HaterDiskus Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Tatovere staget? Uaktuelt. Men en artig tanke. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Enig der. Hvem sier store damer ikke kler tattis? jeg.. Endret 6. februar 2009 av MSg Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Kan ikke bli nevnt for ofte: Jeg. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Men hvem sier at store damer ikke kler å være en tattis da? jeg igjen.. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 MmmMMmm, sånn skal jeg ha... Lenke til kommentar
matsktsk Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hm. Jeg har tenkt å utvide piercing i øreflippen, men er litt usikker på en del ting, bl.a. hvor mange forskjellige expandere jeg bør bruke. Tenkte å bestille slike expandere, og hvis jeg skulle f.eks. ha utvidet til 14mm, ville 1.6 - 3 - 5 - 8 - 10 - 14 være for kjapp utviding? Bør jeg ta med 12mm også? Har forøvrig ikke hull i øret fra før, men skal ordne det straks. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) MSg: Jeg har ikke sagt det; men det forandret seg just nuh. Endret 6. februar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
DesertRose Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Ikke jeg......(alle bør få velge selv uten å bli hengt ut på noen måte) Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Folk kan velge selv. Null stress. Men pent er det ikke. Lenke til kommentar
deu Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 På lørdag skal jeg ta hull i tungen Nice! Venoms? ^^ Lenke til kommentar
DesertRose Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Ikke alle er skapt for å være tynn. Er så lei diskriminering. Men så har jeg vel sett mer konsekvenser av det enn mange andre har. Ps; Er ikke hårsår. Bare synes det er unødvendig. For jeg tenker på de som faktisk er hårsår og som ikke takler slikt hele tiden. Endret 7. februar 2009 av DesertRose Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Sier ikke at folk er mindre verdt. Men det ser jo ikke pent ut. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Tipper det er sykt vodt. Det er jo ubehagelig bare å ta seg på øyet. Man må lide for kunsten. Men det er jo ikke store området og om jeg først tatoverer øyet blir det ikke noe særlig detaljert motiv så det kan ikke ta så lang tid. Men lurer fortsatt fælt på hvordan man renser. Øyenvann kansje? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Enig. Jeg ser heller ikke pen ut, men bryr meg lite om at folk kommenterer det. Får være grenser på hvor hårsåre folk skal være. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Man må lide for kunsten. Men det er jo ikke store området og om jeg først tatoverer øyet blir det ikke noe særlig detaljert motiv så det kan ikke ta så lang tid. Men lurer fortsatt fælt på hvordan man renser. Øyenvann kansje? Blunkeglass. Enig. Jeg ser heller ikke pen ut, men bryr meg lite om at folk kommenterer det. Får være grenser på hvor hårsåre folk skal være. Du er pen, Mathias. Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 På lørdag skal jeg ta hull i tungen Nice! Venoms? ^^ Hva betyr venoms? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå