Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Jeg har lenge hatt lyst til å ta piercing i tungen. Er det noen her som har det? Var det vondt? Hvor mye betalte dere? Hvordan er det med spising ol?:p

ja, sykt, nok, godt med isbiter :!:

Står masse om det i trådem her, men jeg kan si sånn som dama følte det:

Var det vondt? : Ja, men det gikk over fort.

Hvor mye betalte du? : ca. 500, men hun hadde med eget smykke.

Hvordan gikk det med spising? : Tygde isbiter og iskrem holdt hun på i noen dager og det hjalp på hevelsen. Hun syns de 2 første dagene var ille pga. hevelsen.

Håper dette hjalp noe=)

Takk :D Det var til hjelp :) men oi, 500? det var litt dyrt, men men :p

## quote av usakelig innlegg fjernet av ilpostino ##

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde jævlig vondt i tungen de første 2 dagene. Så begynte det å bli bedre. Etter ca 6 dager greide jeg å spise litt fast føde, men tok tid å lære seg det. Lespet i ca en uke. En venninne hadde det mye lettere. Jeg angret litt i begynnelsen, men etter få dager syntes jeg det var stas. Nå tenker jeg sjelden på den, merker den ikke når jeg spiser. Alt virker normalt :)

Lenke til kommentar
Utvida nettopp til 10mm i det ene øret.

Var litt for ivrig, revna litt inne i øre (i hullet). Smørt inn med litt antibiotisk krem osv.

Gah.. tips? Bare rense det 2 ganger om dagen og sørge for at det ikke kommer no filth inn i det er alt jeg klarte å søke opp.

Aldri revna før :( Har utvida fra 3-6 uten at det var et problem.

Spørs hvor mye du revnet, egentlig skal man gå ned en størrelse....man skal ALDRI blø av og strekke=) Siden visse ubehaglige ting kan skje da.

Men hold det rent og pent så skal det gå bra og pass på at det ikke "blåser" seg opp.( husker ikke det fine navnet for det:P)

Revnet bare litt, eller ble en liten rift i hullet. Derimot det andre gikk mye bedre, blødde ingen ting eller noe problemer. Var litt mer tålmodig xD

Dette går nok bra ;) Takk for tips :)

Lenke til kommentar
Har et lite spørsmål om den lille "hardcore" navel piercingen min. :!:

Først, så leste jeg på arket jeg fikk at såret var ferdig grodd etter ca. 3 måneder. Er det da vanlig at det fremdeles kommer væske ut av såret da jeg tok piercingen 17 september 08? Har vært flink med rensingen.

Nei, jeg hadde også væske i den lenge. Men bare ikke overdriv rensingen, så vil kroppen "reparere" det selv :)

Min var øm i tillegg, men dette forsvant også med litt tid.

Lenke til kommentar

Haha, det har aldri skjedd. Men jeg har funnet rester etter tyggis på plastkula :p

Det eneste som irriterer meg med tungepiercing er når jeg skal "slikke is" :roll:

Jeg drar tunga rundt isen, slik at den skal bli jevn og fin. Men NEIDA, jeg lager et fett hakk midt i isen :wallbash: Og siden jeg egentlig ikke liker kroneis osv har jeg sluttet å spise det -kun pga tunga som ødelegger hele opplegget.

Lenke til kommentar

Åååh, Turtlis, nå fikk du meg til å savne leppepiercingen min. :<

Jeg bedrev samme greia som deg, bare at jeg brukte leppene. Jeg syns det var fettekult med det hakket. Irriterte meg bare at det ikke kom på midten.

Jeg savner leppepiercingen min, jeg vil ha snakebit. Ingen som har noe forslag om piercinger som ikke er synlig i t-skjorte, men som kan funke som en erstatning for den etterlengtede leppepiercingen min, vel?

Lenke til kommentar
Vurderer virkelig piercing i tunga jeg også, men er litt skeptisk til hevelse... Det funker ikke kjempebra for meg om jeg skal være hoven i en uke og stå og lespe som bare det på jobb.

Varierer nok litt fra person til person. Jeg var hoven i rundt 3 dager, men klarte å prate 100% normalt alikevel. Drakk mye kalde drikker de dagene og det tror jeg hjalp litt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...