Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå vet jeg ikke om det bare er pga bildet som er forstørret, men ringen ser ut som om den er 1,6/8-9mm, og det er alt for mye vekt å ha i øyenbrynet. Ringen ser også matt og hakkete ut, noe som vitner om billig kinaskrot.

Det er ikke noe håp for piercingen din, ta den ut før den siste biten blir revet over. Snakk med pierceren og be ham/henne ta den på nytt, denne gangen med et mer egnet smykke. Bøyd barbell, 1,2/10-12mm er optimalt, da er smykket lett, litt for langt slik at det tillater hevelse og du kan bevege det for å rense, og det står ikke like mye ut fra kroppen. En ring beveger seg mye og overfører denne bevegelsen til vevet som gror rundt såret. En barbell holder seg mye mer i ro.

Tusen takk. Var ikke klar over dette, pierceren har heller ikke forklart meg dette =S Det jeg ikke liker ved han er at han er så påståelig, tror alt det han sier er rett. F.eks. _måtte_ bruke deres smykke, ringen, når jeg tok den, fikk ikke lov å ha barbell......... Er det spesielle rutiner som må gjøres, om man vil kvitte seg med den for godt, eller kan jeg desinfisere, og ta den ut selv? Bør vel gro før jeg evt. tar den på nytt? Blir det arr av dette? Endret av deu
Lenke til kommentar
Når jeg så det bildet så lurte jeg med en gang hvordan han gir dama si oral glede. Kanskje setter på en vibrerende plate der. :p

synes den ser ut til og være for stor til og komme til de mer ... ummmm ... sensitive punktene. Men kanskje det blir annerledes med en vibrerende plate (hvis det i det hele tatt finnes) :hmm:

EDIT: trykkleif FTW!

Endret av Ördög
Lenke til kommentar

Vet at bedøvelse osv ikke er noe de fleste her inne er for. Selv har jeg aldri brukt det på noe av mitt. Men kan ikke nekte vennen min det hvis han ønsker det.

Men er emla noe man kan bruke ved piercinger i brystvorter? Står på hjemmesiden til Emla at det kan brukes når man tar hull i ørene.....

Og vil feks Lets Buzz eller en av de andre godta det? Skal påsmøres en god stund før nemlig.

Endret av DesertRose
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Og vil feks Lets Buzz eller en av de andre godta det? Skal påsmøres en god stund før nemlig.

Kan dette kjøpes på apoteket? Hvis så, er det ikke bare å smøre på i god tid før timen og heller bare fjerne det før en skal stikke? Jeg mener, studioet vet jo strengt tatt ikke hva du har smurt inn kroppen din med før du har time?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Enten det eller så kikker de nok ganske rart på deg om du ikke rører en muskel når nåla går gjennom. :p

Ser for meg hvordan pierceren hadde reagert om jeg ikke reagerte når hun skar i øreflippene mine. :roll:

Lenke til kommentar

Sant det. :!:

Det er en venn av meg som trenger bedøvelse. Eier ikke smerteterskel.

Mine tok jeg for over 7 år siden uten. Skal nå ta vertikale en gang i nærmeste fremtid og det blir og uten.

Eneste som plager meg er at de blir en del større :cry:

Endret av DesertRose
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...