theoriginalAidskake Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Eller teip opp 8mm smykkene? Lenke til kommentar
deu Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Fjerna ei visdomstann i dag. Noen mnd. til jeg er klar til å ta den neste og siste. Har lenge drevet og tenkt å ta piercing i tunga, men har blitt hindret pga. de visdomstennene. Hvor gunstig hadde det vært å ta piercing nå, som operasjonssåret etter den ene tanna gror eller har grodd ganske greit, la oss si noen uker? Ved neste visdomstannoperasjon kreves det sikkert at jeg tar ut tungepiercingen/-(e) og da blir det et nytt operasjonssår..... Samt sjansen for at hulla gror igjen, er vel tilstede? Burde jeg vente? Endret 23. januar 2009 av deu Lenke til kommentar
DesertRose Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Personlig ville jeg ha ventet. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Portrettatovering er tingen tydeligvis. Lenke til kommentar
DesertRose Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Ja, og finnes plenty som ser helt grusom ut. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 ligna på den greia som går på cartoon network.. eller disney channel.. Blue heter han.. sånn fantasi figur greie... Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Første jeg tenkte på når jeg så den var Regan fra The Exorcist. Utrolig stygg tattovering. Har veldig lyst på en portrett tattovering men synes det er altfor risikabelt og eneste jeg hadde turt og la tegne på meg måtte vært Kat Von D, som fort ville blitt en dyr tattovering. Lenke til kommentar
DesertRose Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Er en annen som skal være flink med portretter, Bob Tyrrell. Ser ut som han maler på tatoveringen..... Endret 23. januar 2009 av DesertRose Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Han hadde jeg ikke hørt om. Men hans portrett tattoveringer var uten tvil imponerende, bortsett fra Johnny Cash portrettet hans (ikke direkte dårlig, men Mr Cash ser litt rar ut). Det andre han har postet på siden sin synes jeg også ser utrolig bra ut. Hadde ikke hatt problemer med og stole på han. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 ligna på den greia som går på cartoon network.. eller disney channel.. Blue heter han.. sånn fantasi figur greie... Synes det lignet på de tre tideligere bildene av portretter som ble lagt ut ganske tidelig i tråden. Lenke til kommentar
DesertRose Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Litt ok å skrive hvilken side det er på når man finner slikt. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Spørsmål på et annet forum. Kanskje noen her kan svare på det; Er det noen som kjenner til "You Gotta Love It Tattoo" i Prinensgata i Oslo? De gir 25% rabatt til studenter frem til 14. februar. *dytter* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Jeg pleier å si "Whatever floats your boat", men den der var bare snodig. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Siste siden gjør meg lykkelig over å ikke ta noe i "in the heat of the moment" Lenke til kommentar
DesertRose Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Han har og tatovert snoppen svart. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Her er litt om rettigheter som kunde:Forbrukerkjøpsloven Skulle nesten tatt han som tatoverte meg på den der.. Men skjer ikke at jeg orker å dra til studioet igjen. hvis du ikke gidder å gjøre noe med det har du vel bare deg selv å takke Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Han har og tatovert snoppen svart. Blir ikke størrelsen på en farget penis selvom man farger den aldri så svart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå