MSg Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) I know. Det er meg du snakker om da.. :!: Endret 6. februar 2009 av MSg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Og så, et lite alternativ til tatovering, scarification og branding: Lenke til kommentar
toth Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Og så, et lite alternativ til tatovering, scarification og branding: http://s3images.coroflot.com/user_files/in...vOTikpn9R_c.jpg Hm.. Litt småstilig egentlig, men fargen var litt.. ekkel. Kan godt hende det bare er mengden som gjør det.. Lenke til kommentar
toth Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Menneh.. "It's better to use it with tanning-cream/spraytan".. det er jo gjennomsiktig plast der det ikke er stoff, for å holde formen på "kjolen"? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Vil anta at det er snakk om tynt stoff som er i mellom, tyll eller noe, som slipper igjennom spraytanen. Men hva vet jeg. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Bare jeg som irriterer meg noe grusomt over at det ferdige resultatet ikke er det samme som formen på stoffet? haha Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Bare jeg som irriterer meg noe grusomt over at det ferdige resultatet ikke er det samme som formen på stoffet? haha Merka det jeg og. Men var jo litt fancy da. Kunne aldri hatt det selv da. Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 På lørdag skal jeg ta hull i tungen Lenke til kommentar
MSg Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Bare jeg som irriterer meg noe grusomt over at det ferdige resultatet ikke er det samme som formen på stoffet? haha Nope. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Var ikke direkte godt, nei. Men jeg er jo så tøff, så. Godt at du ofrer deg for kunsten. Dersom jeg en gang gjør allvor av øyetattis (Noe det faktisk kan tenkes at jeg gjør) så blir sikkert ikke det så behagelig heller.. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Tipper det er sykt vodt. Det er jo ubehagelig bare å ta seg på øyet. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 traibåll på øyeeplet lulz Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg støtter delfiner i hjerteformasjon på øyeeplet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Neineinei, hva med selvlysende blekk på øyeeplet? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Da blir det vanskelig å sove Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hva med selvlysende blekk på permanent sminke? Selvlysende lepper i mørket. Blir lettere å føre inn staget. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Eller å tatovere tissefanten med selvlysende blekk? Må jo ha sine fordeler. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg ser flere. Dog ser jeg noen ulemper også, faktisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå