deu Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) 2 piercinger, på tunga, side ved side, som dette (vedlagt, nederst). Ser utrolig rått ut, synes jeg! Er det jeg ska ha, om det blir tungepiercing på meg. Eller en annen variant: Endret 6. februar 2009 av deu Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (...)og hvis jeg skulle f.eks. ha utvidet til 14mm, ville 1.6 - 3 - 5 - 8 - 10 - 14 være for kjapp utviding? Bør jeg ta med 12mm også? Ja, du bør ta med 12mm også. Å strekke 4mm av gangen er ikke anbefalt. Syns jeg minnes noen som sa til meg at en maks bør strekke 2mm av gangen. Du kan forøvrig følge denne skalaen når det kommer til størrelse. Ta det rolig, det er det beste. Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 2 piercinger, på tunga, side ved side, som dette (vedlagt, nederst). Ser utrolig rått ut, synes jeg! Er det jeg ska ha, om det blir tungepiercing på meg. Eller en annen variant: Åå det var tøft, men jeg skal bare ha vanlig Lenke til kommentar
matsktsk Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Ja, du bør ta med 12mm også. Å strekke 4mm av gangen er ikke anbefalt. Syns jeg minnes noen som sa til meg at en maks bør strekke 2mm av gangen. Du kan forøvrig følge denne skalaen når det kommer til størrelse. Ta det rolig, det er det beste. Okei, men den expandern jeg linka til så grei ut? I så fall satser jeg kanskje på 1.6 eller 2mm først også hoppe 2mm oppover. Litt usikker på hvor langt jeg skal dra det enda, men hvis jeg først skal ha så tror jeg at jeg satser på 14mm til slutt. Ei venninne har 10mm og det er fint, men tror det blir litt feminint med såpass lite hull. Har ikke spesielt store ører, men 14mm burde bli passe. Takk for hjelpa! Endret 6. februar 2009 av matsktsk Lenke til kommentar
deu Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Åå det var tøft, men jeg skal bare ha vanlig Sikker på det? Kom igjen, da ^^ Lenke til kommentar
Bango Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Glimti, hva med hjerter og spar i øynene? Har selv tenkt litt på det. Men usikker ang komplikasjoner. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hvordan var det i forhold til scarificationen på armen eller mellom skulderbladene? Blir en litt annen type smerte. Nå var det jo fort overstått. Men branding og dermal punch er pokker meg det verste jeg har vært borti. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Er det i det hele tatt mulig med motiver på øynene? De øyetatoveringene jeg har sett er bare "solid" rød og blå farge. Fargene ser ut til å flyte for mye ut og være litt blasse og gjennomsiktig til at det kunne gå ann å lage noe særlov til motiv. Dette er jo bare hva jeg selv tror da. Correct me if I'm wrong Endret 7. februar 2009 av Zeph Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Glimti, hva med hjerter og spar i øynene? Har selv tenkt litt på det. Men usikker ang komplikasjoner. Skal det noe motivaktig så blir det Mordors øye eller Darth Mauls! Vakkert Har vært flere slike bilder i tråden og de er like vakre bestandig. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Er det noen som har en god link eller som vil forklare meg hvordan strekking foregår? Har prøvd å søke litt rundt, men uten hell. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Earlobe stretching Endret 6. februar 2009 av Aidskake Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jojobaolje er amazing til strekking! Gruet meg litt til å strekke igjen, fordi det gjorde ganske vondt forrige gang, men i dag kjente jeg det nesten ikke i det hele tatt. Bare brukte masse olje, etter en lang og varm dusj, og tok meg god tid, så smatt den rett inn uten noe smerte. Oi, den setningen kan VIRKELIG misforstås! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Okei, men den expandern jeg linka til så grei ut? Jada, for all del. Går jo an å bruke spiraler også, men du får se selv hva du vil. Bare husk som sagt å ikke strekke for mye av gangen. Det kan virkelig straffe seg. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Bare husk som sagt å ikke strekke for mye av gangen. Det kan virkelig straffe seg. Husker jeg ble fortalt ca. tre måneder mellom hver gang jeg skulle strekke. Er flere år siden, men jeg mener det var det de sa. Har uansett gått langt over tiden og har bare 14 mm. Målet mitt er 20mm. Men nå bor jeg ikke i nærheten av et dyktig studio så det blir lenge mellom hver gang noe skjer. Oi, den setningen kan VIRKELIG misforstås! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Stjerner, noen? Jeg kjenner sikkert ti personer som har slike stjerner på foten, tyve har de på arma, og kanskje fem på ryggen Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Og hvor mange av de har trampstamps? De stjernene var søte. Endret 6. februar 2009 av Aidskake Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg syns også at de er kjempesøte. Men når halve byen går rundt med stjerner er ikke akkurat det motivet mitt førstevalg ved en evt tattoo nr to Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Du kan jo kombinere stjernene sammen med noe annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå