 

Sitter her og tenker på motiver til min andre sleeve nå. :)

Det blir en musikk-relatert affære...coverart fra favorittbanda. Hadde vært jævli kult å tatovert coverarten til Morbid Angel - Altars Of Madness:

altarscover.jpg

 

Tviler på det er mulig, men det hadde også vært sinnsykt tøft å tatovere coveret til Meshuggah - Nothing:

meshuggah_nothing.jpg

 

Men neste sleeve blir nok ikke påbegynt før om et par år regner jeg med. :p

Lenke til kommentar
Pix plz

 

Sitter her og tenker på motiver til min andre sleeve nå. :)

Det blir en musikk-relatert affære...coverart fra favorittbanda. Hadde vært jævli kult å tatovert coverarten til Morbid Angel - Altars Of Madness:

altarscover.jpg

 

Tviler på det er mulig, men det hadde også vært sinnsykt tøft å tatovere coveret til Meshuggah - Nothing:

meshuggah_nothing.jpg

 

Men neste sleeve blir nok ikke påbegynt før om et par år regner jeg med. :p

5015246[/snapback]

Altars er så jævelig mye fetere.
Lenke til kommentar

hei, tattoverte venstre overarm og oppå skulderen på tirsdag. Kun outline. Men oppå skulderen er jeg veldig rød rundt strekene og ikke ellers. Noen som vet om det er normalt at man får en slags reaksjon på tattoveringen? Har mye erfaring når det kommer til tattovering, men jeg har ikke opplevd dette før. Har heller ikke tattovert oppå selve skulderen før. Hygienen skulle være optimal. 2 daglige vasker med grønnsåpe etterfulgt av et lag helosan. Det var forøvrig temmelig smertefullt da nevnte område ble tattovert.

 

psilo - har du en kommentar?

 

takker for svar

Endret av dr Gonzo
Lenke til kommentar

Utslettet er nå helt borte så det var ingen grunn til bekymring. Får se hvordan det går etter runde 2 på onsdag. Tattoveringen er er i kombinert norrøn/hot-rod stil. Utføres av geniale Eric hos Kunst med puls. Studioet anbefales på det varmeste for alle som vurderer arbeid av litt størelse utført. Både når det kommer til dyktighet, kreativitet, service og pris scorer de skyhøyt over mange andre i Oslo i allefall - selvsagt om man liker den noe spesielle stilen deres.

 

 

Ser forresten at vår kjente og kjære Tattooharald fortsetter å skamfere sine medborgere i lottobygda. Dette gjør meg rett og slett vondt. Feks denne "dragen" eller hva det enn skal forestille, er jo å anse som uopprettelige skader:

post-86697-1130139179_thumb.jpg

Endret av dr Gonzo
Lenke til kommentar

Nydelig utført arbeid av mesteren selv! Hvem var det som samlet på tattooharald sine portfoliobilder igjen? url? :p Det burde være straffbart å tatovere så dårlig. Tenk å måtte gå rundt med det rælet der på armen i all fremtid.

Har selv lyst på en tatovering på skulderen, riktignok litt mindre enn den over, men ettersom det blir min første tatovering er det mye jeg er usikker på. Jeg har tegnet motivet selv, er veldig stolt av den, og har brukt godt over et år på å perfeksjonere den, men får aldri helt tatt motet til meg. Hva andre synes om den kunne jeg ikke gitt mer blanke i (har fått utelukkende bra feedback av folk jeg kjenner som har sett den), jeg bare vet ikke hva jeg selv kommer til å synes om den når den er planta på skulderen min for alltid. Skulle ønske det fantes blekk som forsvant etter en stund, så man kunne visst for certain :p (Ja, jeg vet at noen reklamerer med blekk som forsvinner med tiden, og at dette egentlig ikke funker så bra.)

Lenke til kommentar
Har et par spørsmål.

 

1. Blir det fortere verk i øyenbrynet av 316-stål enn av ekte sølv?

2. Vet noen om noen sider som man kan se forskjellige tattoos og sånnt på? helst med priser.

5030567[/snapback]

 

1. Nope. "Verk" (dvs. gulhvit sårvæske) er en del av groprosessen, og kommer uansett. Det er mye det samme som skorpen på et skrubbsår.

2. Man har jo den fine www.bmezine.com. Ingen priser, derimot. Det varierer fra sted til sted. Generelt sett kan man si at du får det du betaler for. Bildet over viser den lavere delen av skalaen.

Lenke til kommentar

på armen! hakke tatt enda. vuderer. Kom med inspill! vil helst ikke angre på den i nermeste framtid hehe

 

Vuderer også en slik Piercing, men vet ikke om jeg vil ha den på midten, eller utpå sia..

 

 

Er det stor fare for komplikasjoner ved denne piercinga?

post-13429-1131061957_thumb.jpg

post-13429-1131063319_thumb.jpg

Endret av chil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...