Gjest Slettet+9871234 Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Syns jeg har sett noe sånt. Bilde av ørene forresten? Det kommer, det kommer. Er ikke beltespennene du tenker på? Jeg har en greie for store ører, kan godt innrømme det. =D Joo, er sikkert det. Kunne ikke se noe feste for belte på dem, da. Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Bare et lite spørsmål. Er det ulovelig å tatovere på fingerne i Norge? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2009 Nei. De eneste lovene som er relevant for tatovører, er at lokalene skal være godkjent av helsemyndighetene (rene lokaler, sterilisert utstyr, etc.) og at barn under 15 år ikke kan disponere egne ervervede penger uten at foresatte har noe å si. At en tatovør ser kundene sine an, og sier nei til å f.eks. ta en tribal i trynet på noen som ikke er klar for det (pga alder, livserfaring, få eller ingen tidligere tatoveringer), blir en helt annen ting. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Skjer det på Let's Buzz, eller er dere litt mer "libertarian" der? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Hva slags krem burde jeg bruke? Det er mye å velge mellom. Selv så har jeg brukt Helosan, men noen mener at man ikke skal bruke noe i det hele tatt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 TIL GRENDEL: Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Hva slags krem burde jeg bruke? Det er mye å velge mellom. Selv så har jeg brukt Helosan, men noen mener at man ikke skal bruke noe i det hele tatt. Sant det, man hører mye forskjellig. Derfor finnes det en liten regel man kan gå etter, hvis området som er blekket er veldig tørt så smør tynt på. Lenke til kommentar
lain Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Jeg har dårlig erfaring med helosan. Uansett hvor tynt jeg smurte. Derfor bruker jeg kun aloe vera gel, har gode erfaringer med denne, trekker seg godt inn i huden og er ikke så feit som helosan. Men nå er det jo noen som sier at poenget med helosan ER at den er feit. Så ikke vet jeg. Eneste jeg kan si er at jeg ikke kan se at det blir noe dårligere resultat av det ene eller det andre, bare at huden min har det bedre med aloe vera. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2009 Skjer det på Let's Buzz, eller er dere litt mer "libertarian" der? Nå har ikke jeg jobbet der på 7 måneder, men jeg tror ikke noe har forandret seg. Folk blir sett an, er det umodne attenåringer som skal ha enten veldig synlige eller potensielt negativt ladede tatoveringer, får de nei, men også en grei forklaring på hvorfor de sier nei. Det var ikke sånn at 18 år = automatisk nei, men de fleste attenåringer har levd et veldig skjermet liv og er fortsatt litt unge i hodene sine. Tomas var veldig flink med akkurat det, han forklarte begrunnelsene sine godt og ikke på en nedlatende måte. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 TIL GRENDEL: Ikke dumt nei Også har du fått CBR i Septumen også. Ang Septumen, hvor lenge ventet du før du byttet ut retaineren med skikkelig smykke? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Jeg har dårlig erfaring med helosan. Uansett hvor tynt jeg smurte.Derfor bruker jeg kun aloe vera gel, har gode erfaringer med denne, trekker seg godt inn i huden og er ikke så feit som helosan. Men nå er det jo noen som sier at poenget med helosan ER at den er feit. Så ikke vet jeg. Eneste jeg kan si er at jeg ikke kan se at det blir noe dårligere resultat av det ene eller det andre, bare at huden min har det bedre med aloe vera. Man må finne det rette for huden sin, er veldig person til person tror jeg=) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Ikke dumt nei Også har du fått CBR i Septumen også. Ang Septumen, hvor lenge ventet du før du byttet ut retaineren med skikkelig smykke? Håhå, jess. Ventet til for et par dager siden. Onsdag tror jeg det var. Tok den en gang før jul, så det er vel..litt over 7 uker siden. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Bare et lite spørsmål.Er det ulovelig å tatovere på fingerne i Norge? Har selv tatovert fingrene. Lenke til kommentar
deu Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Tok piercing i det ene øyenbrynet for et år siden og har egentlig alltid hatt problemer med rødhet (øvre hull) og vanskeligheter, samt "smerter" om jeg kommer borti den. Har vært flink til å rense hullet og smykket, brukt sterilt saltvann stort sett, men en periode med mye klorhexidin (noe pierceren min ikke anbefalte), har bra hygiene og unngått kontakt med den så godt jeg kan. Men rødheten blir aldri borte, og det klør i perioder. Har med jevne mellomrom hatt andre problemer, som at jeg sover på den og det har begynt å blø, eller folk har kommet borti den/dratt osv. <_< Har i den senere tid, de siste 2 mnd. ca. merka at den henger slappere og slappere, smykket har bevegd seg opp, mot huden, og hudmellomrommet mellom hullene blir jo bare mindre og mindre.......... Er det dette som kalles at det "gror ut"?! Hva burde jeg gjøre? Har det vært negativt at jeg har hatt ring så lenge? Bilde fra begynnelsen av Oktober: Nå: Lenke til kommentar
Korka Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Den har grodd ut endel ser jeg ;O Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2009 Nå vet jeg ikke om det bare er pga bildet som er forstørret, men ringen ser ut som om den er 1,6/8-9mm, og det er alt for mye vekt å ha i øyenbrynet. Ringen ser også matt og hakkete ut, noe som vitner om billig kinaskrot. Det er ikke noe håp for piercingen din, ta den ut før den siste biten blir revet over. Snakk med pierceren og be ham/henne ta den på nytt, denne gangen med et mer egnet smykke. Bøyd barbell, 1,2/10-12mm er optimalt, da er smykket lett, litt for langt slik at det tillater hevelse og du kan bevege det for å rense, og det står ikke like mye ut fra kroppen. En ring beveger seg mye og overfører denne bevegelsen til vevet som gror rundt såret. En barbell holder seg mye mer i ro. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Dævendøtte! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Folk har forskjellige interesser innen kroppskunst tydeligvis. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Når jeg så det bildet så lurte jeg med en gang hvordan han gir dama si oral glede. Kanskje setter på en vibrerende plate der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå