Fanta4free Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Angående han med tunge-plata: Se filmen hos Youtube Det var ikke bare meg som så feil, han stakk faktisk hele tunga ut gjennom underleppa? Neat trick er jo nesten et fintsted og gjemme snus boksen jo ;) Lenke til kommentar
Gelica Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Heisann! Jeg tok min monroe piercing for 4 dager sin på studio, og angrer ikke ett sekund! Men problemet er at jeg har fått et lite merke under/rundt smykketkula, og det har hovnet opp bittelittegrann, og det er litt rødt rundt. Hva kan dette være? Jeg er så redd for at det blir arr til slutt. For når jeg dytter piercing stanga opp, så kan man se at piercingkula har laget et lite hull etter seg, om dere skjønner. Er dette normalt? Blir veldig takknemmelig for svar! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 For lite smykke. Det er vanlig å sette i et smykke som er for langt, slik at du hovner opp og kan rense uten problemer. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg har tenkt å ta snakebites. Hvor mye koster dette ca? Har tenkt å ta det i oslo. Er under 18, så må nok ha med mamma eller noe, eller er det en annen måte jeg kan gjøre det på? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hos Pin Point: 650 per hull, inkl. smykke og rensemiddel. Siden du skal ta to samtidig får du det sikkert billigere. Er du over 16 er alt du trenger gyldig legetimasjon. Er du 15 eller yngre må du dra et annet sted, eventuelt vente til du er 16. Vet hva jeg hadde gjort idag, hvertfall. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg tenkte å ta de i mai. Da blir jeg 16. Får vell litt penger da. Men..Kan jeg ta med labretstuds da, eller må jeg ha ringer? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ta med, som i ta med hjemmefra? I såfall - nei. Ta med, som i at hun setter i studs med en gang? I såfall - ja. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Det andre ja. Okei, det er bra. Jeg ville ikke tatt det med ringer, det er fugly IMO.. Lenke til kommentar
Gelica Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 For lite smykke. Det er vanlig å sette i et smykke som er for langt, slik at du hovner opp og kan rense uten problemer. Smykket er for lite ja men skal skifte smykke på studio om 3 uker. Men kula har jo laget et lite, rødt hull etter seg, hva er det? Er det normalt? :S svir litt faktisk.. kan det bli arr? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Syntes det er finest med 6mm plugger. Men nå er jeg Gauge Queen, som nevnt tidligere. Du tok den for 4 dager siden, og stanga er for liten. Men det er tre uker til du skal bytte? Kom deg til et annet studio og skift. Du burde ikke gå rundt med for kort stang i tre uker. Endret 2. februar 2009 av Aidskake Lenke til kommentar
Korka Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ja. Forresten. Jeg har tenkt å strekke ut ørene mine engang i fremtiden. Har tenkt meg ca 10mm tenker jeg. Koster dette veldig mye? Man kan vell ikke strekke opp til 10mm med engang. Er det ikke sånn at man tar ca 2mm om gangen eller noe? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Det er noen som leter etter han her Fy F, hvor et strev det skal være og barbere seg Tror ikke nødvendigvis det er den verste komplikasjonen! Men for å være seriøs: Synes det er kult at folk tar kroppskunsten så langt og digger å se bilder av det. Selv spekulerer jeg som tideligere nevnt på om jeg skal tatovere ansiktet og et eller begge øynene. Sikkert ikke det beste/ smarteste sosialt sett, men hvorfor ikke være en av dem som tråkker langt over grensen for vanelig kroppskunst når du selv ønsker det? Synes forøvrig det er synd at synelige tatoveringer og piercinger er et tabu i mange sosiale sammenhenger. Når det er sagt så er jeg enig i at folk som han på bildet er blant de virkelig ekstreme, men som sagt synes jeg det er synd at det skal ha så mye å si som det faktisk har i mange sammenhenger. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Jeg har tenkt å ta snakebites.Hvor mye koster dette ca? Har tenkt å ta det i oslo. Er under 18, så må nok ha med mamma eller noe, eller er det en annen måte jeg kan gjøre det på? Hos Pin Point: 650 per hull, inkl. smykke og rensemiddel. Siden du skal ta to samtidig får du det sikkert billigere.Er du over 16 er alt du trenger gyldig legetimasjon. Er du 15 eller yngre må du dra et annet sted, eventuelt vente til du er 16. Vet hva jeg hadde gjort idag, hvertfall. 1050 om du tar begge på en gang sa Christiane når jeg spurte, så du sparer jo en del på det Endret 2. februar 2009 av -Grendel- Lenke til kommentar
Korka Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 1050 høres ganske greit ut egentlig.. Takk for svar =) Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hva kalles slike piercinger? Kanskje litt lite bilde, men det er de i haka jeg mener hvis noen lurte. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Labret heter det der. Det er 2 stykker. OT: Er ikke det der vokalisten i Disturbed? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Takk for for svar, og jo, det er det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Men hva hvis de går gjennom "undersida" av haka, for å si det sånn? Lenke til kommentar
Korka Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Husker jeg ville ha labrets sånn som han for en tid tilbake Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Fant forresten ei flott side. http://www.shopstylz.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå