Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Tommelfingeregelen er at man kan strekke annenhver måned, og man skal lytte til kroppen=)

Men føler du at det går bra og det gror bra så er det bra, har gjort det selv i det tempoet og hullene mine har ikke blitt fine pga. det.

Men som du sier det er fra person til person...viktigste er og få størst hull som mulig:D

Jeg har hørt så mye forskjellig, og jeg følte at øret mitt var klart, så jeg ventet bare tre uker. Kan godt hende det var for lite, men det gjør ikke vondt i det hele tatt, og ingen plager har gjort seg til kjenne... Folk sier jo at man kan øke en mm annenhver uke, mens andre sier en mm annenhver måned. Så man må bare lytte til kroppen sin og stole på sunn fornuft og kroppens evne til å si ifra når noe er riv ruskende galt.

Mephistopheles, det der var et svært deprimerende syn. Jeg kondolerer. Cover-up, også tar du navnet til sønnen din et annet sted. Få vekk det makkverket der så fort som overhodet mulig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Her er biletet eg tok. Er speglvendt, men poenget kjem fram, sånn halveis.

Hvilket studio var det du brukte? Dersom dette er en tatovør som jobber i et større studio, ville jeg vist den til de som eier studioet, og krevd at noen av de andre som jobber der fikser den/tar en cover up... Regner ikke med at du betalte mye for den, så "pengene tilbake" blir en for dårlig erstatning spør du meg. En tatovør bør kjenne sine begrensninger..

Jeg hadde ikke gjettet at det der skulle være Maiden-bokstaver...

post-38-1234016671_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Fy faen. Kan umulig ha vært noe seriøst studio som har gjort den jobben der. Ikke faen om de hadde fått betaling om jeg så et slikt resultat.

Lenke til kommentar
Kan tenkte meg opptil flere hvor det er mer stas med gjerne litt for lite :!:

Støttes.

Her er biletet eg tok. Er speglvendt, men poenget kjem fram, sånn halveis.

*pic*

Dette her er jo helt forferdelig. Navnet på studioet er et must. Dette er jo Tattoo Harald-stil. Kanskje han som har fått sklidd av seg gipsen?

HAHAHA. Noen skulle hatt bank

Jeg stiller. Dette er bare for dumt. Dette er jo...skjending.

Lenke til kommentar

Det er ikkje tusj nei.

Som sagt, det var ein kompis som tipsa meg om at vedkommande var iferd med å trene som tattovør. Eg forhøyrte meg, og tilbakemeldingane var ikkje avskrekkande.

Difor gjekk eg steget og lot amatørjævelen koma inn i min heim, rigga nåla og besudla meg på dette viset. Prisen eg betalte for han, eller skal betala for han, er plutseleg 0,-.

Prisen vert høg nok, for coverupen vil eg tru.

Men; det skal nemnast at han ikkje er SÅ forbanna skeiv som det kjem fram på biletet. Eg har litt tynne armar, så måtte vri litt for å få med heile med møkkaskitkameraet. :blush:

Lenke til kommentar
Skeptisk. Vet ikke helt om jeg skal synes synd på deg, altså. That's what you get.

Forsåvidt enig. Ville aldri gått til noen som ikke kunne vise til en skikkelig portfolie.

Da vet du hva du skal gjøre neste:

LE når folk spør om denne karen er flink ;) Får håpe han aldri mer får blekke noen. Ikke så mye som et lite stykke grisehud.

Nja, skeptisk til det også. Ett sted må man jo lære. Bare synd at det ble denne personen som ble offeret. Hva med å tattovere en død gris? Eller et stykke ribbe for den saks skyld? Må da være bedre enn å teste på mennesker..

Lenke til kommentar

Er ikkje ute etter sympati, er berre så jævla typisk min flaks. Her har eg kanonfine tattoveringar elles, så får eg foreviga eit slikt makkverk som krona på verket.

Det var for at guten skulle få trena seg, eg stilde armen til disp. Som eg sa, eg fulgte ikkje med, meir enn dei 3-5 fyrste minutta, for stikkinga kjendes ok.

(Ikkje for djupt/grunt/ulikt tidlegare sessions.)

Men at biletet mitt kan nyttast som eksempel til skrekk og åtvaring, i det minste? Så kom det iallefall noko utav faenskapet?

Skal ta ein tur til Midgardsormen eller Leading Light (Stavanger) over helga. Vert spanande å sjå kven som kan gje meg den beste løysinga på coverup.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...