Ördög Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 tattovøren kunne vært litt mer kreativ med motivet da. Synes nå jeg hvertfall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Det er vel strengt tatt ikke tatovøren som bestemmer motivet? Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Det er vel strengt tatt ikke tatovøren som bestemmer motivet? Var vel kanskje litt for kjapp på avtrekkeren. Er egentlig ikke det. Blir bare litt overasket om noen ser tilbake på en slik tattovering, om noen år, og er fornøyd. Er ikke motivet i seg selv som det nødvendigvis er noe galt med. Selv var jeg på vei til og ta min første tattovering som hadde blitt like "enkel" som den det ble postet et bilde av, og takker og bukker tattovøren for at han overtalte meg til og la han gjøre noe mer ut av den. Men, selvsagt. Hovedsaken er at kunden er fornøyd, forhåpentligvis resten av livet. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Fine ører ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Selger de ikke sånne septumsmykker på PinPoint? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Selger de ikke sånne septumsmykker på PinPoint? Syns jeg har sett noe sånt. Bilde av ørene forresten? Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Aidskake har sado for slike ører Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Selger de ikke sånne septumsmykker på PinPoint? Er ikke beltespennene du tenker på? Jeg har en greie for store ører, kan godt innrømme det. =D Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 "Hadde de ikke vært rockestjerner hadde de sannsynligvis dødd som jomfruer. Med mindre de tilta innom Aidskake da, såklart." Den du mener? Jeg skjønner ikke helt hvor du vil. Skylder på at klokka er halv fire på natta. Lenke til kommentar
DesertRose Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Jeg har en venn av meg som ønsker piercinger i brystvortene. Men han har null smerteterskel og sist han tok skrek han. Syntes det var lite kjekt å komme ut etterpå til folk som satt i der. Har sett her og ellers på nett at det er noe emla? plaster og krem det er snakk om. Vil dette hjelpe? I så fall hvor mye bedøvd vil han da bli? Er det noen av de 3 stedene i Bergen som tilbyr bedøvelse? Endret 31. januar 2009 av DesertRose Lenke til kommentar
toth Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 "Hadde de ikke vært rockestjerner hadde de sannsynligvis dødd som jomfruer. Med mindre de tilta innom Aidskake da, såklart." Den du mener? Jeg skjønner ikke helt hvor du vil. Skylder på at klokka er halv fire på natta. Jepp, den var halv fire og altfor fuktig. Så nå står det et "." i den posten istedet Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Tok min foerste tattis her i Tenerife. Kjempe fornoeyd. Fikk litt annerledes beskjed om hvordan jeg skulle ta vare paa den i forhold til mine venner fra Norge som har tatt. Har ikke faatt noe skorpe og sluttet aa bloe ca. 3 timer etter jeg tok tatoveringen. Plasten beholdt jeg bare i 30 min. Vel, naa har det seg slik at jeg smurte meg med krem (Bepanthol som det heter her) i gaar kveld. Stod opp 12 timer etterpaa (var lang dag i gaar ) og har faatt litt flass. Smurte meg med en gang. Er dette normalt? Har ikke revet av noe hud. Tok bare kremen paa med en gang og thats it. Gaar i singlet paa hotellet (snakk om aa foele seg dum...) for aa unngaa at skjorter tar opp all kremen. Kostet meg 80 euro hos en Italiener i soerdelen av Tenerife. Han har visst jobbet med det i 23 aar. Han var doedsflink og rask. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Jeg vil se resultatet før jeg sier meg enig i at han var flink eller ei. Sydentatovører er beryktet for dårlig blekk, dårlig hygiene og dårlig resultat. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Lurer på hvordan det går når den typen med den utvidete ringen i nesen nyser... Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Riot™: Sluttet å blø etter 3 timer? Mulig det er jeg som er dum, men det hørtes da forferdelig lenge ut. Selv så blødde jeg ikke en dråpe. Endret 31. januar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Riot™: Sluttet å blø etter 3 timer? Mulig det er jeg som er dum, men det hørtes da forferdelig lenge ut. Selv så blødde jeg ikke en dråpe. Tenkte det samme. Selv har blødd absolutt minimalt. Kan heller ikke huske at jeg blødde noe etter at tattoveringen var ferdig. Ingen av de jeg kjenner som har tatt tattovering har blødd mye og har aldri blødd etter at tattoveringen er ferdig heller. Er det ikke slik at om man blør veldig mye så forsvinner mye av fargen? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Fargen kan blø ut, ja. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Og jeg må si at rask og hvor lenge han har gjort det betyr ikke samme som god...det har vi tydlige eksempler på :!: At man flasser er normalt, du kjenner om noe er galt som oftest med tanke på betennelse osv.=) Og hvis man blør mye er også risiko for at fargen blir dårlig, er en grunn til at tattovører ikke vil blekke hvis det blør for mye. Endret 31. januar 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Jeg bloedde ikke saann sett som om noen kutter deg og du "bloer" ut slik at det renner. Jeg snakker om smaa bloddraaper som danner seg der hvor det er blekk, ikke noe synlig slik: http://www.sutree.com/upload/thumbnails/28512.gif Bloedde heller ikke slik under selve tatoveringen, men blod som som kom ut i form av smaa "vanndraaper" som jeg maatte rense vekk med papir (det var ogsaa utvannet, saa regner med der kom veske ut ogsaa?). Dette sluttet etter rundt 3t cirka. Har et bilde av tatoveringen men dette er da tatt med webkamera paa en pcstasjon og er i daarlig kvalitet (ser ut som 1000 piksler - noe fra 1998tidens kameraer kanskje?). Har et spoersmaal her: Har apotekene aapningstider paa soendager? Hva slags krem burde jeg bruke? Vurderer aa kjoepe en krem hjemme, eller kjoepe en her for 15 euro (kompisen min skal ha den vi bruker naa med hjem, og vi bor paa hver sin side av Bergen). En annen ting, gaar det greit aa bruke kremen lengre enn det som er normalt? Dvs, 14 - 21 dager? Better safe than sorry. Endret 31. januar 2009 av Riot™ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå