Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Veit ikke om den ville blitt no kul med sort på hvitt. Farger er finere på den der trur jeg.

 

Er du sikker på at du vil ha den på handa? jeg mener. Da vil du se den hele tida.

Jeg har ikke sagt at jeg ville ha den der, men la ut dette bildet for å vise sånn ca størrelsen på den. Men hvor mye ville den kostet sånn ca?

Muligens jeg ville hatt den i farge... får tenke litt mer på det

 

B|Real: Smaken er som kaken: delt i mange biter... Noen liker tribals, andre liker flammer...

Endret av Petter (chaos)
Lenke til kommentar

@ psilocybe:

jeg tenker på en vertikal (nesten) industrial piercing i det ene øret, jeg er fortsatt på tenkestadiet, så jeg kan godt finne på å legge det ifra meg, men hva kan du fortelle om akkurat dette? du jobber jo som piercer.

 

jeg kan vel også informere om at jeg aldri har hatt hull i øret el.l.

men tunga skal jeg splitte en gang etter at jeg kommer til norge, men dette vet jeg ikke helt...

 

har prøvd å finne ting på internett, men er visst ikke så lett, er visst mange flere som har litt mer horisontal industrial piercing i øret også...

Lenke til kommentar

Psilocybe: du sier jo at det mange som skal ha Dusk Til Dawn tattisen, og som vi alle vet er det mange som vil ha tribalmønster i korsryggen (jenter), men jeg har lagt merke til i treningsstudioet at det er endel som tatorvere mønstre à la piggtråd på bicepsen sin..

 

er dette også et utbredt plagsomt fenomen? Jeg synes nemlig det ser ekstremt harry ut. Tatovere rundt bicepsen og trene til den blir enorm :roll:

Lenke til kommentar
Psilocybe: du sier jo at det mange som skal ha Dusk Til Dawn tattisen, og som vi alle vet er det mange som vil ha tribalmønster i korsryggen (jenter), men jeg har lagt merke til i treningsstudioet at det er endel som tatorvere mønstre à la piggtråd på bicepsen sin..

 

er dette også et utbredt plagsomt fenomen? Jeg synes nemlig det ser ekstremt harry ut. Tatovere rundt bicepsen og trene til den blir enorm :roll:

5007025[/snapback]

 

Innbiller meg at dette var noe som var på mote for noen år tilbake. Dritharry, ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...