theoriginalAidskake Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Pauly! Kan være støtende: Endret 21. januar 2009 av Alastor Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Me ko-øye å greier Sweeeet Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Pauly! Da jeg skrev at jeg husket at du hadde kommet med et bilde av utvidet pung så var det ikke en oppfordring. Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Utvida nettopp til 10mm i det ene øret. Var litt for ivrig, revna litt inne i øre (i hullet). Smørt inn med litt antibiotisk krem osv. Gah.. tips? Bare rense det 2 ganger om dagen og sørge for at det ikke kommer no filth inn i det er alt jeg klarte å søke opp. Aldri revna før Har utvida fra 3-6 uten at det var et problem. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) WTF Aidskake...Er det glass i den piercingen der sånn at du ser rett inn i testiklene til karen? FACK in hell o.O Endret 21. januar 2009 av Zaltatov Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Haha, nå lo jeg godt! Det er låra du ser. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Hahaha! Nå ser eg og det, har stirret på det lenge og forstod ikke hva han hadde gjort. Men det var jo litt tøft da! Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Vil egentlig ikke vite hvordan han fikk det til.. men samtidig så vil jeg gjerne vite det xD Er ikke akkurat en kroppskunst du viser overalt. Ville jeg tro ihvertfall Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Kan godt være. Mange folk som lever av å vise seg frem. Vet ikke om det er en spesiell type for jeg er ikke så spesielt interessert i piercinger i peniser utenom de jeg har i min egen. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Jeg glemte brått at jeg har to. Merker meg det.. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Haha, nå lo jeg godt! Det er låra du ser. aah.. Dårlig tid å kommentere sånne bilder på skjønner eg Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Utvida nettopp til 10mm i det ene øret. Var litt for ivrig, revna litt inne i øre (i hullet). Smørt inn med litt antibiotisk krem osv. Gah.. tips? Bare rense det 2 ganger om dagen og sørge for at det ikke kommer no filth inn i det er alt jeg klarte å søke opp. Aldri revna før Har utvida fra 3-6 uten at det var et problem. Spørs hvor mye du revnet, egentlig skal man gå ned en størrelse....man skal ALDRI blø av og strekke=) Siden visse ubehaglige ting kan skje da. Men hold det rent og pent så skal det gå bra og pass på at det ikke "blåser" seg opp.( husker ikke det fine navnet for det:P) Endret 22. januar 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Er det hovne du mener, Fluesopp? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) nei, ikke akkuratt. Det er noe som skjer med øret hvis presset blir for stort og det er et fint ord for akkuratt det Endret 22. januar 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Uh, men det hovner vel opp om du strekker for raskt eller det sprekker eller hva det er? Hva med blowout? Nei? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) BINGO. "løfte opp Milanjo og hoppe rundt med han" BLOW-OUT Endret 22. januar 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Jeg har lenge hatt lyst til å ta piercing i tungen. Er det noen her som har det? Var det vondt? Hvor mye betalte dere? Hvordan er det med spising ol? Lenke til kommentar
toth Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Jeg har lenge hatt lyst til å ta piercing i tungen. Er det noen her som har det? Var det vondt? Hvor mye betalte dere? Hvordan er det med spising ol? Svart på en haug av ganger, les litt i tråden Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Jeg har lenge hatt lyst til å ta piercing i tungen. Er det noen her som har det? Var det vondt? Hvor mye betalte dere? Hvordan er det med spising ol? ja, sykt, nok, godt med isbiter :!: Står masse om det i trådem her, men jeg kan si sånn som dama følte det: Var det vondt? : Ja, men det gikk over fort. Hvor mye betalte du? : ca. 500, men hun hadde med eget smykke. Hvordan gikk det med spising? : Tygde isbiter og iskrem holdt hun på i noen dager og det hjalp på hevelsen. Hun syns de 2 første dagene var ille pga. hevelsen. Håper dette hjalp noe=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå