Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fjerna ei visdomstann i dag. Noen mnd. til jeg er klar til å ta den neste og siste. Har lenge drevet og tenkt å ta piercing i tunga, men har blitt hindret pga. de visdomstennene. Hvor gunstig hadde det vært å ta piercing nå, som operasjonssåret etter den ene tanna gror eller har grodd ganske greit, la oss si noen uker? Ved neste visdomstannoperasjon kreves det sikkert at jeg tar ut tungepiercingen/-(e) og da blir det et nytt operasjonssår..... Samt sjansen for at hulla gror igjen, er vel tilstede? Burde jeg vente? :ermm:

Endret av deu
Lenke til kommentar

Første jeg tenkte på når jeg så den var Regan fra The Exorcist. Utrolig stygg tattovering. Har veldig lyst på en portrett tattovering men synes det er altfor risikabelt og eneste jeg hadde turt og la tegne på meg måtte vært Kat Von D, som fort ville blitt en dyr tattovering.

Lenke til kommentar

Han hadde jeg ikke hørt om. Men hans portrett tattoveringer var uten tvil imponerende, bortsett fra Johnny Cash portrettet hans (ikke direkte dårlig, men Mr Cash ser litt rar ut). Det andre han har postet på siden sin synes jeg også ser utrolig bra ut.

Hadde ikke hatt problemer med og stole på han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...