Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klarer meg fint med å ha de samme smykkene i. Har aldri tatt ut eller skiftet de i brystvortene. Har heller ikke tatt ut eller skiftet PAen eller industrialen i øret.har ingen planer om å gjøre det med den i pungen heller. Skifter iblant smykker i øreflippen ettersom det utvides, men det er lenge siden nå.

Hadde noen tideligere piercinger som ble tatt ut fordi jeg ble lei av dem, men det var mer i eksprimenteringsfasen.

Lenke til kommentar

Er det betennelse? Hva renser/renset du med? Er det rett smykke? Hva er smykket laget av?

Har den fått fred eller har det vært en del nøkk?

Var det vondt før og når du skiftet smykke? Eller har det begynt å verke etter du skiftet smykke? Skiftet du selv? Var kanskje ikke alt helt rent?

Kan være veldig mange grunner.

Har du snakket med piercer?

Hva med et bilde?

Mange spm. Men ikke så lett å vite hva det er utifra den lille infoen.

Endret av DesertRose
Lenke til kommentar

Sånn da hadde jeg vært på Pinpoint og bytta til ring i Septumen :) Planen var egentlig bare å få sett på det ene øret som har vært hovent siden søndag, men Christiane mente vi kunne prøve å sette i en ring i Septumen også, så da var jeg kvitt retaineren :)

septum2.jpg

Endret av -Grendel-
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Hvilken diameter har ringen, Grendel? Føler jeg kunne hatt en som var akkurat litt mindre enn den jeg har nå.

Edit:

Angående å snyte seg med ring i nesa, slik jeg har erfart det, er kun det som skjer at det gjør hakket mer vondt å snyte seg, samtidig som du får litt snørr på nesetippen, "bak" piercingen, på en måte.

Litt ekkelt til å begynne med, men det blir en vanesak å tørke seg ekstra. :p

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Hvilken diameter har ringen, Grendel? Føler jeg kunne hatt en som var akkurat litt mindre enn den jeg har nå.

Edit:

Angående å snyte seg med ring i nesa, slik jeg har erfart det, er kun det som skjer at det gjør hakket mer vondt å snyte seg, samtidig som du får litt snørr på nesetippen, "bak" piercingen, på en måte.

Litt ekkelt til å begynne med, men det blir en vanesak å tørke seg ekstra. :p

Synes hun sa den var 11 jeg. Liker i allefall størrelsen på den nå

Lenke til kommentar
Er det betennelse? Hva renser/renset du med? Er det rett smykke? Hva er smykket laget av?

Har den fått fred eller har det vært en del nøkk?

Var det vondt før og når du skiftet smykke? Eller har det begynt å verke etter du skiftet smykke? Skiftet du selv? Var kanskje ikke alt helt rent?

Kan være veldig mange grunner.

Har du snakket med piercer?

Hva med et bilde?

Mange spm. Men ikke så lett å vite hva det er utifra den lille infoen.

jøss:P

renser det med klorhexidin. det er en ring som er laget av rent gull. det har vært litt små vondt helt siden jeg tok det. og ja, jeg renset smykket først når jeg skiftet det selv.. har ikke snakket med hu som tok hullet, tror faktisk hun har slutte. men etter det jeg leste så var det ikke bra å "skyte" inn et smykke når man skulle ta hull. for det gjorde hu jenta på meg.. og det var hos en frisør. hehe, sikkert den størte feilen kanskje ? :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Tror forsåvidt det ikke heller er særlig lurt å rense med klorhexidin, særlig hvis du har gjort dette fra starten av. :)

Hadde en "vanlig ørepiercing" som jeg renset med samme stoff siden dag 1, og jeg lurte på hvorfor den aldri ville gro. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...