Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vurderer virkelig piercing i tunga jeg også, men er litt skeptisk til hevelse... Det funker ikke kjempebra for meg om jeg skal være hoven i en uke og stå og lespe som bare det på jobb.

kan bare snakke på vegne av fruen da jeg ikke har noen piercinger. Men hu har to i tunga og hun hadde litt problemer med og prate skikkelig de første en til to dagene, inkl spising. Hun ble også veldig svimmel en liten periode etter at hun tok den første (kan ikke huske hu reagerte slik etter den andre). Ble mye youghurt og sånn potetstappe på boks (heller i vann eller no). Som skrevet tidligere varierer det fra person til person. men for og være på den sikre siden kan det kanskje være greit og ta det så tidlig som mulig på en fredag (når du har fri i helgen) slik at det har tid til og roe seg ned før du skal på jobb igjen.

Lenke til kommentar
Nei, jeg hadde også væske i den lenge. Men bare ikke overdriv rensingen, så vil kroppen "reparere" det selv :)

Min var øm i tillegg, men dette forsvant også med litt tid.

Okei, takk. :) Så det har helt sluttet å væske fra piercingen din nå? Eventuelt hvor lang tid tok det sånn ca. før det sluttet?

Lenke til kommentar

Turtlis: Jeg har kutta til bildet. Den er på underarmen..

Camillaen: Kanskje rundt et halvt år? Det tok i allefall sinnsykt lang tid, men hvis man kødder for mye med den kan den bli enda sintere, og kanskje du må ta den ut. Derfor er det best å bare la den være ;)

Lenke til kommentar
Her er litt om rettigheter som kunde:

Forbrukerkjøpsloven

Skulle nesten tatt han som tatoverte meg på den der.. Men skjer ikke at jeg orker å dra til studioet igjen.

Anyway! Noen som har erfaringer med å utvide med Silikon tunneler? Ser at det er annbefalt noen plasser og overhode ikke annbefalt andre plasser. (internett) Ikke spør om kilder i og med at jeg ikke orker å bla dem opp igjen :p

Lenke til kommentar

BME wiki:

It is very important to take good care of and pay attention to your piercings when wearing silicone jewelry. While silicone comes with many benefits, it should also be treated appropriately and purchased from a reputable vendor. It should be noted that because of these issues, the official stance of Kaos Softwear is that while silicone is excellent for healed piercings, it is not recommended for stretching or for problem piercings.

Lenke til kommentar
Ta deg et langt, varm bad. Så tar du vannbasert glidemiddel på smykket og presser det inn.

Bad blir utelukket pga nippel piercing som fortsatt gror haha xD Prøvde en god lang dusj i sta.

Men skjønner hva jeg kan gjøre, bare dytter inn et par 6 eller 8mm expandere i tunnelene så tar jeg en dusj. Så prøver jeg ;)

Får laste opp et par bilder seinere :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...