Mephistopheles Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Argh, har teke mi fyrste tattovering hjå ein amatør. Han har fått mykje skryt, så eg tok sjansen. Dummaste eg har gjort. Eg kunne i det minste fulgt med lenger enn dei 3 fyrste minutta han jobba på meg. Skorpene har felle av no, og eg ser (Makk)verket klårt no. CU anyone? FAEN! Lenke til kommentar
Bango Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Bilde da? Kanskje du kan ta cover up Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Argh, har teke mi fyrste tattovering hjå ein amatør. Han har fått mykje skryt, så eg tok sjansen. Dummaste eg har gjort. Eg kunne i det minste fulgt med lenger enn dei 3 fyrste minutta han jobba på meg. Skorpene har felle av no, og eg ser (Makk)verket klårt no. CU anyone? FAEN! Hvor tok du den? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Men nå bor jeg ikke i nærheten av et dyktig studio så det blir lenge mellom hver gang noe skjer. Hva med å strekke selv? Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Underarmen, er egentleg ikkje noko stress å dekka han til, då eg har tenkt å bygge til sleeve med tida. Det er namnet på sonen min, Endre, som er skreve med Maiden-bokstavar. Dei har same storleik, men R-en er litt skeiv, strekane er ujamne i tjukkleik, litt har fløte ut osv. Kan nok lett dekkast, eller forbetrast som sagt, men det er så forbanna irriterande å gå med slikt... Slenger med eit bilete om nokon kan fortelje meg korleis Endret 6. februar 2009 av Mephistopheles Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Husker jeg ble fortalt ca. tre måneder mellom hver gang jeg skulle strekke. Er flere år siden, men jeg mener det var det de sa. Har uansett gått langt over tiden og har bare 14 mm. Målet mitt er 20mm. Men nå bor jeg ikke i nærheten av et dyktig studio så det blir lenge mellom hver gang noe skjer. Tre måneder? Det syntes jeg hørtes ut som mye... Jeg har nå gått tre uker mellom mine to strekke-omganger, og for min del virker det som nok. Men det er jo svært individuelt. Bilde, Mephistopheles? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Slenger med eit bilete om nokon kan fortelje meg korleis Hvordan laste opp bilde på forumet mener du? Vedleggsmenyen dukker opp rett under tekstvinduet når du skriver en post. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Men nå bor jeg ikke i nærheten av et dyktig studio så det blir lenge mellom hver gang noe skjer. Hva med å strekke selv? Joda, kan alltids gjløre det, men jeg har aldri kommet såpass langt. Har blitt til studionen. Husker jeg ble fortalt ca. tre måneder mellom hver gang jeg skulle strekke. Er flere år siden, men jeg mener det var det de sa. Har uansett gått langt over tiden og har bare 14 mm. Målet mitt er 20mm. Men nå bor jeg ikke i nærheten av et dyktig studio så det blir lenge mellom hver gang noe skjer. Tre måneder? Det syntes jeg hørtes ut som mye... Jeg har nå gått tre uker mellom mine to strekke-omganger, og for min del virker det som nok. Men det er jo svært individuelt. Kansje mye eller kansje individuelt. Som sagt er det noen år side jeg fikk denne infoen. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Tommelfingeregelen er at man kan strekke annenhver måned, og man skal lytte til kroppen=) Men føler du at det går bra og det gror bra så er det bra, har gjort det selv i det tempoet og hullene mine har ikke blitt fine pga. det. Men som du sier det er fra person til person...viktigste er og få størst hull som mulig:D Lenke til kommentar
MSg Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Fluesopp: er ikke alltid om å gjøre å få størst mulig hull I hvertfall ikke i alle situasjoner.. Kan tenkte meg opptil flere hvor det er mer stas med gjerne litt for lite :!: Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Her er biletet eg tok. Er speglvendt, men poenget kjem fram, sånn halveis. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Oi! Det der ser virkelig ikke bra ut. Hvilket studio tok du den på? Cover-up as soon as possible! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Tok meg friheten til å snu det, er enklere å se på det da Lenke til kommentar
MSg Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Her er biletet eg tok. Er speglvendt, men poenget kjem fram, sånn halveis. *pic* *håpe det ikke er en tattovering men bare tegnet med tusj* Är det en äkta tattovering? (ja, blir så trist at jeg skriver svensk..) (gah, leste lenger opp, og er visst det) Ja, dekk den over med noe du. Postet et fint bilde av en tjukk dame for litt siden du kan vurdere. Hun burde svulme fint over den der. Lenke til kommentar
deu Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Det der var så stygt, at det var trist! Er det mulig?! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Her er biletet eg tok. Er speglvendt, men poenget kjem fram, sånn halveis. Kondolerer! Hvor mye betalte du for dette? Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Her er biletet eg tok. Er speglvendt, men poenget kjem fram, sånn halveis. Ser ikke helt hvor stor den er, med tanke på cover-up. Men ganske bedriten kvalitet, jeg hadde gjort bedre arbeid med mors sysaker og en blekkpatron. Burde krevd pengene tilbake... Endret 7. februar 2009 av Langbein Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 HAHAHA. Noen skulle hatt bank Lenke til kommentar
MSg Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Gi bank? Hvor?! Men ja, det var sykt dårlig arbeid. Til og med min er bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå