Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Altså flere prosjekter. Da er vi to! :yes:

Planene mine er først og fremst å få tattovert skorpion på halsen, hodeskalle på brystet, døden på ryggen og edderkopp på skulderen. Så skal det vel være litt småting rundt omkring hovedmotivene.

Ellers er de litt mer fremtidige planene som skal funderes litt over først splittet tunge, tribal i ansiktet og tatoverte øyne, men der er jeg litt usikker på om det blir begge øynene eller bare et og hva det skal være. Tiden vil vise. Litt usikker på om jeg skal ha noe på hendene i tillegg til det jeg alt har på fingrene. Der får også tiden vise.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Jeg har brukt ca 500 ++. :D

Edit:

Ingen av gutta som har planer om 30mm transscrotal piercing, da? x)

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Pauly Unstoppable har 53mm. Sykt. oO

Den mannen er jo generelt sett rimelig ekstrem, da.

Edit:

53mm plugg i pungen, that is.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Da var ny piercing tatt. :D

De hadde fortsatt ikke smykkene til ampallang så det prosjektet ble lagt litt på is. I dag ble det ring i pungen istede. Kjente knapt stikket og så plutselig var ringen igjennom. :D

Hehe, har faktisk tenkt på pungpiercing selv :p

Bare å gå for det! :thumbup: Som sagt var det bare et lite stikk jeg knapt kjente og så "svisj" så var ringen igjennom. :D Nå er det jo første dagen med den, men jeg klarte fint å rense og ta meg av PAen så det skal nok gå bra med denne og. :yes: Så snart den er grodd blir det muligens en lenke fra ring til ring. :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...