SunnivaKL Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Jeg har lenge hatt lyst til å ta piercing i tungen. Er det noen her som har det? Var det vondt? Hvor mye betalte dere? Hvordan er det med spising ol? ja, sykt, nok, godt med isbiter :!: Står masse om det i trådem her, men jeg kan si sånn som dama følte det: Var det vondt? : Ja, men det gikk over fort. Hvor mye betalte du? : ca. 500, men hun hadde med eget smykke. Hvordan gikk det med spising? : Tygde isbiter og iskrem holdt hun på i noen dager og det hjalp på hevelsen. Hun syns de 2 første dagene var ille pga. hevelsen. Håper dette hjalp noe=) Takk Det var til hjelp men oi, 500? det var litt dyrt, men men ## quote av usakelig innlegg fjernet av ilpostino ## Endret 22. januar 2009 av ilpostino Lenke til kommentar
Korka Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Greide ikke snakke eller spise på 1 måned jeg. Gikk vel ned 30kg eller noe. Også hovna tunga opp så mye at jeg måtte puste med nesa.. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Jeg hadde jævlig vondt i tungen de første 2 dagene. Så begynte det å bli bedre. Etter ca 6 dager greide jeg å spise litt fast føde, men tok tid å lære seg det. Lespet i ca en uke. En venninne hadde det mye lettere. Jeg angret litt i begynnelsen, men etter få dager syntes jeg det var stas. Nå tenker jeg sjelden på den, merker den ikke når jeg spiser. Alt virker normalt Lenke til kommentar
MSg Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Må man operere inn en sonde? -.- eeh..kan man ikke snakke på en uke x) Det med sonde var kanskje ikke helt sant. Men litt nedsatt snakkeevne en kort periode kan oppstå ja. Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Utvida nettopp til 10mm i det ene øret. Var litt for ivrig, revna litt inne i øre (i hullet). Smørt inn med litt antibiotisk krem osv. Gah.. tips? Bare rense det 2 ganger om dagen og sørge for at det ikke kommer no filth inn i det er alt jeg klarte å søke opp. Aldri revna før Har utvida fra 3-6 uten at det var et problem. Spørs hvor mye du revnet, egentlig skal man gå ned en størrelse....man skal ALDRI blø av og strekke=) Siden visse ubehaglige ting kan skje da. Men hold det rent og pent så skal det gå bra og pass på at det ikke "blåser" seg opp.( husker ikke det fine navnet for det:P) Revnet bare litt, eller ble en liten rift i hullet. Derimot det andre gikk mye bedre, blødde ingen ting eller noe problemer. Var litt mer tålmodig xD Dette går nok bra Takk for tips Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Ingen problem å spise normal mat. Driten er hvis du er så uheldig å røre på tunga eller tygge på kula :!: PAIN. Kjennes ut som noen stikker deg med en kniv i kjeften. Lenke til kommentar
Fashionjunkiie Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Har et lite spørsmål om den lille "hardcore" navel piercingen min. :!: Først, så leste jeg på arket jeg fikk at såret var ferdig grodd etter ca. 3 måneder. Er det da vanlig at det fremdeles kommer væske ut av såret da jeg tok piercingen 17 september 08? Har vært flink med rensingen. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Ingen problem å spise normal mat. Driten er hvis du er så uheldig å røre på tunga eller tygge på kula :!: PAIN. Kjennes ut som noen stikker deg med en kniv i kjeften. Jeg tok ut min tungepiercing i sinne etter å ha hatt ett stygt uhell XD Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Uhell jeg har hatt: Slo ut microdermalsene Rev nesten ut navelpiercingen Satte fast spiralen (øret) i neseboret til kjæresten Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Hva slags uhell? Jeg, derimot, beholdt den noen måneder etter at jeg klarte slå av litt av tanna mi ved hjelp av den. Forsåvidt den eneste skikkelig smertefulle opplevelsen jeg hadde med den óg. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Morsomt når du spiser noe som er litt seigt så hekter det seg fast i stanga og du svelger og maten henger halveis ned i halsen og du må dra det opp igjen:p Endret 22. januar 2009 av RaW_DeNiM Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Fårepølse er en vinner med tungepiercing. Digg når fettet henger seg opp:P Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Har et lite spørsmål om den lille "hardcore" navel piercingen min. :!: Først, så leste jeg på arket jeg fikk at såret var ferdig grodd etter ca. 3 måneder. Er det da vanlig at det fremdeles kommer væske ut av såret da jeg tok piercingen 17 september 08? Har vært flink med rensingen. Nei, jeg hadde også væske i den lenge. Men bare ikke overdriv rensingen, så vil kroppen "reparere" det selv Min var øm i tillegg, men dette forsvant også med litt tid. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) jeg har fjernet et usakelig innlegg og redigert et innlegg som inneholdt quoting av denne. kommentarer på dette skal som vanlig tas på PM. Endret 22. januar 2009 av ilpostino Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Morsomt når du spiser noe som er litt seigt så hekter det seg fast i stanga og du svelger og maten henger halveis ned i halsen og du må dra det opp igjen:p Haha. Deilig! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Haha, det har aldri skjedd. Men jeg har funnet rester etter tyggis på plastkula Det eneste som irriterer meg med tungepiercing er når jeg skal "slikke is" Jeg drar tunga rundt isen, slik at den skal bli jevn og fin. Men NEIDA, jeg lager et fett hakk midt i isen Og siden jeg egentlig ikke liker kroneis osv har jeg sluttet å spise det -kun pga tunga som ødelegger hele opplegget. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Åååh, Turtlis, nå fikk du meg til å savne leppepiercingen min. :< Jeg bedrev samme greia som deg, bare at jeg brukte leppene. Jeg syns det var fettekult med det hakket. Irriterte meg bare at det ikke kom på midten. Jeg savner leppepiercingen min, jeg vil ha snakebit. Ingen som har noe forslag om piercinger som ikke er synlig i t-skjorte, men som kan funke som en erstatning for den etterlengtede leppepiercingen min, vel? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Jeg savner mine snakebites. Vurderer å stikke dem opp some day. Tja, ikke synlig i t-skjorte? Spørs på utringningen, da. Men clavicles, brystvorter, navel, hips, Sternum? Nape om man har langt hår. Endret 22. januar 2009 av Lillium Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Vurderer virkelig piercing i tunga jeg også, men er litt skeptisk til hevelse... Det funker ikke kjempebra for meg om jeg skal være hoven i en uke og stå og lespe som bare det på jobb. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Vurderer virkelig piercing i tunga jeg også, men er litt skeptisk til hevelse... Det funker ikke kjempebra for meg om jeg skal være hoven i en uke og stå og lespe som bare det på jobb. Varierer nok litt fra person til person. Jeg var hoven i rundt 3 dager, men klarte å prate 100% normalt alikevel. Drakk mye kalde drikker de dagene og det tror jeg hjalp litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå