After Dark Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Glimti; Ofte er det best med en. Men passet med to på meg. Lå løse kuler på for å se hvordan det så ut. Så ikke for mye ut på meg. Smak og behag selvsagt. Synes det holder med en. Har forøvrig loddrett i den ene og vannrett i den andre. Gøy med litt varriasjon. Lenke til kommentar
DesertRose Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ja, liker variasjon. Derfor jeg ville ha vertikale og. Da kan jeg veksle mellom de eller hatt begge i. Kan ta ut og kun ta vertikale, men kan jeg kun ha en i hver så vil jeg ha de vanlige pga større smykkeutvalg. Blir kjedelig med samme smykke hele tiden. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Klarer meg fint med å ha de samme smykkene i. Har aldri tatt ut eller skiftet de i brystvortene. Har heller ikke tatt ut eller skiftet PAen eller industrialen i øret.har ingen planer om å gjøre det med den i pungen heller. Skifter iblant smykker i øreflippen ettersom det utvides, men det er lenge siden nå. Hadde noen tideligere piercinger som ble tatt ut fordi jeg ble lei av dem, men det var mer i eksprimenteringsfasen. Lenke til kommentar
Kjellcorp Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Tok Helix i sommerferien i 2008. etter en mnd jeg tok det satte jeg inn en ring. men det har enda ikke grodd igjen og det verker enda. også gjør det like vondt enda som det var før å ligge på den siden :\ noen som har tips\peiling ? : ) Lenke til kommentar
DesertRose Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Er det betennelse? Hva renser/renset du med? Er det rett smykke? Hva er smykket laget av? Har den fått fred eller har det vært en del nøkk? Var det vondt før og når du skiftet smykke? Eller har det begynt å verke etter du skiftet smykke? Skiftet du selv? Var kanskje ikke alt helt rent? Kan være veldig mange grunner. Har du snakket med piercer? Hva med et bilde? Mange spm. Men ikke så lett å vite hva det er utifra den lille infoen. Endret 4. februar 2009 av DesertRose Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Har sånne tattoo's noen spessielle navn? Har også sett en som så ut som en råtten arm invendig.. Veldig stilig! *pic* Spiderman. Nice. Endret 4. februar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Sånn da hadde jeg vært på Pinpoint og bytta til ring i Septumen Planen var egentlig bare å få sett på det ene øret som har vært hovent siden søndag, men Christiane mente vi kunne prøve å sette i en ring i Septumen også, så da var jeg kvitt retaineren Endret 4. februar 2009 av -Grendel- Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hei Jeg har en piercing i toppen av øret, Helix blir det vel kalt. Det som greia er at jeg har hatt den i snart et og et halt år og det er kul der som noen ganger vokser seg veldig stor. Den er ikke vond eller noe, men ikke veldig fint. Noen som vet hva det er, evt hva jeg kan gjøre med det? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Sånn da hadde jeg vært på Pinpoint og bytta til ring i Septumen Grattis. Lite spørsmål. Ikke for å være plagsom, men fordi dette er noe jeg har lurt på. Åssen er det med forkjølelse, nysing og ring i nesen? Må den tas ut? Og er det da fare for at hullet gror igjen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Hvilken diameter har ringen, Grendel? Føler jeg kunne hatt en som var akkurat litt mindre enn den jeg har nå. Edit: Angående å snyte seg med ring i nesa, slik jeg har erfart det, er kun det som skjer at det gjør hakket mer vondt å snyte seg, samtidig som du får litt snørr på nesetippen, "bak" piercingen, på en måte. Litt ekkelt til å begynne med, men det blir en vanesak å tørke seg ekstra. Endret 4. februar 2009 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Er det noen som har noen erfaringer med en tattovør som kaller seg Birdie og tattoverer på personal art i ski? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hvilken diameter har ringen, Grendel? Føler jeg kunne hatt en som var akkurat litt mindre enn den jeg har nå. Edit: Angående å snyte seg med ring i nesa, slik jeg har erfart det, er kun det som skjer at det gjør hakket mer vondt å snyte seg, samtidig som du får litt snørr på nesetippen, "bak" piercingen, på en måte. Litt ekkelt til å begynne med, men det blir en vanesak å tørke seg ekstra. Synes hun sa den var 11 jeg. Liker i allefall størrelsen på den nå Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Satt en ekstra nape idag. Det var udigg. Miljano: Det er vel ikke bra å strekke 4 mm på en gang? Jeg: Nei. Miljano: Men smykkene er jo 1,6mm.. Og om jeg skal sette i en som er 2mm. Hva gjør jeg da? :!: Endret 4. februar 2009 av Aidskake Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Til mitt forsvar var det en forsnakkelse! Lenke til kommentar
Kjellcorp Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Er det betennelse? Hva renser/renset du med? Er det rett smykke? Hva er smykket laget av?Har den fått fred eller har det vært en del nøkk? Var det vondt før og når du skiftet smykke? Eller har det begynt å verke etter du skiftet smykke? Skiftet du selv? Var kanskje ikke alt helt rent? Kan være veldig mange grunner. Har du snakket med piercer? Hva med et bilde? Mange spm. Men ikke så lett å vite hva det er utifra den lille infoen. jøss:P renser det med klorhexidin. det er en ring som er laget av rent gull. det har vært litt små vondt helt siden jeg tok det. og ja, jeg renset smykket først når jeg skiftet det selv.. har ikke snakket med hu som tok hullet, tror faktisk hun har slutte. men etter det jeg leste så var det ikke bra å "skyte" inn et smykke når man skulle ta hull. for det gjorde hu jenta på meg.. og det var hos en frisør. hehe, sikkert den størte feilen kanskje ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Tror forsåvidt det ikke heller er særlig lurt å rense med klorhexidin, særlig hvis du har gjort dette fra starten av. Hadde en "vanlig ørepiercing" som jeg renset med samme stoff siden dag 1, og jeg lurte på hvorfor den aldri ville gro. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Nå bruker jeg bare saltvannssprayen jeg fikk på pinpoint, og det heler fint som bare. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Er det noen som har noen erfaringer med en tattovør som kaller seg Birdie og tattoverer på personal art i ski? Mulig jeg forsnakker meg nå, men mener å huske at han ikke akkurat har det beste ryktet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå