HaterDiskus Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Var vel ikke det han spurte om. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Glem det, tar starlight.. Endret 5. februar 2009 av PerOpusen Lenke til kommentar
deu Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Kjellcorp: Har selv dårlige erfaringer med Klorhexidin. I følge pierceren min er det såpass sterkt at det dreper de hvite blodlegemene, som er en del av immunforsvaret, i tilegg til at det tørker ut huden, så man på en måte blir "avhengig" av det. Du burde heller gå over til sterilt saltvann, og ikke rense det så veldig ofte heller. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Skeptisk til hele Personal Art jeg. Er ikke akkurat det beste for ryktet å tatovere kids. MMMMMMMMMMMMM!: Endret 5. februar 2009 av Aidskake Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Var vel ikke det han spurte om. Var ikke meningen å svare på spørmsålet hans heller. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 *pic* Det der var egentlig litt hett. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Skeptisk til hele Personal Art jeg. Er ikke akkurat det beste for ryktet å tatovere kids. Nå er det egentlig et fett for meg om de tattoverer kids eller ikke. Jeg vil bare vite om han er en god tattovør jeg Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Gode tatovører pleier ikke å tatovere kids. De dårlige må ty til dette for å tjene pengene sine. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Skeptisk til hele Personal Art jeg. Er ikke akkurat det beste for ryktet å tatovere kids. MMMMMMMMMMMMM!: Jeg skjønner hva du mener med at store ører er digg, for det bildet var faktisk utrolig deilig. Også har jeg en greie for få og store mods også da Endret 5. februar 2009 av -Grendel- Lenke til kommentar
MSg Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Det der var egentlig litt hett. Jeg er het ja? Vet det. Faen som øret mitt verker Ida! Har mer eller mindre bestemt meg for hva jeg skal ha på venstreleggen nå. Kan vise deg neste gang vi skal leke ^^ Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Du har valgt det sjæl Gleder meg! Sjekk hvordan nakken ble Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Vakkert! Gjorde det veldig vondt? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Var ikke direkte godt, nei. Men jeg er jo så tøff, så. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Du har valgt det sjæl Vet det ^^ Første var jo ikke sååå ille.. Men noen kunne fortalt meg at de to neste ville bli så hinsides mye vondere enn den første.. Gleder meg! Den blir bra tror jeg ^^ Sjekk hvordan nakken ble *pic* Cute =) Var ikke direkte godt, nei. Men jeg er jo så tøff, så. Hvordan var det i forhold til scarificationen på armen eller mellom skulderbladene? Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Ville holdt meg unna personal art i ski, har selv tatt tattovering der. Ikke av Birdie, men av Christoffer. Makan til dårlig service har jeg aldri fått. Og ble ikke akkurat fornøyd med resultatet heller. Om du er i nærheten av ski området drar du heller til Linda i Moss Selv om hun nå for tiden har en vente tid på nesten 4 måneder. Birdie derimot er en drit hyggelig kar, ganske gøy å være i studioet der! Men han har sine "gode" og dårlige dager, og det er vel kanskje litt dumt å gamble på? Som sagt, ta deg heller en tur til Linda, www.electriclinda.com eller no sånn Lenke til kommentar
Kjellcorp Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Kjellcorp: Har selv dårlige erfaringer med Klorhexidin. I følge pierceren min er det såpass sterkt at det dreper de hvite blodlegemene, som er en del av immunforsvaret, i tilegg til at det tørker ut huden, så man på en måte blir "avhengig" av det. Du burde heller gå over til sterilt saltvann, og ikke rense det så veldig ofte heller. kan jo prøve det vis det hjelper : ) hvor får man kjøpt sterilt saltvann da ? appoteket ? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg lager det selv jeg. Bruker 2.5 dl kokt vann og 1/3 teskje med salt ( uten jod, viktig ) og blander sammen og lar det kjøle seg ned litt. Men ja, du kan også kjøpe det på apotek Bare be om saltvann så skjønner de hva du mener. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg bruker en fin saltvannspray på boks. Den er kjækk. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 H2Ocean-sprayen? Den er genial Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå