After Dark Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Altså flere prosjekter. Da er vi to! Planene mine er først og fremst å få tattovert skorpion på halsen, hodeskalle på brystet, døden på ryggen og edderkopp på skulderen. Så skal det vel være litt småting rundt omkring hovedmotivene. Ellers er de litt mer fremtidige planene som skal funderes litt over først splittet tunge, tribal i ansiktet og tatoverte øyne, men der er jeg litt usikker på om det blir begge øynene eller bare et og hva det skal være. Tiden vil vise. Litt usikker på om jeg skal ha noe på hendene i tillegg til det jeg alt har på fingrene. Der får også tiden vise. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Mye har dere brukt på tattoo og piercing tilsammen? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Mye har dere brukt på tattoo og piercing tilsammen? Altfor mye. På alt (piercing, tatovering, scarification, suspension) har jeg vel brukt rundt 30.000. Lenke til kommentar
lain Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Er jo ikke så ekstremt det, er jo en normal hobby kostnad det ca, over et par tre år. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Jeg har brukt hele studilånet mitt for høsten, aner ikke hvor de pengene har tatt veien, så nei, det er ikke så gale. Sitter hvertfall igjen med noe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Jeg har brukt ca 500 ++. Edit: Ingen av gutta som har planer om 30mm transscrotal piercing, da? x) Endret 21. januar 2009 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Jeg har brukt ca 500 ++. Edit: Ingen av gutta som har planer om 30mm transscrotal piercing, da? x) Mener å huske jeg så et bilde av noe sånt en gang, fyfaen :!: Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Er det vanlig å ha stang i pungen? Eller blir det problemer når man veksler mellom løspung og vaffelpung? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Pauly Unstoppable har 53mm. Sykt. oO Den mannen er jo generelt sett rimelig ekstrem, da. Edit: 53mm plugg i pungen, that is. Endret 21. januar 2009 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Da var ny piercing tatt. De hadde fortsatt ikke smykkene til ampallang så det prosjektet ble lagt litt på is. I dag ble det ring i pungen istede. Kjente knapt stikket og så plutselig var ringen igjennom. Hehe, har faktisk tenkt på pungpiercing selv Bare å gå for det! Som sagt var det bare et lite stikk jeg knapt kjente og så "svisj" så var ringen igjennom. Nå er det jo første dagen med den, men jeg klarte fint å rense og ta meg av PAen så det skal nok gå bra med denne og. Så snart den er grodd blir det muligens en lenke fra ring til ring. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 for en nydelig conch! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Du har alltid vært size queen, azz. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Du har alltid vært size queen, azz. Enkelte ting burde alltid være store. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Jeg er sikker på at du har en liste klar, så jeg venter i spenning. ^^ Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Ikke så spennende egentlig ettersom det alt har vært bilder av han med verdens største, utvidede ører. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Det viktigste er ikke å være størst, men å være godt over gjennomsnittet uten å være for stor. ^^ Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Jeg har på følelsen at det ikke er ører vi snakker om lengre. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Den regelen gjelder egentlig det meste. Glint-tatoveringer er kulere enn "verdens mest tatoverte mann", ørene du postet over er tøffere enn rokkeringører og når det gjelder det du tror vi snakker om så stemmer det ihvertfall. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Haha, helt sant. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Jeg har på følelsen at det ikke er ører vi snakker om lengre. Her i tråden snakkes det vel om alt som kan pyntes med kroppskunst. Husker du kom med bilder av en som hadde tatt et utvidet hull i pungen så man kunne se rett igjennom. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå