DesertRose Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Side 52. Takker ....Det virker som samme stil ja... Når det gjelder piercing i brystvortene....Hjelper det med is eller annet kaldt på for å unngå at de blir større? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Prøvde aldri hverken is eller annet for å redusere hevingen av brystvortene så jeg vet ikke. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Glemte å ta med at det kanskje er litt "dumt" og er kanksje litt privat,nei, dette var kansje ikke så gjennomtenkt av meg.. Har forsåvidt noe å gjøre med et knust hjerte og et evig savn av 2 personer som betyr alt for meg.. Skal ikke inneholde navn da dette ikke er noe alle og enhver skal skjønne, er fullt og helt for min egen del da jeg allerede føler meg brennmerket Er en lang historie bak dette, og detaljer kan ta´s på PM/MSN eller lignende om noen kunne tenkt seg en jobb. Denne kanskje? Var det beste jeg klarte å finne, men kanskje uten fottrykkene? http://www.eviltattoo.com/heartink49.jpg Takk for tips, så det først nå Ikke helt noe sånt jeg kunne tenkt meg, men sånn er det Trenger egentlig litt hjelp med å i det hele tatt tegne et motiv, føler ikke helt for at noen skjønner den, men kan godt være noe bare meg og tegneren vet om i så fall.. Har historien, mangler bildet Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Kan du ikke gå til en tattoo sjappe, å få noen der til å hjelpe deg? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Tenkte jeg skulle tatovere navnet mitt på alvisk med alviske bokstaver, men finner ingen gode sider om dette på nettet. Er det noen her som vet om en bra side eller? Google "tengwar", last ned fonten og legg filen i c:\windows\fonts\, åpne wordpad, velg tengwar-fonten og skriv til du blir blå i ansiktet. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Morsom idé: Men den sikter jo mot kukkefant... Endret 25. januar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Genial! Men han skulle kansje hatt den litt mer til siden. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Noe uheldig plassering, ja. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Heldigvis er den ikke ekte så det er ingen fare for å løsne et skudd. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Spørs hvilken del du prater om det Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Kan dere tipse meg om en tattovør i sør-norge som er god på dyreportretter?? (ulv i dette tilfellet). Jeg spør for noen andre btw Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Tenkte jeg skulle tatovere navnet mitt på alvisk med alviske bokstaver, men finner ingen gode sider om dette på nettet. Er det noen her som vet om en bra side eller? Google "tengwar", last ned fonten og legg filen i c:\windows\fonts\, åpne wordpad, velg tengwar-fonten og skriv til du blir blå i ansiktet. Takker vet ikke hvorfor jeg overså den der:S Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Søstra mi har tenkt til å tattovere øyebryn (permanent make-up eller noe sånt). Er det noen i Oslo som utfører det? og pris? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Se om det står noe her. Er ikke sikker på om det er noe å finne, gidder ikke leite nå. Lenke til kommentar
DesertRose Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Permanent sminke er noe man må være veldig nøye med hvor man går. Er så mye elendig arbeid innen det. Lenke til kommentar
deu Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Fjernes alt håret, kontinuerlig, om man tattoverer permanente øyenbryn? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Håret blir ikke fjernet? Det må vel nappes/skjæres som vanlig? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Dette er vel 100% inviduelt? Det finnes da mennesker som fjerner alt, og tegner på bryn for crying out loud. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 For crying out loud , det er vanlig å nappe eller skjære vekk bryn, men det må gjøres kontinuerlig - Håret vokser jo tilbake igjen rimelig raskt. Håret vokser hverken raskere eller tregere om du tatoverer bryn, eller om du tegner de på selv med sminke. Med mindre du faktisk fjerner brynene med laser vil de jo vokse tilbake igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå